We gaan ervoor!

08-09-2012 15:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdag avond heb ik de laatste keer de pil genomen... Want we willen graag een kindje.



We zijn nu allebei 26 jaar oud en we zijn er wel aan toe denken we, want weten zal je het nooit volgens mij... totdat het je overkomt.



Na mijn ongesteldheid starten we met foliumzuur en daarna gaan we nog 1 maand condooms gebruiken om zo mijn lichaam voor het eerst weer een cyclus te laten ervaren... want ik ben al 12 jaar aan de pil en mijn lichaam zal wel niet weten wat haar over komt!



We verwachten niet dat we direct zwanger zullen zijn en dat hoeft ook niet... maar soms zou ik de tijd wat vooruit willen kunnen spoelen omdat ik niet kan wachten!



Hebben jullie nog tips ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Neuken
Alle reacties Link kopieren
Ja! en veel! Maar dat is nu niet veel anders!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je man geen foliumzuur laten slikken. Heeft volgens mij weinig zin.



(Maar weet het niet, ben nog van de tijd voor foliumzuur.....)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 08 september 2012 @ 15:22:

Ik zou je man geen foliumzuur laten slikken. Heeft volgens mij weinig zin.



(Maar weet het niet, ben nog van de tijd voor foliumzuur.....)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!

Je kan je man wel walnoten laten eten of omega 3 laten slikken. Heb pas nog gelezen dat dat de vruchtbaarheid van het zaad bij een significant aantal mannen verhoogd!



Spannend, ik snap heel goed dat je niet kan wachten. Is ook nogal een beslissing!



succes, ik hoop dat het snel en vlekkeloos mag verlopen voor jullie!
Moet dit niet op de zwanger pijlert?
Je man geen strakke boxershorts laten aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt ook dat soja-producten slecht zijn voor de zaadproductie, is ooit onderzoek naar geweest (maar ik heb natuurlijk geen verwijzing naar dat onderzoek)
Alle reacties Link kopieren
De eerste topics van de Slimme Meiden lezen. De rest mag ook, maar is vooral veel geklets
Hallo?!
Djee, wat een gedoe. Stop de pil maar meteen, vervang dit door foliumzuur en neuken maar. Condooms, walnoten, cyclus afwachten, boxers ed, dat is allemaal niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend ook zwanger moet worden (er staat tenslotte "we") dan denk ik dat het idd nog heel lang gaat duren (ook als hij foliumzuur gaat slikken) Maar succes ermee!
quote:Waldorf114 schreef op 08 september 2012 @ 16:51:

Als je vriend ook zwanger moet worden (er staat tenslotte "we") dan denk ik dat het idd nog heel lang gaat duren (ook als hij foliumzuur gaat slikken) Maar succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven