Waar koop ik een bed voor mijn dochter??

22-10-2016 21:28 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben op zoek naar een nieuw bed voor mijn dochter van twee en ik weet dat het erg first world problem klinkt maar ik kom er niet uit. Het zou mooi zijn als het bed aan de volgende eisen voldoet:



- eenpersoonsbed (geen peuterbed)

- gemaakt van hout (en niet dat gelakte mdf, vind ik zo plastic eruit zien en lelijk. Ik zei toch first world problem...?!

- inclusief lades eronder voor extra opbergruimte

- inclusief uitvalbescherming die er later weer af kan.



Ik dacht een bed gevonden te hebben die hier aan voldeed. Zal de webshop niet noemen maar het bed heet Tim naturel voor wie wil googlen ;) Nou twijfel ik alleen erg om het daar te bestellen. De webshop heeft geen recensies en heb de laatste tijd best veel gedonder gehad met onbekendere webshops. Heb geen zin om het bed straks terug te moeten sturen.

Heb ook gekeken bij Bopita. Geeft me wat meer vertrouwen, maar is duur en ook niet echt mijn smaak.

Ikea word ik niet heel blij van hoewel het dan wel fijn is te weten wat je krijgt (kan em natuurlijk in de winkel bekijken)

Leenbakker had ik vandaag ook geen succes.



Kortom: ik weet niet waar ik het bed van mijn wensen vandaan moet halen! Ik snap zelf trouwens ook niet waarom dit zo moeilijk zou zijn, maar hoop tegelijkertijd dat het bed jaren mee kan dus wil ook niet zomaar iets kopen.



Dus mijn vraag aan jullie: hebben jullie tips bij welke winkel of webwinkel ik nog kan kijken?



Alvast bedankt voor de hulp!!
IKEA
Alle reacties Link kopieren
Kidsroom, babypark enz?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ikea

VT Wonen

Wehkamp
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Je noemde zelf al bopita, de timo heeft lases eronder en is erg degelijk. Met beetje geduld

op marktplaats nog wel te krijgen tegen goede deal.
Alle reacties Link kopieren
Ikea, wehkamp, babypark en prenatal heb ik al gekeken. Zal vt wonen en kidsroom proberen!
Ik vond het ook een hele rare zoektocht met weinig keuze. Heb uiteindelijk een bed op marktplaats gekocht.

Verder op marktplaats ook veel nieuwe bedden, overzichtelijker dan die 3 bedden per winkel.



Op.limango hebben ze soms ook wat leukere kinderbedden van kidskraft. .
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze wel leuk:







en deze natuurlijk







edit: Ik zie net dat je bij Wehkamp had gekeken, dan deze dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft zon steigerhoutklusser uit de buurt er een voor me gemaakt. Ideaal! Zitten volgens mij door heel Nederland wel zulke klussers.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bedmetladen.nl/
Tot welke leeftijd liggen ze eigenlijk in hun babybed? Ik heb er een van ikea waar één zijkant uit kan.
Is flexa al genoemd?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Life time bedden. Onverwoestbaar. Grenen. Kan van laag naar hoog wn weer terug ;). We hebben ze al jaaaren. Niet stuk te krijgen en nu ze pubers zijn zijn het met kussens soort banken. Echt top. Niet goedkoop maar gaan dus eeuwig mee
Alle reacties Link kopieren
Vind je de uitvalbescherming echt essentieel? Bij twee jaar en een gewoon laag bed hadden wij die niet. Ze vielen er een keer uit (zorgen dat er niks ligt waar ze ongelukkig op kunnen vallen) en werden daar niet of nauwelijks wakker van, maar daarna bleven ze vanzelf in bed liggen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.babypark.nl/me ... PD5p9aV788CFRa3Gwod_dwNMg Hier verkopen ze oa.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stapelbed wat aan al jouw eisen voldoet, maar ik woon niet in NL. Heb het in een winkel gekocht met dezelfde prijsklasse als Ikea. Ik zou dus dat soort winkels afgaan eigenlijk

Ik zou geen bed bij een webwinkel kopen eigenlijk, wil wel in het echt zien of het wat is.
quote:poldervrouw schreef op 22 oktober 2016 @ 21:41:

Wij hebben Life time bedden. Onverwoestbaar. Grenen. Kan van laag naar hoog wn weer terug ;). We hebben ze al jaaaren. Niet stuk te krijgen en nu ze pubers zijn zijn het met kussens soort banken. Echt top. Niet goedkoop maar gaan dus eeuwig meehier ook lifetime, in witte versie.
Alle reacties Link kopieren
O ze zijn geschikt vanaf klein. Want uiitval beveiliging kan je erbij kopen en kan er ook weer zo af. Je hebt echt veel mogelijkheden met dit bed
Alle reacties Link kopieren
Laredoute:



Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 22 oktober 2016 @ 21:44:

[...]



hier ook lifetime, in witte versie.Leuk zijn die. Die waren er toen niet. Alleen maar grenen. Heb ze al dik 14 jaar. Niet stuk te krijgen
Alle reacties Link kopieren
De uitvalbescherming leek mij wel een fijn idee maar is misschien minder nodig dan ik dacht? Heb ook zo'n camping uitvalbeschermer van de Lidl, die kunnen we tijdelijk misschien ook wel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ken je het merk Woood ? Erg mooi spul, stevig, van hout, meestal beetje grof bewerkt dus je ziet dan nog de nerven. Hebben diversen bedden ook met lades. Niet echt goedkoop, maar gaat wel lang mee, ik ben er fan van Je moet maar eens Googlen.



Aanvulling: oh sorry, volgens mij heeft Woood geen uitvalsbescherming, maar misschien kun je die tijdelijk van Ikea erop zetten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ook niet gelakt:

Alle reacties Link kopieren
Deze is duur maar je hebt wel meteen een halve kinderkamer:



quote:poldervrouw schreef op 22 oktober 2016 @ 21:45:

[...]





Leuk zijn die. Die waren er toen niet. Alleen maar grenen. Heb ze al dik 14 jaar. Niet stuk te krijgenEn itt veel Ikea meubels heeft dit bed hier ook al 3 verhuizingen overleefd. En zit het nog steeds stevig in elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven