Waar kopen jullie kinderkleding?

03-09-2014 02:18 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af waar de meeste van jullie de kleding voor jullie kinderen kopen?



Ik kocht eerder altijd best wel dure kleding voor mijn dochter, maar ze groeit nu zo hard dat ik stiekem denk dat ik het geld beter kan sparen.
Alle reacties Link kopieren
Veel bij V&D. En in de sale. Mijn kindje moet nog geboren worden. Heb gister iets gekocht voor over een maand of 9. Mijn kind is dan een half jaar. T-shirtje 1 euro, schoentjes (meer voor de leuk) 1 euro, en een broekje 3 euro. Pas allemaal bij elkaar, ziet er schattig uit en was dus in totaal 5 euro. Dat soort uitgaven geeft me een kick.



Ik koop veel van Frendz, maar ook van Lief, Feetje, Bennetton op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
Ondergoed koop ik vrijwel altijd bij Zeeman en bovenkleding bij C&A en H&M. Nu ze wat ouder wordt (bijna 10) gaat ze steeds meer haar eigen smaak ontwikkelen en belanden we ook steeds vaker bij Coolcat.



Ik probeer altijd wel beetje de uitverkoop in de gaten te houden, doen we voor onszelf ook.
Pluk de dag!
Alle reacties Link kopieren
Vroeger wilde ik niet dood gevonden worden bij de Zeeman en C&A en H&M maar nu zijn dat wel de winkels waar ik slaag voor mijn dochter en Wehkamp hele leuke jurkjes altijd ook in de Sale periode.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop voor mijn jongens:

Kleine maatjes: lief (sale), noppies, just small, name it, z8 (sale) en h&m



Grotere maten (vanaf 86/92): shoeby, we, name it, tumble n dry (sale) en z8 (sale)
Alle reacties Link kopieren
Naast de eerder genoemde winkels ook bij kringloop, kledingbeurzen en ik krijg voor dochter heel veel
Ik koop voornamelijk bij H en M, C en A, v en d, zeeman, Hema, en de Duitse winkel Ernstings family. In de uitverkoop wil ik nog wel eens iets van 4 funky flavours kopen
Alle reacties Link kopieren
Ik koop kleding voor mijn uk bij de H&M of Zara.

Hij is iets ouder dan 2,5 en dan vind ik dure kleding onzin. Hij groeit er zo uit en het is fijn dat hij er alles in mag doen.



Dure kleding komt straks wel als hij het zelf kan betalen
Ik koop heel veel via MP en in de sale. Ik krijg er een kik van om voor bodemprijsjes te scoren! Ik koop nauwelijks nog kleding voor de volle prijs. Absolute aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn dochter van bijna 4 haal ik haar kleding bij H&M, Wibra, Zeeman en Primark.
Alle reacties Link kopieren
Onderkleding en maillotjes : Zeeman en Hema( heeft maat 86 ondergoed)

Bovenkleding t-shirtjes/jurkjes: H&M,Wibra en soms Persival

Bovenkleding broeken:Wibra heeft hele mooie skinnys met leuke printjes/kleuren,Hema af en toe ook.

Dochter is extreem smal maar kan bij bovenstaande winkels goed slagen.

Merkkleding hebben we niet behalve voor sportschoenen,Adidas vallen goed bij haar smalle voetjes en deze hebben vaak leuke kleuren
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn zonen spijkerbroeken van H&M en Wehkamp.

Truien en shirts van Claessens, We, soms wat duurder maar dan in de uitverkoop.

Schoenen Puma, Vans, Converse en nu wilden ze nike dus die hebben we gekocht.



Vind truien voor jongens trouwens ontzettend prijzig, beetje leuke trui kost al snel 40 euro boven maat 152.
Alle reacties Link kopieren
Naast veel wat al genoemd is, slaag ik ook altijd heel goed bij jola mode (bakkaboe en persival) voor mijn meisjes. Die merken hebben ze ook bij zengers. Voor jongens wel minder leuk en ook voor meisjes vooral als ze klein zijn.
Next, Marks&Spencer, duurdere boetiekjes voor Danefae, Name It, Ralph Lauren, Hilfiger,;Hema, V&D, Mothercare, tweedehands, Zeeman, H&M.. Ben laatst erg goed geslaagd bij Exota in Amsterdam. En op amazon.de vind ik ook vaak leuke dingen. Vooral schoenen en merken als S. Oliver etc.

Kortom, overal waar ik leuke dingen tegenkom.
Marktplaats, FB hoekjes, Aliexpress, Amazon en Zara (aanbiedingen) H&M Zeeman voor ondergoed en sokken. Hema enz.. Soms op rommelmarkten. Primark.





Geen hele duren merken alleen 2e hands, wel goede schoenen altijd daar geef ik wel wat mee aan uit voor de 2 dames.

Vind het heerlijk om leuke dingen te scoren voor weinig
De Noordermarkt in Amsterdam heeft een stand met allemaal zwaar afgeprijsde King Louie jurkjes. Ik koop daar Petit Louie jurkjes voor dochter (3) voor 12e per stuk ipv 40!
Heel veel online.

Verder bij Zara, Prenatal, Polarn o pyret, Hema, Zeeman en H&M. Soms ook V&D.
Alle reacties Link kopieren
Vind Bakkaboe ook erg leuk maar zo breed en kort uitvallen, en geen elastieken in de broeken/rokken.

Mijn dochter(s) zijn beide lang en smal en hebben wel kleren van Bakkaboe van familie gehad in de kraamperiode maar hebben ze niets van aangehad want het zat voor geen meter helaas
Alle reacties Link kopieren
Online (ikenmijnkind.nl, Wehkamp, kleertjes.com), H&M, V&D, C&A, Hema, kinderkledingwinkel vlak bij mijn werk, Bertus, Action (trainingsbroeken, ondergoed), Zeeman (leggings en ondergoed). En andere winkels als ik daar wat leuks zie.



Broeken vind ik lastig, dochter is lang voor haar leeftijd en is breed gebouwd. Brede billen met een luier erover passen niet goed in peutercollectiebroeken.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig koop ik alle kleding voor de kinderen bij Primarkt.

Iedereen heeft het over de slechte kwaliteit, maar ik merk echt geen verschil met de gangbare merken die ik voor mijn beurzen crisis kocht zoals van Mexx, Gap en andere.



Helaas kan ik voorlopig niet meedoen aan duurzaamheid en het stimuleren van de economische voortgang :(

Maar dat komt vast wel weer in de toekomst hoor.
Alle reacties Link kopieren
WE (drie jongens).
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 03 september 2014 @ 08:38:

Marktplaats, FB hoekjes, Aliexpress, Amazon en Zara (aanbiedingen) H&M Zeeman voor ondergoed en sokken. Hema enz.. Soms op rommelmarkten. Primark.





Geen hele duren merken alleen 2e hands, wel goede schoenen altijd daar geef ik wel wat mee aan uit voor de 2 dames.

Vind het heerlijk om leuke dingen te scoren voor weinig Wij zijn nu ook wat beter met ons geld aan het omgaan. En moet zeggen dat het zo goed voelt! :D Het is een hele uitdaging om zo te winkelen en dat maakt het zo veel spannender. Wij waren echt aan het smijten met geld en dat is zo dom om te doen kwamen we achter :P Wonen nog niet zo heel lang samen dus het was even leerzaam.
Alle reacties Link kopieren
Overal en nergens.



Veel online: amazingkids, kleertjes.com, zalando, vaak merken als Mim Pi, Vingino, Z8, Bomba, Muy Malo, Bengh. En Brandforgirls op hun eigen site.

Maar ook goedkopere merken als Persival, Esprit, Mexx, Name-it



Ook snuffel ik regelmatig bij H&M, Hema, Zeeman en Wibra, hangen soms de leukste dingen tussen.



Ondergoed van de Hema en Zeeman. Sokken van de Wibra, 89 cent per paar en hele fijne sokken. Pyjama's van Hema, H&M
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 zoons van 9&6 en koop

Frendz

We

Name It

H&m

Hema

Dure merken als vingino/retour//tumble in de sale

Ik verkoop alles wat te klein is weer op mp
Alle reacties Link kopieren
quote:sandy1974 schreef op woensdag 03 september 2014 15:14 Ik heb 2 zoons van 9&6 en koop

Frendz

We

Name It

H&m

Hema

Dure merken als vingino/retour//tumble in de sale

Ik verkoop alles wat te klein is weer op mp En alle pyjama's ondergoed sokken van hema

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven