Wachten op examenuitslag

13-06-2013 10:11 48 berichten
Zoals de titel al zegt vandaag wachten op de uitslag van mijn zoon, hij heeft eindexamen VWO gedaan.

Hij stond er goed voor en het moet heel gek gegaan zijn wil hij zakken maar toch de zenuwen.

Ik dan he hij ligt gewoon nog te ronken en maakt zich absoluut niet druk .

Wat is dat toch he bijna 18 gaat in september op kamers maar het blijft toch mijn kleine manneke die zo hard zijn best gedaan heeft ondanks een dijk van een dyslexie .

Gewoon gevalletje van vals sentiment vandaag denk ik .



Examenuitslag uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo vrij geweest om `rxamenuitslag` in de titel te veranderen in `examenuitslag`.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat valse sentiment dit jaar voor anderen. Zit in spanning voor kinderen van anderen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
spannend!

Veel succes vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me die dag nog goed herinneren. Je bent geslaagd en anders bellen ze je.



Telefoon gaat, ik hartaanval want ik was er zo zeker van, mijn oma, weet je al ietsssssssss?







Gewoon geslaagd toen hoor
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, als je NIET geslaagd bent bellen ze je. Maar mijn mentor vond het toch zo netjes om iedereen even te bellen. Klojo.
haha, wij mochten kiezen...of ze bellen je als je gezakt bent, of je komt naar school om daar de uitslag te horen. Ik was dus maar naar school gegaan, want ik had geen zin om thuis zenuwen te lijen bij de telefoon.

Geslaagd!
Maar doen ze dat dus nog steeds met dat bellen...geen whatsappje?
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag!



Mijn oma was ook zo vriendelijk om ff te bellen of ik al iets wist.

Had een her verwacht maar toch zonder geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik werd gewoon sowieso gebeld. Je werd tussen 10-12 uur gebeld als je geslaagd was en ook als je niet geslaagd was. Het ging verder op alfabet. Maar toch belde mijn mentor mij het eerste, omdat hij zo trots op mij was dat ik het gehaald had, zelfs met een achterstand van 3 jaar die ik heb moeten inhalen in mijn eindexamenjaar. Ik heb staan janken, joh!
Wij werden (kleine klas, VWO sprint) allemaal gebeld. Je moest bij elk examen steeds telnr doorgeven waarop je gebeld widle worden. Uiteraard mobiel ingevuld.



Had die MUTS van een mentor mijn huisnummer gebeld! Een halfuur na de "deadline" heb ik de school maar zelf gebeld. Zei ze: Ja JIJ was niet bereikbaar! Ik kookte. Gelukkig wel geslaagd.



En toen begon het zenuwslopende wachten op de lotingsuitslag. Godzijdank direct ingeloot! Die spanning vond ik nog veel erger dan de examenuitslag!



Veel succes vandaag en sterkte met de zenuwen :D !
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer werd ik gebeld dat ik gezakt was. Tweede keer werd ik niet gebeld en heb ik uiteindelijk maar zelf gebeld omdat ik het zeker wou weten
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht in spanning op de uitslag van mijn nichtje! Mijn duimen zijn blauw
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2 nichtjes krijgen ook de uitslag vandaag. Maar ik weet 99% zeker dat ze geslaagd zijn. Hebben gewoon altijd hele goede cijfers gehaald namelijk.



Werd er wel ff nostalgisch van. Tijd gaat zo snel, is alweer 5 jaar geleden voor mij
Alle reacties Link kopieren
Wij werden ook alleen gebeld als je gezakt was. Mijn oma belde gelukkig elk half uur om te vragen of ik al iets had gehoord..



Vandaag krijgt mijn zusje de uitslag, ze heeft er geen goed gevoel over dus ik zit hard te duimen! Heb mijn oma toch even duidelijk gemaakt dat ze niet moet gaan bellen
Alle reacties Link kopieren
Bij ons belde ze ook als je was gezakt. Telefoon gaat, mentor aan de lijn. Ze wilde toch even bellen om te zeggen dat ik geslaagd was hoor. Wat een hartverzakking. Bij een vriendin hing het erom en ook zei was gebeld. Begint hysterisch te huilen aan de tel tegen de mentor. Kon niks meer zeggen. Ouders telefoon uit handen gegrist, gewoon geslaagd. :D
Alle reacties Link kopieren
Hier hoort zoon het pas na 15 uur. Iedereen wordt gebeld, de gezakten eerst. Heb alles in huis, taart, bloemen, hapjes.. Hij moet gewoon slagen, en dat zal ook wel maar moet ook nog gemiddeld een 7,5 halen omdat hij hierna naar het VWO wil, en dat is nog wel heel spannend. Mss toch een herexamen om te proberen de boel nog wat op te krikken?

Heb hem net uit zijn bed gerammeld, al geroepen voordat ik boodschappen ging doen, anderhalf uur eerder, maar dat bleek zonder effect.
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt er tussen 13.00 en 15.00 hr gebeld als zoon gezakt is. Maar ik ga er vanuit dat hij geslaagd is dus zit niet echt in spanning. Als hij niet gebeld wordt kan hij om vijf uur zijn cijfers ophalen.

Zoon heeft overigens zelf wel de huistelefoon mee naar boven genomen voor het geval dat......
Wij werden altijd gebeld. Vond dat wel prettig eigenlijk. En inderdaad op alfabet, dus ik was zowat de eerste! Lag nog in mijn bed toen er gebeld werd haha! Maar ik was geslaagd, en dat zonder ook maar 1 boek open te hebben gehad om te studeren. Heerlijke periode vond ik het, iedereen was druk aan het leren enzo en ik had voor de examens al vakantie voor mijn gevoel
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw, ivetje, had ik dat ook maar gehad, lijkt me heerlijk. ik heb wel fijn de beest uitgehangen na mijn examens, dat had ik wel verdiend.
Alle reacties Link kopieren
Hier sowieso telefoon tussen 3 en half 4 voor zoon 1 en mennnn wat duurt dat nog lang!!

Zoon loopt te stuiteren door het huis... stond alles wel voldoende maar alles maar nét 5,8 6,0 6,2 van dat dus.... kwartje kan dus 2 kanten op vallen.



Zoon 2 wordt gebeld tussen 3 en 5 maar van hem weten we eigelijk al dat hij geslaagd is (MBO en alles voldoende afgerond)
quote:lionlily schreef op 13 juni 2013 @ 13:10:

Oh wauw, ivetje, had ik dat ook maar gehad, lijkt me heerlijk. ik heb wel fijn de beest uitgehangen na mijn examens, dat had ik wel verdiend.Ik weet ook niet hoe ik het gedaan heb hoor, zo goed was ik niet in school eigenlijk ik liet het allemaal maar op zijn beloop en heb me nooit druk gemaakt over of ik zou slagen of niet. Gelukkig is het goed gegaan haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het me ook nog goed herinneren. Je zou gebeld worden door je mentor als je geslaagd was en door de coördinator als je gezakt was. Belt de coördinator mij, ik helemaal in shock bij het horen van haar stem.. Zegt ze: Gefeliciteerd, je bent geslaagd! Ik snapte er helemaal niks meer van.. ik heb haar een aantal keer gevraagd of het wel klopte, aangezien zij de gezakten zou bellen. Bleek dat zij de mentor maar was gaan helpen met bellen zodat iedereen het eerder zou horen. Vreselijk, heb zo gehuild omdat ik zo schrok van haar stem!
Alle reacties Link kopieren
Nichtje kreeg een APP (!!) van haar mentor, een half uur te laat, met daarin alleen maar: gefeliciteerd...



Tjonge jonge, blij dat ik in 2000 nog gewoon netjes ben gebeld
Alle reacties Link kopieren
Jeeej! Mijn zusje is geslaagd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven