Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de kerst in de sunshine vieren.... morgen vertrekken we....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Jeetje chick wat heftig van je vriend, sterkte ermee.



Koeksel, waar ga je heen? Of had je dat al een keer verteld?
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Goh Koek, volgens mij zag ik op een-niet-nader-te-noemen site een door jou gemaakt kaartje voorbij komen?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zie net op een ander topic het woord pyamapapje. Ik kan er niets aan doen maar vind het zo'n vies woord.... ben ik de enige?
quote:himalaya schreef op 14 december 2014 @ 21:35:

Oh, en ik heb net mijn 37.500e post hierboven gedaan, sinds 2008.

Kom maar op met de taart.Hier 68802 sinds juli 2008, je delft 't onderspit Hima!
quote:koekie1980 schreef op 16 december 2014 @ 15:43:

Ik ga de kerst in de sunshine vieren.... morgen vertrekken we.... Enjoy!!! Heerlijk hoor!
quote:koekie1980 schreef op 16 december 2014 @ 15:32:

[...]





ja... en ook nog een kerel van 1.90 lang.... #perfect!Da's idd perfect!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 17 december 2014 @ 06:09:

[...]



Hier 68802 sinds juli 2008, je delft 't onderspit Hima! Dat boeit me niet Nien, ik vond het gewoon een mooi getal (en jij had tijd te over!)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Koek, het is er moooooi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Hier weer even een berichtje.

De operatie is goed verlopen bij m'n vriend. Zitten pinnen in z'n been en in z'n voet. Hij is gisteravond thuis gekomen. Maar phoe je moet vroeg uit bed, is net een grote baby. Overal mee helpen en klaar maken voor hem. Hond uit laten. En dan mezelf klaar maken en dan een hele dag werken. Maar goed het is voor een goed doel denken we maar dan

En dan nog eens elke avond visite, vreselijk! Nee hoop dat hij snel weer een beetje wat kan, want merk aan mezelf dat ik zorgen voor een ander een zware taak vind. Gelukkig geen kids! Dat scheelt weer! Maar goed maken het beste ervan saampjes!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 16 december 2014 @ 19:02:

Goh Koek, volgens mij zag ik op een-niet-nader-te-noemen site een door jou gemaakt kaartje voorbij komen?! Ja opdrachtje van een van mn beste vriendinnekes... dan mag dat
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Koeksel!
Alle reacties Link kopieren
quote:chick28 schreef op 17 december 2014 @ 09:41:

Hey meiden,

Hier weer even een berichtje.

De operatie is goed verlopen bij m'n vriend. Zitten pinnen in z'n been en in z'n voet. Hij is gisteravond thuis gekomen. Maar phoe je moet vroeg uit bed, is net een grote baby. Overal mee helpen en klaar maken voor hem. Hond uit laten. En dan mezelf klaar maken en dan een hele dag werken. Maar goed het is voor een goed doel denken we maar dan

En dan nog eens elke avond visite, vreselijk! Nee hoop dat hij snel weer een beetje wat kan, want merk aan mezelf dat ik zorgen voor een ander een zware taak vind. Gelukkig geen kids! Dat scheelt weer! Maar goed maken het beste ervan saampjes!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte chick! Mijn vriend heeft afgelopen zomer een ongelukje gehad, kon ook weinig zelf een aantal weken. En dan inderdaad die visite.... kom je thuis, kun je eerst opruimen en koken. En daarna nog koffie zetten en drinken inschenken voor anderen. En dat iedere avond... heel vermoeiend. Snap wel dat het voor de patient leuk is, want die verveelt zich. Maar voor de werkende is het wat minder leuk.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Chcik
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden! Komt wel goed maar zijn even vermoeiende weken die eraan komen, en dan ook nog eens lekker aan het einde van het jaar! Nou moet ik zeggen dat dit soort geintjes nooit uitkomen, maar deze maand zoiezo niet. Maar we hebben niks te willen, moeten het nemen zoals het is. Alleen ik kan voor geen ene meter met tegenslagen omgaan. Pfff lastig voor mezelf! Maar ja goed maken wel het beste ervan! Thanks voor jullie steun en support, dat houd me een beetje op de been
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hoef je maar tijdelijk voor hem te zorgen, en zit je niet een x aantal jaar aan een kind vast ;)
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Als dat zo zou zijn tialngo dan kan je me echt bij elkaar vegen! Nee dat kan ik écht niet aan, en gelukkig gaan die kinderen ook nooit komen ook! Nee heb veel betere dingen te doen in m'n leven! Maar heb nu een grote baby, en dit is een baby waar ik wel écht voor gekozen heb haha deze kan als het goed is over paar weken weer veel meer zelf! Daar ga ik gewoon vanuit
Leef & laat leven!
Chick das goed nieuws dat de operatie goed ging, maar je zal wel afgepeigerd zijn ja

Tip van Gerbera; kopjes en glazen op t aanrecht zetten. En dan als de visite binnen komt, en jullie gaan zitten, zelf ook zitten en vooral niet je vermoeidheid verbergen. Zeggen dat ze zelf in de keuken hun drankjes mogen pakken omdat je blij bent dat je eindelijk even zit. Met wat geluk is er ook iemand die graag even een stukje voor je gaat wandelen met de hond. Dan hoef je even niks en ben je er toch bij.

Doen hoor, echt! Ik zou niemand kunnen verzinnen die bij mij op visite kwam die daar een probleem mee zou kunnen hebben, en zo wel, jammer van hun gebrek aan inlevingsvermogen.

Sterkte en ik hoop dat de tip goed werkt voor je.



Koekie, veel plezier en geniet van je vakantie!!! Heeerlijk, ben ietwat jaloers hoor maar het is je zo gegund! Enjoy!
Ik zou visites gewoon ff op 'n laag pitje zetten, of alleen mensen laten komen die kind aan huis zijn en die dus zelf de koffie/wijn kunnen pakken en die je niet met meer werk opzadelen. Zou er geen behoefte aan hebben bij al die sores ook nog 'ns mensen te moeten ontvangen.
Leuke familie kerstkaart-kiekjes

http://likes.com/comedy/a ... s4Glu41y1juZ0g42eF&page=1
Ja geweldig, het leven is 1 groot feest met kinderen
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een massage gehad, daarna boodschappen doen in de regen, schoenen gekocht die ik wilde en nu in de opruiming waren, koud en nat thuis, na een warme douche lekker een tukkie op de bank, om 19.30 gegeten waar IK trek in had en spontaan nog even voor een bakkie naar een vriendin... ik héb niet eens tijd voor een kind!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Klinkt als een heerlijke dag Himalaya (vooral die schoenen! )

Ik ga deze week 3 tiara's halen met lampjes erin zodat ik en m'n vriendinnen met oud en nieuw glitterend t nieuwe jaar in gaan, heb er al helemaal zin in!

Vanaf morgen weer vol aan de bak, motivatie begint terug te komen na enkele weken treurig met m'n ziel onder de arm te hebben gelopen! Yeah, I can do this!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven