Welk cadeau van je kind zal jij nooit vergeten?

02-05-2016 16:22 27 berichten
Lief bedoeld, maar niet helemaal jouw smaak: een roze jurk, een afschuwelijke sjaal of een gekleide asbak.. Welk cadeau van je kind zal jij nooit vergeten? Praat mee in dit topic!
Alles wat mijn kind mij geeft is acuut mijn smaak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alles leuk wat ze geven
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn moeder ooit grote oorbellen in stervorm gegeven, ze vond ze verschrikkelijk (zei ze achteraf, toen ik 10 jaar ouder was ).
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader zou nooit vergeten dat ik een keer op vaderdag heel lief uit mezelf ontbijt op bed voor 'm wou maken met als resultaat koude Cup a Soup en pel pinda's. Ik zag 'm dat vaak eten en was ervan overtuigd dat ik 'm niet blijer kon maken als met dat. Volgende jaren heeft me moeder me maar geholpen met ontbijt op bed maken. (maar het was echt goed bedoeld)
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marover2801 schreef op 02 mei 2016 @ 16:34:

Mijn vader zou nooit vergeten dat ik een keer op vaderdag heel lief uit mezelf ontbijt op bed voor 'm wou maken met als resultaat koude Cup a Soup en pel pinda's. Ik zag 'm dat vaak eten en was ervan overtuigd dat ik 'm niet blijer kon maken als met dat. Volgende jaren heeft me moeder me maar geholpen met ontbijt op bed maken. (maar het was echt goed bedoeld)





Aaaaah!
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Heb nog niks gekregen van m'n dochter, kijk uit naar moederdag!

Maar... Ik heb m'n moeder een keer een geel vergiet gegeven. Geel was dr lievelingskleur en het plastic vergiet waarschijnlijk binnen budget Goed idee van een 7-jarige dus. Dat weet ze nog steeds... Want ze heeft 'm nog steeds
Alle reacties Link kopieren
Knalrode lippenstift, paarse oogschaduw en een afschuwelijk rokje. Ze mocht los in de Hema voor mijn verjaardag van haar vader:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marover2801 schreef op 02 mei 2016 @ 16:34:

Mijn vader zou nooit vergeten dat ik een keer op vaderdag heel lief uit mezelf ontbijt op bed voor 'm wou maken met als resultaat koude Cup a Soup en pel pinda's. Ik zag 'm dat vaak eten en was ervan overtuigd dat ik 'm niet blijer kon maken als met dat. Volgende jaren heeft me moeder me maar geholpen met ontbijt op bed maken. (maar het was echt goed bedoeld)



Ah wat lief



Zoon bracht een paar jaar geleden van een vakantie oorbellen voor me mee die ik niet zo mooi vind, maar ze wegen ook 5kg of zo, krijg echt het gevoel dat m'n oorlellen uitscheuren als ik ze draag.

Ik durf het hem niet te zeggen dus draag ze af en toe 's.



Van ander kind kreeg ik een mok met een quote van Sheldon Cooper, die staat op m'n werk met mijn pennen in
Alle reacties Link kopieren
quote:Marover2801 schreef op 02 mei 2016 @ 16:34:

Mijn vader zou nooit vergeten dat ik een keer op vaderdag heel lief uit mezelf ontbijt op bed voor 'm wou maken met als resultaat koude Cup a Soup en pel pinda's. Ik zag 'm dat vaak eten en was ervan overtuigd dat ik 'm niet blijer kon maken als met dat. Volgende jaren heeft me moeder me maar geholpen met ontbijt op bed maken. (maar het was echt goed bedoeld)Dit doet mij denken aan de eerste keer dat ik ontbijt op bed maakte voor mijn moeder. Ik gaf haar koude melk en daar gruwt ze van. Ze vertelt het nog regelmatig, ze was blij toen ik zo oud was dat ik zelf thee kon zetten. Op dat moment heeft ze het nooit verteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd een keer om kwart over 6 wakker gemaakt voor twee dagen oud volkorenbrood met pindakaas (zonder boter, lekker droog net na het wakker worden) en een glas water. Op bed, dat dan weer wel.
Ik vind het gebaar altijd prachtig =))
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst een heel verhaal uitgetypt van mijn groep drie-er, waarin hij vertelde waarom hij zoveel van mij houdt (omdat ik hem altijd zo lekker kroel als hij naar bed gaat) en met een hele bladzij vol kusjes. Aan het eind vertelde hij ook nog even dat hij al zo goed kan rekenen, met daarachter een som + antwoord.

En van mijn oudste kreeg ik een keer een handgeschreven briefje: mama vint jij mij lief vandaag? Ik vint jou vandaag heel lief



Smelt........
..
quote:Loeske85 schreef op 02 mei 2016 @ 16:49:

Heb nog niks gekregen van m'n dochter, kijk uit naar moederdag!

Maar... Ik heb m'n moeder een keer een geel vergiet gegeven. Geel was dr lievelingskleur en het plastic vergiet waarschijnlijk binnen budget Goed idee van een 7-jarige dus. Dat weet ze nog steeds... Want ze heeft 'm nog steeds Ik las tot drie keer toe "geel verdriet". Gelukkig was het een vergiet
Ik kreeg van mijn dochter met mijn tweede moederdag een zelfgemaakte en geverfde ketting van penne pasta.



Heb hem de hele dag trots gedragen op het werk, (ik werk altijd op zondag) en veel leuke opmerkingen over gehad!
quote:Noerie schreef op 02 mei 2016 @ 16:52:

Knalrode lippenstift, paarse oogschaduw en een afschuwelijk rokje. Ze mocht los in de Hema voor mijn verjaardag van haar vader:-)Passend bij je avatar dus.
Alle reacties Link kopieren
Ooit, toen zoon negen was, heb ik voor moederdag een sier-opzetstuk voor mijn uitlaat gekregen. Erg grappig. Het leek net alsof mijn truttige Hyundai Atos een enorme dikke uitlaat had.

Ik heb er jaren mee rond gereden. Helaas past dat ding niet op mijn huidige auto...
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Alle reacties Link kopieren
Toen ik net gescheiden was en mijn kinderen 3 en 4 waren, kreeg ik ontbijt op bed van ze.

Een boterham met :rolling:hagelslag in een plastic zakje en een glas water. Ze wilden wel thee maken, maar ze wisten niet of dat mocht.Het was mijn heerlijkste ontbijt ooit!
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Loeske85 schreef op 02 mei 2016 @ 16:49:

Heb nog niks gekregen van m'n dochter, kijk uit naar moederdag!

Maar... Ik heb m'n moeder een keer een geel vergiet gegeven. Geel was dr lievelingskleur en het plastic vergiet waarschijnlijk binnen budget Goed idee van een 7-jarige dus. Dat weet ze nog steeds... Want ze heeft 'm nog steeds Ahh wat lief en wat leuk dat vergiet nog steeds gebruikt word
Een schilderijtje, van een gele tulp met rooie bladeren . Voor moederdag.



Zoon (toen tien) heeft het stiekem gemaakt in het revalidatiecentrum, alwaar hij bij zat te komen van een nogal gruwelijk auto-ongeluk. Aangezien het in eerste instantie niet eens duidelijk was of hij die moederdag überhaupt nog zou meemaken heb ik toen wel even zitten snikken ja (op de wc dan).
Alle reacties Link kopieren
Lady Voldemort, dat is een prachtkado. Hopelijk is het goed gekomen voor je zoon.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Alle reacties Link kopieren
Paar jaar geleden van mijn al volwassen kinderen prachtige Swarovski oorbellen. Samen gekocht want best wel duur. Maar zwaar! Ik zeg dat ik ze niet zo vaak draag om ze mooi te houden. Doe het wel eens, dat ze ze weer een keertje zien, maar oh oh, wat doen die dingen pijn aan mijn oren. Verder liggen ze te verstoffen. Zonde eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
De canvasjes van mijn kinderen hangen al jaren op de overloop

Zoon toen 3 jaar en het was een groot geverfd vlak , maar oh wat was hij trots. Van andere zoon, toen 4 maanden, hadden ze de voetjes op canvas gemaakt. Allebei op het kdv gemaakt.

En een houten geverfd doosje gebruik ik al jaren voor mijn sieraden, ligt in mijn nachtkastje.

En een aantal tekeningen/gedichten liggen in de bewaarbox.q



De rest van de knutselvreugde is inmiddels weggegooid, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Een koekblik in hartvorm vol met engelse drop. Omdat ik drop zo lekker vind. Ik ben inderdaad gek op drop maar vind engelse drop niet zo geslaagd. Nooit verteld, braaf een dropje genomen en de rest uitgedeeld toen ze er niet was.

En twee geurkaarsen die verschrikkelijk stonken.



Maar ik ben blij met alles wat ze mij geeft. Vooral de lieve kleine briefjes die ik van haar krijg, die bewaar ik allemaal in mijn harten koekblik.
Erger u niet, verwonder u slechts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven