Wanneer begon jouw menstruatie weer?

20-07-2007 16:55 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang na het beeindigen van de borstvoeding werd jij weer voor het eerst ongesteld?



Of als je nog tijdens de borstvoeding ongesteld werd: Hoe lang na de bevalling was dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik werd nog tijdens de borstvoedingsperiode ongesteld, en dat was om precies te zijn 360 dagen na de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Twee weken na het stoppen met de borstvoeding (en het duurt ook al twee weken...). Volgens mij is er niet echt een pijl op te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste is nu zo'n 10,5 maand oud en drinkt nog 2x per etmaal bij mij: 's ochtends en 's avonds laat. En ik ben van de week voor het eerst weer ongesteld geworden.
Alle reacties Link kopieren
Drie maanden na de bevalling bij volledige borstvoeding. Ukkepuk is nu bijna 9 maanden en ik geef nog steeds borstvoeding. Ik voel dat ik wel een eisprong heb en ik word dan een dag of 5 erna al ongesteld. Door de borstvoeding heb ik dus een korte luteale fase. Ik kan nu dus ook niet zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb borstvoeding gegeven tot m'n zoon ca 1 jaar was en pas 3 maanden later werd ik voor het eerst ongesteld. Inclusief zwangerschap ben ik dus bijna 2 jaar niet ongesteld geweest, ik weet van andere moeders dat ze veel eerder weer ongesteld werden (vaak nog tijdens de borstvoeding) maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Beide keren vijf maanden na de bevalling. Heb ze allebei zeven maanden gevoed, dus tijdens de borstvoeding.
Alle reacties Link kopieren
Dalishia, volgens mij kun je niet met 100% zekerheid zeggen dat je niet zwanger kan worden. Als je niet zwanger wilt worden, zou ik die gok niet nemen in ieder geval.



Bij mij duurde het 9 maanden voor ik weer ongesteld werd en ik gaf toen nog borstvoeding.
Alle reacties Link kopieren
6 weken na de bevalling bij volledige borstvoeding! Dan kan dus ook helaas...
Alle reacties Link kopieren
ik bedoel "daT kan dus ook helaas...".



Groetjes,

Bibi
Alle reacties Link kopieren


Dalishia, volgens mij kun je niet met 100% zekerheid zeggen dat je niet zwanger kan worden. Als je niet zwanger wilt worden, zou ik die gok niet nemen in ieder geval.



Bij mij duurde het 9 maanden voor ik weer ongesteld werd en ik gaf toen nog borstvoeding.
Ik durf de gok ook niet te nemen, ook al is de kans nihil. Zoonlief gaat nu ook steeds meer eten dus de borstvoeding wordt wat minder. Ik ben benieuwd wanneer ik weer een normale cyclus zal krijgen.
Alle reacties Link kopieren


Volledig bv, toch al na 10 weken weer ongesteld :(.

Volledige bv, bevallen dmv keizersnede, 9 weken vloeien, direct erna ongesteld. Jippie...
Alle reacties Link kopieren
Na 5 maanden bij toen volledige borstvoeding.

En ook gelijk regelmatig trouwens.
Alle reacties Link kopieren
ik was binnen 5wk na bevalling heel licht ongesteld en sinds toen een "cyclus" va ca. 26dgn, voel eisprong en PMS, maar .... geen druppel bloed.

Ik hoop nog even door te kunnen gaan met BV/kolven (nu 6,5 maand), mmar vraag me af wanneer ik weer echte bloeding zal krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat verschilt dat veel per persoon zeg!
Alle reacties Link kopieren
Meer ervaringen? Ik lees ze graag. :)
Alle reacties Link kopieren
Kind 1; na 6 weken

Kind 2: na 9 weken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven