wat is de beste luieraanbieding?

01-07-2016 16:30 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Sinds een maand of 3 ben ik moeder van een lief zoontje. Vanwege een lastige start met veel ziekenhuis heb ik steeds snel snel wat luiers aangeschaft. Meestal voor de volle mep omdat ik het hier-en-nu moest hebben. Ik ben Pampers gewend vanuit het ziekenhuis, en heb zelf goeie ervaring met de luiers van Kruidvat.

Nou vroeg ik me af wat nou écht de scherpste aanbieding is op het gebied van luiers? Wanneer moet ik gaan bunkeren?

Hij draat nu maat 2, gaat al een tikkie richting maat 3. Wanneer slaan jullie groot in? Bij 1+1? Doet de kruidvat dat ook met eigen merk luiers? Ik kan me één keer herinneren dat ik 1+1 voorbij heb zien komen van Pampers bij Etos, maar toen waren we weer druk in het ziekenhuis en toen kwam het er niet van. Daarna niet meer, is dat zo zeldzaam?



Dus; waar en wanneer slaan jullie groot in?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Als pampers 1+1 zijn of 50%.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak is dat ongeveer? Elk half jaar ofzo?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
AH heeft het een paar keer voor 50% gehad en soms de etos en dan alleen op vrijdag zaterdag en zondag. 1x in de maand/2 maanden ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Bij de Kruidvat. 2 jumbopakken voor 25 euro. Altijd.
Alle reacties Link kopieren
Woon je een beetje in de buurt van Duitsland? Want daar zijn de luiers zoveel goedkoper. Waar ik woon (vlakbij de grens dus) koopt niemand luiers in Nederland vanwege de prijs.
Ik sla in bij de 3 voor €25,- actie bij Kruidvat. Weet niet of dat de goedkoopste is overigens.
Ik kijk altijd op voordeelmuis. Dan heb je alle aanbiedingen op een rij.
Of 2 voor €25,- heb je inderdaad ook.
Volgens mij heb ik in de zes jaar dat ik kinderen in de luiers heb gehad maar drie keer de normale prijs betaald voor pampers. Er is altíjd wel ergens een actie.
Je kan hier kijken.





http://www.luierinfo.nl/aanbiedingen/pampers



En juist heel vaak in de aanbieding. Alrijd wel ergens en5/6x per jaar bijna overal extra in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Bij Kruidvat is er volgens mij een soort van permanente actie van die grote pakken van 2 voor 25 euro. En vanaf 50 euro gratis thuisbezorgd (online bestellen). Volgens mij zijn de Kruidvat luiers per stuk dan al goedkoper dan de Pampers als die voor de helft van de prijs gaan (of 2 voor 1).

Ik gebruik sinds de geboorte, nu al ruim 5 maanden, Kruidvat luiers, op 2 ziekenhuisopnames met Pampers na . Ze bevallen beide prima maar de Kruidvat luiers zijn goedkoper dus heb geen reden om Pampers te kopen.
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Ik haal ze altijd bij de Kruidvat, bevallen super goed. Inderdaad 2 jumbopakken voor 25 euro..



Heb het idee dat ze dan alsnog goedkoper zijn met pamper 50% of 1+1, maar is natuurlijk ook net wat je zelf een fijne luier vind! Sommigen zweren juist weer bij pampers, andere bij huggies en andere bij de Aldi



Mocht ik keer in Duitsland zijn, ga ik daar ook eens op letten!
Dat idee heb ik ook Madelief, volgens mij zijn Pampers mét actie alsnog duurder dan de Kruidvat luiers. Ik vind de Kruidvat luiers eigenlijk ook het fijnste, bij Pampers zit ook een versie die wat goedkoper is, maar niet geschikt lijkt voor de nacht. Had bijna iedere ochtend een kind met een natte rug.



Etos vond ik ook niet voldoende, Lidl ging wel, maar na twee nachten niet droog te hebben gehouden wilde man ze niet meer.
Alle reacties Link kopieren
De enige Pampers die ik goed vind zijn Baby Dry en die zijn bijna nooit in de aanbieding.

Ik ga idd vaak naar Duitsland of ik koop de grootste pak van AH-eigen merk.
Ik koop ook altijd Baby Dry. Die zijn echt beter dan welke luier ook, ook de andere pampers.

De rest van de andere pampers vind ik van zelfde kwaliteit kruidvat, etos ect. Te dun, randjes die niet lekker zitten ect.



Wehkamp heeft vaak nog beter aanbieding dan de vaste lagere prijs van de kruidvat maar ik zou gewoon voor de echte aanbiedingen gaan.



En die zijn ook vaak wel in de aanbieding hoor. Misschien net effe minder dan de rest maar nog best vaak.

Zo heb ik het met 2 kinderen gedaan, nog nooit een normale prijs betaald voor de Baby Dry.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ook altijd baby dry van pampers, nog nooit doorgelekt. Ik kijk altijd op luierinfo. Vaak zijn ook de maandboxen bij bol.com of de Wehkamp in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Hier begonnen (dochter is bijna 10mnd) met "maandbox" van pampers , want pampers....



Al moet ik zeggen dat de eerste maand wij eigelijk toch nog begonnen zijn met Kruidvat omdat dochter maat 0 had . Toen we daarna de pampers opmaakte zijn we verder gegaan met Kruidvat want goede ervaring . Halen altijd de 2 voor 25€



De aktie van 3 voor 25€ laat ik altijd aan me voorbij gaan, scheelt 4 luiers ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:konijnhangoor schreef op 01 juli 2016 @ 16:44:

Bij de Kruidvat. 2 jumbopakken voor 25 euro. Altijd. Dit! En soms hebben ze een ledenavond en dan komt er nog korting boven op (max 2 artikelen 15% korting als je een pas van de kruitvat hebt). Goedkoper ben ik nog nooit tegen gekomen en ik vind ze erg fijn in het gebruik. Reken bij aanbiedingen eens de prijs per luier uit, anders zie je nog niet wat nou echt voordelig is.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat luiers zijn goed en niet duur. Zo'n enorm Jumbo pak koop ik altijd, meer kan niet mee op de fiets.



Paupers baby dry is nog beter inderdaad.



Etos en AH luiers vind ik allebei beduidend slechter.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ooit de Euroshopper-luiers geprobeerd (groot wit pak bij de Kruidvat)?
Alle reacties Link kopieren
Hier fan van pampers. Ik kijk inderdaad ook op van die luier actie websites naar de prijs per luier. Laatst bijvoorbeeld de maandboxen new baby bij de wehkamp in de aanbieding. 204 luiers voor €26. Prima deal dus twee dozen besteld, dan kunnen we weer even vooruit... En dan kijk ik tegen die tijd wel weer welke maat ze heeft en wat er dan in de aanbieding is. Kruidvat en BabyLove (DM Duitsland) ook geprobeerd maar blijf toch bij pampers. Als ze maat 4 heeft wil ik Aldi ook proberen...
Overdag gebruik ik de Babylove van DM. 11 cent de luier, heb nog geen goedkopere kunnen ontdekken. Snachts de Babydry van pampers die ik (zoals hierboven al gezegd) haal bij de KV tijdens zo'n kortingsavond of 4 voor 25 oid. Helaas hebben ze in het filiaal waar ik dan weer kom 30 pakken maat 5, en de rest amper op voorraad.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ook altijd pampers baby dry. Momenteel in de aanbieding bij nettorama 3 voor 17,50. De aanbieding 3 voor 20 komt regelmatig voor en soms heeft hoogvliet 4 pakken voor 25. Kijk wekelijks op voordeelmuis en soms zie je een leuke actie.
Ik haal de luiers bij de Boni (en Coop, maar die is net wat duurder). Zijn goede luiers en het goedkoopst. Goedkoper dan de 1+1 aanbieding van de Kruidvat. En ik vind ze beter. Ben bij de oudste met maat 4 overgestapt nadat Kruidvat de luiers hadden 'verbeterd'. Heb nu alle maten luiers al gebruikt. Nooit lekkage of uitslag bij normaal gebruik. Merk heet Bumblies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven