vriend vind zwangere vrouwen lelijk maar wil wel.....

14-05-2007 10:23 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Mijn vriend en ik willen wel kinderen maar ik twijfel......

Staat raar maar ik zal het uitleggen.....

Ik heb al 3 kids en wil graag van mijn vriend samen een kleine......

De 3 zijn niet van hem...

Maar nu komt het hij vindt zwangere vrouwen walgelijk om te zien laat staan er sex mee te hebben....Nu wil hij wel een kleine, maar ik zie het niet zitten om zwanger te worden en hij mij 9 maanden negeert geen hand op mijn buik niet voelen en geen sex......Terwijl ik juist zwanger erg geil ben en zin heb en het super vind om zwanger te zijn ik ben bij alle zwangerschappen niet echt super dik geweest 11 kg aangekomen en puur alleen mijn buik.....

Maar ja ik weet het niet want wil wel dat ie me mooi blijft vinden...ook met buik waar zijn kind in zit.....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bubbbels,



Ik denk dat het anders is als jij zwanger bent! Per slot van rekening houdt hij van jou en niet van al die andere zwangere vrouwen.

Misschien is hij ook wel bang dat hij jullie ongeboren kindje iets aandoet of zo! En misschien is het alleen maar grootspraak joh!

Ik kan me niet voorstellen dat een man 9 maanden geen sex heeft (die mannen bestaan gewoon niet).

Heb je er met hem al eens over gesproken??



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oppervlakkig kun je zijn :o:?? Als de keuze voor een kind hierom draait, zou ik er maar niet aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oppervlakkig kun je zijn :o:?? Als de keuze voor een kind hierom draait, zou ik er maar niet aan beginnen.
Ik dacht precies hetzelfde.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vindt andere zwangere vrouwen ook niet mooi.

Gelukkig vindt ie mij nog wel steeds mooi als ik zwanger ben. Ik denk echt dat het anders is voor een man als het je eigen vrouw is.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch niet serieus hoop ik....:o
Alle reacties Link kopieren
En bovendien, je hebt niet vanaf het 1e moment dat je zwanger bent een mega dikke buik, dus die walging zal dan ook wel meevallen. En als het wel zo is, 9 maanden geen sex overleef je wel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit soort dingen lees begrijp ik ineens waarom er zoveel probleemgezinnen zijn :?. Ik ben echt geschokt, weet niet wat ik lees.
Alle reacties Link kopieren
Van de woorden Lelijk en Walgelijk gaan mijn haren overeind staan.



:?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vindt zwangere vrouwen ook niet echt opwindend. Hij heeft ook wel gezegd dat hij me slank mooier en leuker vindt. Maar hee...dat wil niet zeggen dat we negen maanden geen seks gehad hebben hoor! Het blijft toch een man
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn de andere 3, en hoe lang zijn jullie eigenlijk al  bij elkaar? En hebben je andere 3 kinderen dezelfde vader? Waarom wil je nog een kind van hem? Ik krijg uit je verhaal meer het idee dat je nog een keer wilt genieten van zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ja het is echt zo en ik heb er over gepraat met hem..

Maar hij vindt kinderen geweldig neemt die 3 van mij ook moeiteloos op in zijn leven..

Hij houd van me en van de kids maarvind het gewoon walgelijk om een dikke buik te zien laat staan het aan te raken..

Ik heb ook al gezegd wacht maar als ik zwanger ben van jou vlees en bloed dan vindt je het niet raar meer want dan is het van jou zelf,maar hij houd vol en beweerd dat het niks voor hem is zo'n buik.ik stond daar nooit zo bij stil want voorheen had ik daar geen last van ...mijn ex vond het geweldig zo'n buik met zijn baby...Maar ik kan hem niet overtuigen dat als het eenmaal zo is hij er wel van kan genieten..

Ik wil gewoon dat ie meeleeft en blij is,ook de bevalling staat hm tegen al dat bloed en geschreeuw en pijn....Rare man ik weet het en zeg dat ook tegen hem maar ik hou van hem.....
Alle reacties Link kopieren
Buiten het feit of je tijdens je zwangerschap wel of geen sex hebt vind ik dit iets anders. Deze man in kwestie is zo vol afkeer dat ik bijna ga denken dat er meer aan de hand is.



Ik vind het geen goede basis voor een kind. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Nippo



Mijn andere kids zijn van 1 vader en zijn 7 5 3 jaar oud....

We zijn al anderhalf jaar samen....

We willen gewoon samen nog een kindje..
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat jullie samen nog een kindje willen, maar als hij je niet zwanger wil zien en ook geen bevalling wil, hoe ga je dat dan gaan aanpakken?
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
hij wil wel een kindje maar hij vind het walgelijk als je zwanger bent?



Misschien moet ie eerst even volwassen worden? Dat gaat echt nergens over.

Hoe had hij het dan graag gezien? Dat de ooievaar langs komt? Of dat je gaat lijnen tijdens je zwangerschap?

Serieus hoe denkt hij daar dan over?
Alle reacties Link kopieren
Dat je man zegt dat hij je slank mooier vind okee..maar dat ie je zwanger lelijk en walgelijk zou vinden...

Ik zou zo niet aan kinderen beginnen.
Alle reacties Link kopieren
We willen gewoon samen nog een kindje..
Dan raad ik hem aan zich over z'n aversie heen te zetten. Of gaat hij negen maanden ergens in de rimboe zitten tot je bevallen bent? Lijkt me voor jou helemaal niet fijn, en dan niet eens zozeer vanwege geen sex of aanraking (al kan ik me voorstellen dat jij wel sex wilt en dat je bijvoorbeeld gemasseerd wilt worden ofzo), maar vooral omdat hij dan kennelijk ook de baby niet wil voelen schoppen en je je misschien opgelaten gaat voelen door je eigen lichaam, de aanwezigheid van de baby en zijn blikken walging in jouw richting. Ik denk dat het heel veel ruzies kan opleveren en dat je het vast op een gegeven moment zo zat bent dat je hem de deur uit schopt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen pas anderhalf jaar.



En ik heb meer moeite met jouw standpunt dan met het zijne eerlijk gezegd. Hij vindt zwangere vrouwen niet aantrekkelijk, dan kan (hoewel ik zelf een andere woordkeus zou gebruiken). Maar jij laat daar je keuze vanaf hangen, en dat vind ik nogal oppervlakkig. Ik ben 2 keer 9 maanden hondsberoerd geweest, maar een kind betekent nu eenmaal investeren. En een vriend die je niet aantrekkelijk vindt is in mijn ogen een bijzonder kleine investering, en als je die er al niet voor over hebt zou ik er maar niet aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
misschien als je uitlegt dat je dikke tieten krijgt dat ie dan wel wil.



wat een belachelijk oppervlakkige vent zeg.

zit me gewoon enorm kwaad te maken hier.

Alle reacties Link kopieren
Oja, en na de bevalling ben je ook niet meteen in vorm, dus het zal nog wel langer duren ook..



Borstvoeding vindt hij dan vast ook niets?



Hechtingen ook niet.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren


Maar jij laat daar je keuze vanaf hangen, en dat vind ik nogal oppervlakkig.



Zij kent haar man natuurlijk en ik denk dat ze de bui al ziet hangen:

Negen maanden totaal genegeerd worden, niet bij de bevalling aanwezig en als ze niet binnen 3 weken weer helemaal strak in het velletje zit dan gaat ie bij haar weg.



En dan is ze alleen met 4 kinderen...
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen de man Oef. Ik sluit me wederom bij Nippo aan.

Altijd mooi willen zijn voor je man? Lijkt me lastig om nooit eens jezelf te zijn (of je moet natuurlijk op elk tijdstip van de dag beeldschoon zijn).
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Het komt er dus op neer dat jij geen kind wilt omdat je bang bent voor een tijdelijke dip in je sexleven? Vind je dat zelf nu niet gek?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is de oplossing heel simpel: hij wil kinderen zonder zwangere vrouw, jij wil sex en aanbeden worden. Dus zorg dat je kinderen krijgt van een andere man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven