Welk kraamkado van collega's?

25-04-2017 14:38 82 berichten
Dag allemaal,



Ik heb de leuke taak gekregen om voor een collega een kraamkado uit te zoeken. Het budget ligt tussen de 50 en de 60 euro.



Dit is voor een mannelijke collega wiens vrouw bevallen is; de collega werkt op een andere vestiging dus ik kan niet terloops eens vragen hoe het gaat, wat ze leuk vinden. Rondvraag bij zijn directe collega's heeft ook niet geholpen.



Ik vind veel dingen erg smaak afhankelijk; wat vonden jullie een leuk kraamkado om van collega's (van je man) te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Een kadobon van de prenatal met iets kleins erbij..
Een mooie mand met verzorgins spullen sokjes en rompertjes speentjes.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons krijgt iedereen in t team een verzilverd spaarpotje met gegraveerde naam
where ever you go, go with your heart
Cadeaubon Hema.
Alle reacties Link kopieren
Alles behalve weer knuffels.
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen van mans werk een badjasje met naam er in geborduurd, erg leuk! En een rompertje met bedrijfsnaam, was voor de leuk, kon die grap wel waarderen.
Geen knuffels inderdaad! Ik ben zelf nog niet eens bevallen (25 weken nu) en ik word er al mee doodgegooid
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 25 april 2017 @ 14:41:

Cadeaubon Hema.Dat inderdaad! (Secretaresse van mans bedrijf vroeg overigens aan ons wat we wilden, dus mocht zelf kiezen)! Dit aanvullen met evt. rompers in een wat grotere maat, sokjes, en mooi prentenboek.
Bij ons wordt er gewoon iets van de geboortelijst gekozen.

Of per team soms, ook leuk, niks voor de baby maar echt voor de ouders: Ritualsproducten, chocolade, bioscooptickets... dat soort dingen. Om even niét met de baby bezig te zijn. Ik was er blij mee in elk geval.
Wij geven meestal houten speelgoed.
Wikkeldoek, kledingset maat 56 of 62, Sophie Giraffe, eetsetje, cadeaubon.
Wij kregen van mijn man zijn werk een mand met allerlei cadeautjes. Speenkoord, kleertjes, zo'n boek om ontwikkelingen in bij te houden, setje voor een gipsafdruk, etc. Kwam totaal onverwacht en ik kon echt zien dat er veel tijd en moeite in gestoken was. We vonden het heel erg leuk.
Wij kregen ooit een een bedrag gestort op de rekening van ons kind (toen we die eenmaal geopend hadden.) Vanaf de geboorte zijn we meteen maandelijks gaan sparen. Ik ben nog steeds blij met dat kado.



Daarnaast kregen wij een miniatuur bedrijfspak.



Twee toekomstgerichte kado's.
Alle reacties Link kopieren
Cadeaubon van de Hema, prenatal, intertoys of kruidvat.

Ik zou er een kleinigheidje bij doen zoals een mooie slab of romper, maar niet te veel want dat zoeken ze waarschijnlijk veel liever zelf uit van de bon.



En anders vragen (hoeft niet persoonlijk. Je kan ook bellen of mailen) wat ze kunnen gebruiken.

In mijn ogen hoeft een cadeau geen "verassing" te zijn.

Ik vraag altijd wat mensen willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan toch zeggen, een kadobon met een bosje bloemen of iets erbij voor de moeder. En misschien nog iets kleins voor de papa erbij doen.



Zelf vind ik het erg leuk om een pakket klaar te maken maar wat je zelf zegt smaken zijn zo verschillend. Hier ook knuffels gekregen maar dat is eigenlijk zonde. Ook kleren gekregen maar nauwelijks aangehad vanwege seizoen en de maat. Dus al met al is dat erg zonde vind ik zelf.



Ik las een reactie met een zilveren spaarpot, dat is ook een leuk idee. Dan kan je er alsnog een bon bij doen of geld. Dat lijkt me gegarandeerd een succes.
Wat Sophie giraffe betreft:



http://www.famme.nl/moede ... l-schimmel-en-viezigheid/
Alle reacties Link kopieren
Een jaarvoorraad oordoppen
quote:Caketopper schreef op 25 april 2017 @ 14:51:

Wat Sophie giraffe betreft:



http://www.famme.nl/moede ... l-schimmel-en-viezigheid/



Ja dat is logisch. Je kookt hem in principe toch regelmatig uit net als speentjes?

Badeenden, knuffels, rammelaars idem dito. Nogal wiedes dat het anders vies wordt.
Van collega's van vriend kregen we een houten blokkenkar met naam van dochter erop en ren prenatalbon.



Blokkenkar word heel veel mee gespeelt.
Geen knuffels of kleertjes. Dat wordt je mee bekogeld en is erg persoonlijk.



Speentjes, badschuim enz ook.

En niet iedereen gebruikt speentjes.

En geen zwitsal pakket of zoiets.

Veel kinderen kunnen er niet tegen en de geuren van verzorgingsproducten zijn persoonlijk.

Zitten overigens ook veel in blije dozen.

Dochter is bijna 16 maanden en heb een voorraad gekregen tot ze 4 iz ofzo.
quote:Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 14:40:

Een mooie mand met verzorgins spullen sokjes en rompertjes speentjes.Omdat je daar al niet 50 van krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist van collega's en juist als je een groter bedrag te besteden hebt het leuk om echts iets te krijgen (ipv een kadobon, sokjes, rompers of slabjes).



Houten speelgoed (loopfietsje, regenboog van grimms) is duurzaam en straalt ook kwaliteit uit (vind ik belangrijk bij kado van collega's). Evt ook leuk en wordt minder vaak gegeven: een badcape met naam van de baby of een kookboek voor de eerste hapjes.
Alle reacties Link kopieren
Van mijn man zijn projectcollega's kregen wij een zelfschommelend wipstoeltje, hadden alle mannen (5) samen bedacht omdat ze allemaal de ervaring hadden dat hun baby dat zo leuk vond. Ik vond dat zo lief. Ze hadden er echt over nagedacht.



Van mijn zijn werkgever kregen wij een grote knuffelbeer met zijn naam erop, cadeaubon van (ik dacht) de HEMA en voor mij een mooi boeket bloemen.



Mijn eigen collega's gaven een rammelaar met een kaartje, volgens mij ook alleen maar omdat mijn teamleider een kaartje wilde sturen en ze terloops het kaartje liet liggen.



Maar goed, de rammelaar was wel een grote hit, hij heeft weken met die roze stoffen tulp gerammeld. Was echt favoriet speelgoed.



Dus ik zou zeggen, een rammelaar van de HEMA en een cadeaubon.
Ik zou voor een kadobon gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven