vriend vind zwangere vrouwen lelijk maar wil wel.....

14-05-2007 10:23 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Mijn vriend en ik willen wel kinderen maar ik twijfel......

Staat raar maar ik zal het uitleggen.....

Ik heb al 3 kids en wil graag van mijn vriend samen een kleine......

De 3 zijn niet van hem...

Maar nu komt het hij vindt zwangere vrouwen walgelijk om te zien laat staan er sex mee te hebben....Nu wil hij wel een kleine, maar ik zie het niet zitten om zwanger te worden en hij mij 9 maanden negeert geen hand op mijn buik niet voelen en geen sex......Terwijl ik juist zwanger erg geil ben en zin heb en het super vind om zwanger te zijn ik ben bij alle zwangerschappen niet echt super dik geweest 11 kg aangekomen en puur alleen mijn buik.....

Maar ja ik weet het niet want wil wel dat ie me mooi blijft vinden...ook met buik waar zijn kind in zit.....
Alle reacties Link kopieren
Ze wil dat hij haar mooi blijft vinden...





Wat wil je nu liever: sex en mooi zijn in de ogen van je man óf een kind.



Ja das idd een heel lastige keus. :?
Alle reacties Link kopieren
een nieuw reltopic is geboren!



waarom MOET een man een zwangere vrouw mooi vinden?

mijn man vindt zwangere vrouwen ook niet mooi/aantrekelijk, dat wist ik.

maar je hoeft natuurlijk ook niet iedere keer een bevestiging te vragen wanneer hij nou eindelijk  de zwangere vrouw wel mooi vind. het is een gegeven, so be it.

zijn liefde van zijn ongeboren kind is er niet minder om.



Alle reacties Link kopieren
Nee, een man hoeft dat niet aantrekkelijk te vinden. Ik zei al dat ik meer begrip heb voor hem dan voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Le, ik vind niet mooi vinden wel iets heel anders dan echt walgen van en niet aan willen raken. Dat klinkt echt bijna alsof hij therapie zou moeten overwegen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar de bewoordingen waarop hij dat duidelijk maakt vind ik verder gaan dan 'niet aantrekkelijk'.

Dat zij zich daar dan weer erg druk over maakt en de keuze van wel of geen kind daardoor laat beïnvloeden vind ik dan wel een beetje suf.
Alle reacties Link kopieren
als je maar lang genoeg zuigt.... lang genoeg vraagt of ie een zwanger nou echt echt niet mooi vindt.... krijg je vanzelf zo een antwoord.



misschien een beetje last van weinig zelfvertrouwen
Alle reacties Link kopieren
hoezo reltopic? Dat zie ik even niet?





Nou goed, jullie willen een kindje. Je weet dat je man je dan niet wil aanraken tijdens je zwangerschap. Overleeft jullie relatie dat? Niet alleen dat je geen sex hebt maar dat je helemaal geen aandacht krijgt? Lijkt me heel moeilijk.

Als je relatie stukloopt tijdens je zwangerschap is toch heel vervelend.



Als je denkt dat je relatie het overleeft kun jullie ervoor kiezen om nog een kindje te krijgen maar voor mij persoonlijk zou het geen optie zijn (een relatie met iemand die zo oppervlakkig is ook niet denk ik)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ten eerste erg veel zelf vertrouwen en vind mezelf mooi en wil geen bevestiging van niemand...Ik loop ook vaak in een trainingsbroek en dan weet ik dat hij me nog steeds mooi vind..

Hij vind een dikke buik gewoon niet mooi,kan zich daar niks bij voorstellen,en ja mss als ik zwanger ben hij zich totaal omdraait en het wel mooi vind.....

En nee ik laat daarom niet afhangen of ik een kindje wil maar ik wil gewoon dat hij er bij betrokken is en niet dat ik het alleen moet doen 9 maanden omdat hij me niet mooi vind..En ja slank vind hij  me mooier,hij gaat ook niet bij me weg en hoeft geen ander dat weet ik wel.Maar het enige wat ik wil is dat hij blij is met het feit dat ik zijn kindje draag en me respecteerd zoals ik op dat moment ben.....met dikke buik....
:? Sorry maar dit vind ik wel extreem, vraag me af of dit wel serieus is..
Alle reacties Link kopieren
Nah ja!!! effe hé?!



WÁLGELIJK??????

Ik vind mannen die zo denken pas WALGELIJK!



getver, kan ik echt zo pissed om worden....

Tja dat er mannen zijn die zo'n buik tegenstaat ok...kan ik inkomen.

We hebben nou eenmaal niet allemaal zo'n mooie kleine zwangere buik,

en we blijven niet allemaal superslank maar om daar nou van over je nek te gaan vind ik zwaar overdreven.

Als mijn vriend dat gezegd zou hebben dan weet ik niet eens of ik wel met hem zwanger had willen worden.



Mijn vriend kon er toendertijd niets bij voorstellen met een dikke buik....

ben maar 1.63m hihi

Hij lag werkelijk iedere week weer in een deuk als hij zag hoe mijn toeter

groter en groter werd  

En op het laatst had ik zo'n dikke reet gekregen dat je bijna op me kon rijden als je er een zadel op gelegd had maar nóg heb ik mijn vriend er

ook maar 1 opmerking over horen maken ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook gedacht aan de opgave dat je dus áltijd mooi moet blijven? en aan de moeilijkheden die dat met zich mee kan brengen, als je ouder wordt?



Ik probeer even verder te kijken dan 4 maanden 'walgelijk dikke buik' door zwangerschap :?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Walgt hij ook van babypoepluiers? En hoe zal hij het vinden als jullie baby een huilbaby blijkt te zijn? Walgt hij dan van het geluid, of van de wallen onder je ogen? Stel dat het kind een afwijking heeft. Walgt hij dan ook van het kind?



Mijn ex vond zwangere vrouwen niet aantrekkelijk. Mij ook niet, dus, toen ik zwanger was. Hij heeft m'n buik nooit aangeraakt toen.

En later, toen onze oudste een moelijke slaper bleek, ontvluchtte hij het huis wel eens omdat hij het gehuil niet kon verdragen.



Ik vind het niet raar als iemand een dikke buik niet aantrekkelijk vind. Ik vind het wel raar, als dat zou betekenen dat de zwangere in haar eentje met de hele zwangerschap bezig is, en de man die tijd wel uitzit en pas geïnteresseerd raakt als het kind kan lopen.



Geen idee of jouw vriend ook zo in elkaar zit, maar dat hij het woord 'walgelijk' gebruikt vind ik nogal erg.
Alle reacties Link kopieren
Al heb ik miijn hele gezicht onder de pukkels dan nog vind hij me mooi.....dat weet ik en merk ik aan hem ook al zou ik  kg aankomen zonder zwanger te zijn vind hij me nog mooi,MAAR hij vind een buik niet mooi.....En mijn zoontje van 3 doet hij ook de luier om....Dat maakt allemaal niet uit....Zelfs zonder make up vind hij me een schoonheid......Ik weet en voel aan alles het maakt niet uit hoe ik eruit ziet dat i me mooi vind ALLEEN een dikke buik staat hem tegen......
Alle reacties Link kopieren
En ik hoop gewoon dat hij bijdraait en het wel ziet zitten.....Ik begin er niet meer over ik zie wel hoe het gaat lopen......Hij is gewoon een rare snuiter en complex hahah dat zeg ik hem ook vaak genoeg.....We hebben het super gezellig met  elkaar alleen dit probleempje zit me dwars.....Maar no big deal hoor.......

Ik vind een man met een dikke buik ook niet mooi maar zal niet minder van hem houden,en dat geldt voor hem ook en dat weet ik met 100% zeker...

We gaan gewoon lekker door met ons gezinnetje en genieten zoals we nu doen....
Alle reacties Link kopieren
Bubbels, groeit je buik snel tijdens je zwangerschappen?

Want anders is het zoiezo maar een 'paar' maandjes een probleem....



Maar zonder sex en genegenheid duren die paar maandjes natuurlijk

een eeuwigheid....logisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet en voel aan alles het maakt niet uit hoe ik eruit ziet dat i me mooi vind ALLEEN een dikke buik staat hem tegen......

 

en dus omdat het hem tegenstaat twijfel je of je wel een kind met hem wil?



Jij twijfelt over een kind met hem krijgen omdat hij je dan een halfjaartje niet zo aantrekkelijk vindt.

Seks is dus het belangrijkste in jullie relatie.

Beetje gekke relatie op die manier.
Alle reacties Link kopieren
Brrrrrrrrrrrrrr, dit doet me een beetje denken aan mijn ex-bevlieging...
Alle reacties Link kopieren
God zij dank dat ik daar overigens nooit kinderen mee heb gekregen.

Maar Bubbels is ook niet helemaal uit te vlakken, beiden lijken me een tikje onvolwassen en onvolwassen zijn is het meest funeste voor een relatie laat staan kinderen krijgen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een snelle dikke buik....

En het houd me niet tegen om dan maar geen kids te nemen met hem..

Het zal wel los lopen denk ik,vind het jammer dat sommigen er zo over denken..Want hij is een schatje en heel volwassen maar met een uitgesproken menig hierover....
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar wat wil je nou van ons horen? Nou goed mijn mening dan:



- Weet je zeker dat je een kind van hem wilt? Als je dit al een reden vindt om geen kinderen van hem te krijgen?



- Kan hij ook geen genegenheid tonen tijdens die maanden? n wat als die kilo's er niet meer af willen na de zwangerschap?



- Daarbij komt, je hebt al drie kinderen van een ander. Het is natuurlijk aan ieder om zelf te weten hoeveel kinderen je wilt maar in mijn ogen klinkt je relatie niet super....hmm...nouja ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar denk er aan wat je zou doen als je er met vier kinderen alleen voor komt te staan of dat het vierde kindje gehandicapt is, is het financieel überhaupt haalbaar een vierde? Wat als ze alle vier willen studeren?  



Succes met je beslissing!
Alle reacties Link kopieren
En wat de sex betreft,is dat niet het allerbelangrijkste in onze relatie,maar we vinden het zeker wel allebei erg lekker....Maar een paar weken gaat nog wel maar zonder maar zeker geen 9 maanden,daar ben ik ook heel eerlijk over...Zal het enorm missen....En nee dat is voor hem geen reden om vreemd te kunnen gaan mss dat jullie dat ook nog gaan denken....
Dit topic is toch fake?



Zo niet: dan vind ik jouw vriend een ongelooflijke klootzak en jou een trut omdat je ünerhaupt zwanger wil worden van zo'n eikel. Zwangere vrouwen lelijk? Ok. Maar wat als jullie kind iets mankeert, of iets heeft wat minder mooi is (wat jij niet zal zien, maar die klootzak ongetwijfeld wel)?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een snelle dikke buik....leuk! trots paraderen met die mooie toeter!

En het houd me niet tegen om dan maar geen kids te nemen met hem..maar je twijfeld wel..

Het zal wel los lopen denk ik,vind het jammer dat sommigen er zo over denken.Want hij is een schatje en heel volwassen maar met een uitgesproken menig hierover....
gelukkig het is opgelost:





het loopt allemaal wel los en het houdt je niet tegen.....



dus? is het dan belangrijk hoe WIJ er over denken?



:o



Alle reacties Link kopieren
Dinly



Ik wil even voor alle duidelijkheid zeggen dat onze relatie buiten dit probleempje erg leuk en SUPER is.....En alleen met 4 kids kom ik niet,als dat wel zo zou zijn is het niet anders....Maar daar ga ik helemaal niet vanuit.We zijn super gelukkig met elkaar en de kids....

En financieel gaat het zeker lukken...

En wat ik wil horen van jullie..........niks eigenlijk......ik wilde het voorleggen en kijken wat mensen hierop zeggen.....En ja mss zijn er mensen met tips of kennen het zelf ook uit ervaring....Leuk vind ik het niet hoor,en hij vind het ook zeker niet leuk dat hij het zo voelt,maar voelt het wel en kan het niet negeren dat is zijn gevoel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven