Wekker voor kinderen; bestaat wat ik wil wel?

29-09-2016 22:17 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen beginnen eindelijk een beetje op een leeftijd te komen dat ze snappen dat 05.30 niet persé een lekker tijdstip is om je bed uit te komen (althans niet voor ons ) en ze blijven steeds vaker liggen totdat het licht begint te worden. Nou wordt het natuurlijk steeds later licht, dus dat kunnen we niet echt meer als referentie voor ze aanhouden wanneer ze hun bed uit mogen. Ik ben nu op zoek naar een klokje/ wekker waarop ze in het donker kunnen zien dat het tijd is om hun bed uit te gaan. Ze kunnen nog geen klokkijken, dus dat zal waarschijnlijk alleen met een lichtje (in een bepaalde kleur?) kunnen zijn.



We hebben nu de Nijntje slaaptrainer, maar die heeft wat mij betreft twee nadelen. Ten eerste maakt Nijntje geluid als ze haar oogjes open doet waardoor ze, in de zeldzame gevallen dat ze iets langer slapen, door Nijntje wakker gemaakt worden. En ten tweede kunnen ze dus met de huidige ochtend duisternis niet zien of de oogjes van Nijntje al open zijn als ze wakker worden.



Wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Een gewone lamp met een tijd stekkerdoos die je zelf instelt?
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/ ... 85276577-9200000002578162



Deze?
Alle reacties Link kopieren
quote:fee90 schreef op 29 september 2016 @ 22:19:

Een gewone lamp met een timer stekkerdoos die je zelf instelt? Beetje leuk bescheiden kinderlampje doen die niet gelijk de spot op ze zet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had heel simpel een nachtlampje met een tijdschakelaar. Lampje ging aan als ze uit bed mochten. Als je al een nachtlampje hebt kan het natuurlijk ook andersom, lampje uit + tijd om op te staan.
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/ ... 011464511/?bltg=itm_event=click&mmt_id=2cb107d629208a45&pg_nm=pdp&slt_id=prd_reco&slt_nm=product_recommendations&slt_pos=C1&slt_owner=ccs&itm_type=product&itm_lp=0&itm_id=9200000011464511&itm_role=in



Of deze?
Alle reacties Link kopieren




Deze? :-)
Alle reacties Link kopieren
http://www.hetrietje.nl/c ... idsleep_kinderwekker.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:fee90 schreef op 29 september 2016 @ 22:19:

Een gewone lamp met een tijd stekkerdoos die je zelf instelt?Hoe simpel kan het leven zijn soms.... dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gewone wekker gekocht en ze heel gauw aangeleerd wanneer het zeven uur is. Tijd om naar bed te gaan en tijd om eruit te komen. Zelf als ze 10 voor zeven naast mijn bed staan stuur ik ze terug
quote:Aapie87 schreef op 29 september 2016 @ 22:19:

Ik had heel simpel een nachtlampje met een tijdschakelaar. Lampje ging aan als ze uit bed mochten. Als je al een nachtlampje hebt kan het natuurlijk ook andersom, lampje uit + tijd om op te staan.Dit, werkte 15 jaar geleden al. Toen zelf verzonnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hokus_pokus schreef op 29 september 2016 @ 22:24:

[img]http://www.babyproductvanhetjaar.nl/wp- ... 79x408.jpg[/img]



Deze? :-)Deze vond ik leuk, maar heeft ook "lawaaiige" ogen
Alle reacties Link kopieren
Een wake-up light? Hebben ze heel lang nog wat aan.
Ja, die hebben wij. Philips mybuddy heet hij met een lichtgevend zonnetje of maantje.
http://www.jutenjuul.nl/s ... ap-sam-roze-met-nachtlamp
Alle reacties Link kopieren
quote:nuquixx schreef op 29 september 2016 @ 22:25:

[...]





Deze vond ik leuk, maar heeft ook "lawaaige" ogenhokus pokus heeft er nog twee op staan, die dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:nuquixx schreef op 29 september 2016 @ 22:25:

[...]





Deze vond ik leuk, maar heeft ook "lawaaige" ogen



Oh, dat bedoelde je

Dan heb ik mazzel, wij hebben zo'n aap met lawaaiige ogen maar daar wordt ze niet wakker van.



Andere 2 die ik postte hebben dat vlg mij niet
Alle reacties Link kopieren
quote:jusa schreef op 29 september 2016 @ 22:28:

Ja, die hebben wij. Philips mybuddy heet hij met een lichtgevend zonnetje of maantje.Deze vind ik leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:nuquixx schreef op 29 september 2016 @ 22:24:

[...]





Hoe simpel kan het leven zijn soms.... dank!Hihi yw, al ben ik niet de enige met deze (goedkope) tip zo te lezen. mijn hemel wat een prijzen voor die andere lampjes!
Alle reacties Link kopieren
Sam het schaap hebben wij ook. Blauw is slapen, groen is nog een half uur (mag lezen, met de lego etc) en wit is opstaan. Dan doet het schaap zijn ogen open en dat hoor je inderdaad wel.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden voor de oudste een gewone wekker van 5 euro waarbij we de achterste cijfers hadden afgeplakt en haar geleerd dat ze alleen bij een 7 of 8 haar bed uit mocht ging super! De jongste werd altijd om 6:10 wakker.... En daar hebben we een Nijntje wekker voor gekocht. Gaat prima want zij slaapt gelukkig wel door de ogen heen en hier genoeg licht om te kunnen zien of ze open zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:jusa schreef op 29 september 2016 @ 22:28:

Ja, die hebben wij. Philips mybuddy heet hij met een lichtgevend zonnetje of maantje.Werkt die goed? Wij hebben twee Disney nachtlampjes van Philips en niks dan ellende mee gehad; ze zijn beide zeker al drie keer omgeruild door Philips omdat ze het niet meer deden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een goedkope digitale wekker neergezet. Bij 7 uur mocht ze eruit. De cijfers die de minuten aangeven had ik afgeplakt om te voorkomen dat 5.17 ook als 7 uur gelezen kon worden. Werkte goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:jusa schreef op 29 september 2016 @ 22:28:

Ja, die hebben wij. Philips mybuddy heet hij met een lichtgevend zonnetje of maantje.Oh die is schattig!
Alle reacties Link kopieren
quote:YoYobje schreef op 29 september 2016 @ 22:33:

Wij hadden voor de oudste een gewone wekker van 5 euro waarbij we de achterste cijfers hadden afgeplakt en haar geleerd dat ze alleen bij een 7 of 8 haar bed uit mocht ging super! De jongste werd altijd om 6:10 wakker.... En daar hebben we een Nijntje wekker voor gekocht. Gaat prima want zij slaapt gelukkig wel door de ogen heen en hier genoeg licht om te kunnen zien of ze open zijn.Dat dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven