Verjaardagscadeau neefje 4 jaar

17-10-2014 15:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Mijn neefje wordt binnenkort 4 jaar oud. Maar, nu heb ik nog geen cadeau voor hem! En ik heb ook geen flauw idee wat ik moet halen.



Hij is stapelgek op Duplo, maar alles dat hij wil hebben (treinbaan etc) is ruim boven ons budget. En alle andere dingen van Duplo heeft hij al, of krijgt hij van andere familieleden.



Volgens mijn zus heeft hij ook genoeg knutselspul. En hij is niet zo'n ridder/draken etc type.



Ik wil absoluut geen onzincadeau geven, maar iets waar hij daadwerkelijk wat aan heeft en ook blij mee zal zijn. Het budget is 15 euro. (Ik ben student en dat kan ik net missen..)



Heeft iemand de gouden tip?
Weet je of iemand anders misschien die treinbaan geeft? Wissels of extra rails voor erbij valt wel net binnen je budget.
Alle reacties Link kopieren
Tja dan ligt Lego- Duplo toch idd een beetej buiten bereik want 2e hands zit je er ook al over met verzendkosten. Je zou op marktplaats een poging kunnen wagen.



Voor 15 euro heb je echter wel een mooi (prenten) boek, dat vind ik persoonlijk altijd leuk om te geven/ krijgen.
Alle reacties Link kopieren
een zaklantaarn, met eventueel alle toeters en bellen zoals knipperfunctie en verschillende kleuren licht. Kost haast niks en dat wordt vast het mooiste cadeau dat hij krijgt ( bij kinderen gaat het niet om de waarde) of neem hem mee naar de mac, en daar maak je een traditie van, dus dan heb je voorde volgende jaren geen probleem meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
mijn zoon kreeg voor zijn 4de verjaardag een wekker (met een leuke afbeelding), was daar erg blij mee. Ook zaklampen doen het inderdaad goed. Houdt hij van autootjes? Dan is bijvoorbeeld hotwheels erg leuk, dat kan je steeds verder uitbouwen. En playmobiel?

Lego heeft trouwens nu ook een easy build lijn voor kinderen vanaf 4 jaar, beetje overgang tussen duplo en lego. Daar zitten ook wat goedkopere doosjes bij.
Alle reacties Link kopieren
Dat zag ik gisteren ook Loebeer, maar ik vind dat zonde om aan te schaffen want hoe lang spelen ze daar nou mee? dan liever een klein lego doosje om evt samen met pa of moe te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Een knikkerbaan! Is erg leuk voor die leeftijd en bovendien niet al te duur.
Alle reacties Link kopieren
Joh, zo'n vierjarige vind veel dingen leuk!

Playbmobil, leuke knuffel, gezelschapsspel..

En gewone lego kan ook he? Er zijn best veel doosjes vanaf 4/5 jaar.
2 kaartjes voor de karwei efteling dagen?
Alle reacties Link kopieren
Paque_pink: dat weet ik niet precies, maar als de bijna vier jarige nu nog steeds veel met duplo speelt, dan kan ik mij voorstellen dat deze ''tussen" lego ook best leuk is. Mijn ervaring is dat een gewoon lego doosje op deze leeftijd nog erg ingewikkeld is en erop neer komt dat pa of moe het geheel moet bouwen en er dan nauwelijks mee gespeeld wordt. Dit is natuurlijk wel per kind verschillend.
Alle reacties Link kopieren
je hebt trouwens ook leuke spelletjes van haba voor die leeftijd, de kleinere doosjes vallen binnen je budget.
Alle reacties Link kopieren
Set verkleedkleding van ridders ofzo?

Grondplaten van Duplo, lekker basic? Nu trouwens 20% korting bij Intertoys op Duplo!

Luisterboek

Bal of ander leuk buitenspeelgoed

Moeilijkere puzzels

Uitbreiding boekjes mini-loco

Nieuwe rugtas/broodtrommel/drinkbeker voor naar school

(nep) voetbaltenue van zijn favoriete club

Duikstokjes of snorkelset voor straks in de vakantie

Kinderen voor Kinderen CD

Abonnement voor een paar tijdschriften van Bobo (leuk als je net op school zit!)

Elektro

Gezelschapsspelletje. Bijv Toren Pisa, Stuntpiloot, Kikker speelt verstopperje

Pyjama van zijn favoriete Disneyfiguur oid



Zo, zit er iets bij ??
Alle reacties Link kopieren
Ik zag bij de action een abricks set van piraten voor 10 euro. En abricks is een soort van nep duplo. Misschien dat zo iets wat is voor je neefje?
Broodtrommel en beker voor school.
Alle reacties Link kopieren
Pyama van bij hema, of leuk h en m truitje
Alle reacties Link kopieren
Sjaal of muts, regenlaarsjes...
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft ook een onderzoekssetje voor dieren te bestuderen, met vergrootglas.



Of een dagje met jou naar een speeltuin, dan maak je zelf een bon die hij in kan wisselen, ook quality time samen, of biosbezoekje, samen naar de film van Sinterklaas....
Alle reacties Link kopieren
Broodtrommel en beker, bij action o.i.d.met cars of planes thema.

stuiterbal.

Bij kruidvat hebben ze kapla variant, plankjes om mee te bouwen.

Iets leuks voor in bad

een puzzel.

In de boekwinkel een stickerboek
Alle reacties Link kopieren
Kinetic sand iets? Schijnt leuk te zijn. Geef het binnenkort aan mijn nichtje (wordt ook 4)
quote:nev schreef op 17 oktober 2014 @ 18:30:

Kinetic sand iets? Schijnt leuk te zijn. Geef het binnenkort aan mijn nichtje (wordt ook 4)Dat is zo leuk!! Mijn dochter van 7 gaat dit aan de sint vragen
Alle reacties Link kopieren
Wow! Hoop reacties. Sorry voor mijn late. Ik ga even lezen!
Alle reacties Link kopieren
Een zaklamp is een leuk idee ja! En een dagje uit nemen ook.



Zus is vrij kritisch en lego wil ze niet dat al gegeven wordt, ivm een 1 jarig broertje dat rondkruipt.



Haba, dat is een Duits merk toch? Ga ik even naar googlen.



Kinetic sand krijgt hij van mn andere zus. (We zijn met 4 zussen...)
Alle reacties Link kopieren
Iets duurder maar dit was hier een hit



http://www.bol.com/nl/p/g ... eerklok/1004004007958351/
Alle reacties Link kopieren
Wel binnen het budget



http://www.bol.com/nl/p/n ... ok-hout/9200000013360505/



http://www.bol.com/nl/p/kalenderklok/1004004011791920/
Van Haba heb je hele leuke gezelschapsspellen voor die leeftijd. Heb ik laatst ook aan een 4-jarige gegeven. Zijn spelletjes waarbij ze verschillende vaardigheden oefenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven