Verjaardagscadeau neefje 4 jaar

17-10-2014 15:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Mijn neefje wordt binnenkort 4 jaar oud. Maar, nu heb ik nog geen cadeau voor hem! En ik heb ook geen flauw idee wat ik moet halen.



Hij is stapelgek op Duplo, maar alles dat hij wil hebben (treinbaan etc) is ruim boven ons budget. En alle andere dingen van Duplo heeft hij al, of krijgt hij van andere familieleden.



Volgens mijn zus heeft hij ook genoeg knutselspul. En hij is niet zo'n ridder/draken etc type.



Ik wil absoluut geen onzincadeau geven, maar iets waar hij daadwerkelijk wat aan heeft en ook blij mee zal zijn. Het budget is 15 euro. (Ik ben student en dat kan ik net missen..)



Heeft iemand de gouden tip?
Weet je of iemand anders misschien die treinbaan geeft? Wissels of extra rails voor erbij valt wel net binnen je budget.
Alle reacties Link kopieren
Tja dan ligt Lego- Duplo toch idd een beetej buiten bereik want 2e hands zit je er ook al over met verzendkosten. Je zou op marktplaats een poging kunnen wagen.



Voor 15 euro heb je echter wel een mooi (prenten) boek, dat vind ik persoonlijk altijd leuk om te geven/ krijgen.
Alle reacties Link kopieren
een zaklantaarn, met eventueel alle toeters en bellen zoals knipperfunctie en verschillende kleuren licht. Kost haast niks en dat wordt vast het mooiste cadeau dat hij krijgt ( bij kinderen gaat het niet om de waarde) of neem hem mee naar de mac, en daar maak je een traditie van, dus dan heb je voorde volgende jaren geen probleem meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
mijn zoon kreeg voor zijn 4de verjaardag een wekker (met een leuke afbeelding), was daar erg blij mee. Ook zaklampen doen het inderdaad goed. Houdt hij van autootjes? Dan is bijvoorbeeld hotwheels erg leuk, dat kan je steeds verder uitbouwen. En playmobiel?