Weekend weg, waarheen?

25-11-2014 09:09 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in december met onze dan net 1-jarige een weekend weg (vrijdag tot maandag).

Geen probleem zou je denken, alleen wil mijn man nu eens niet naar een huisjespark maar naar een hotel.

Heeft er iemand leuke ideeen en tips? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
In elk geval een hotel waar de babyfoon de afstand naar het restaurant haalt? Hoe ga je anders de avond doorbrengen als de kleine slaapt? Vind een huisje dan altijd wel handiger! Hotel is denk ik ook best prijzig voor een lang weekeinde.



Wat betreft locatie: op de Veluwe heb je legio leuke hotels in een mooie omgeving. Maar het hangt er een beetje vanaf wat je zelf leuk vindt.
quote:Aureel schreef op 25 november 2014 @ 09:24:

In elk geval een hotel waar de babyfoon de afstand naar het restaurant haalt?.



poeh, dit heb ik nog nooooit gedaan toen ze klein waren.

Wij gingen ook altijd voor een huisje inderdaad. Veel makkelijker.
Waarom de keuze voor een hotel?



W.b. restaurant. Ja, je kunt in een huisje ook niet uit gaan eten en baby thuis laten. Maar op een kamer is minder te doen, behalve op bed. Misschien een appartement wat? Aan zee ofzo.
xxx
anoniem_19055 wijzigde dit bericht op 26-11-2014 17:22
Reden: nvt, plannen zijn gewijzigd lees ik.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:sorende schreef op 25 november 2014 @ 10:20:

Waarom de keuze voor een hotel?



W.b. restaurant. Ja, je kunt in een huisje ook niet uit gaan eten en baby thuis laten. Maar op een kamer is minder te doen, behalve op bed. Misschien een appartement wat? Aan zee ofzo.



Nee, maar je kunt er wel koken

Dat kan in een hotel niet.
Ik zou lekker dat kind droppen bij familie en er een romantisch weekendje voor 2 van maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou of samen naar een hotel of met kind naar een huisje of appartement.

Het is echt irritant om met een 1-jarige 's avonds 1 kamer te delen. Als het kind slaapt, ga je dan zelf in de badkamer zitten? Daarnaast lijkt het me niets om te moeten ontbijten in een zaal en elke avond uiteten te gaan. Zo'n kleintje heeft daar helemaal niets aan en zelf kun je niet rustig zitten.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Aureel schreef op 25 november 2014 @ 09:24:

In elk geval een hotel waar de babyfoon de afstand naar het restaurant



En dan kom je terug en is je kind weg....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Ik zit zelf ook niet te springen om naar een hotel te gaan, geef mij maar het gemak van een huisje.

Manlief wilde graag naar een hotel,hij wil iets meer luxe, joost mag weten wat voor luxe dan. Zal hem dit vanavond eens onder zn neus wrijven :-)
quote:Aureel schreef op 25 november 2014 @ 12:16:

[...]





Nee, maar je kunt er wel koken

Dat kan in een hotel niet.



Ja, dat bedoel ik ook je kan in je hotelkamer eigenlijk verder niks behalve in bed vertoeven.



Nou, ben benieuwd wat het wordt :)!
Alle reacties Link kopieren
CenterParcs heeft hele luxe huisjes. En een zwembad en kinderboederij waar je je met kind goed kunt vermaken.

Mocht hij het uitgebreide ontbijt in een hotel belangrijk vinden: dat hebben ze ook in cp. Of broodjesservice (inclusief krant).
Wij namen de baby gewoon mee naar de eetzaal, geen probleem hoor
Alle reacties Link kopieren
Centerparcs heeft inderdaad hele luxe huisjes! Veel te doen en bijna alles op loopafstand! Hotel zou ik ook niet fijn vinden met een 1-jarige.
Alle reacties Link kopieren
quote:jomi schreef op 25 november 2014 @ 17:13:

Bedankt voor de reacties! Ik zit zelf ook niet te springen om naar een hotel te gaan, geef mij maar het gemak van een huisje.

Manlief wilde graag naar een hotel,hij wil iets meer luxe, joost mag weten wat voor luxe dan. Zal hem dit vanavond eens onder zn neus wrijven :-)



Als wij met de kinderen weg gaan zitten we in een luxe huisje van centerparcs, landal of roompot. Eentje met sauna en openhaard, zodat wij s avonds lekker kunnen relaxen als de kinderen slapen.



Hotels bewaren we voor citytrips met ons tweetjes.



dus tip: wij zijn onlangs naar roompot Cochem geweest, in duitsland. Die hebben voor een appel en een ei luxe huisjes.
Idd Janneke, als je luxe wilt voor een leuke prijs is Duitsland top. Cochem zeker, maar ook BadBentheim is leuk van RP.
Alle reacties Link kopieren
Fletcher zuiderduin heeft hotelkamers met twee verdiepingen. Beneden bed en badkamer, boven een huiskamer. Geen deur dus je moet geen slechte slaper hebben.



Bij sandton Boekelo heb je ook familiekamers.



Als je wat verder wilt rijden is Feldberger hof leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Onsjanneke schreef op 25 november 2014 @ 20:23:

[...]





Als wij met de kinderen weg gaan zitten we in een luxe huisje van centerparcs, landal of roompot. Eentje met sauna en openhaard, zodat wij s avonds lekker kunnen relaxen als de kinderen slapen.



Hotels bewaren we voor citytrips met ons tweetjes.



dus tip: wij zijn onlangs naar roompot Cochem geweest, in duitsland. Die hebben voor een appel en een ei luxe huisjes.

Net even gekeken, idd geen geld!

Heb 'm gelijk bij mijn favorieten opgeslagen !
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Het wordt idd een huisjespark,al ga ik toch even kijken naar de tips van b100.



Onsjanneke, bedankt, ook daar ga ik even naar kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het echt mooie huisjes! Had ook wel negatieve verhalen gehoord over roompot, ouwe zooi en vergane glorie etc. Op dit park vond ik de huisjes echt ruim en luxe.



Recensies over het restaurant zijn niet goed. Maar wij zijn ook mensen die er de hele dag op uit gaan en liever in een 'echt' restaurant eten. En Cochem is een heel sfeerfol plaatsje, zeker nu met alle kerstversiering. Daar zit je veel leuker te eten dan op zo'n park. En een schnitsel in een restaurant met uitzicht om de moezel kostte 3x niks.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar de huisjes VWL5 van Marveld.

Heerlijk ruim, supergrote badkamer met een 6-persoons bubbelbad en een sauna erbij!

Zie je het al voor je, jij en je man relaxen in de badkamer terwijl je kindje heerlijk ligt te slapen.

Het park opzichzelf is ook erg leuk. Binnenbad, buitenspeeltuin, indoor springkussens, Pleun & Teun, pannenkoekrestaurant, nog een restaurant, etc.

In de kerstvakantie ligt er ook een ijsbaan buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven