Welke aankoop t.w.v. 50 euro voor baby?

28-09-2014 14:24 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwanger van de eerste en onverwachts een leuk bedrag à 50 euro kado gekregen om wat van te kopen voor de baby.



Alle basics zijn al in huis of besteld, dus wat is nu een leuke/handige/waardevolle aankoop om dit bedrag aan te besteden? Opmaken aan kleine aankopen vind ik eigenlijk zonde, zou hel. erg leuk vinden om bij de aankoop in kwestie nog eens terug te denken aan de gevers ;)
Een draagdoek of ergonomische drager.
Alle reacties Link kopieren
Die ontzettend schattige Nijntjelamp
Alle reacties Link kopieren
Een leuk paar eerste schoentjes?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Fotoboek, zo'n muziek lampje
Een leuke lamp idd! Ik heb er 1 van minnie mouse van Philips. Erg leuk! Nijntje vind ik wel leuk, maar vind ik wel ook echt baby-achtig, dus niet zo leuk voor langere tijd. Maar dat is persoonlijk

Zilveren bestekset is ook leuk.
Even apart leggen en kleertjes van kopen in een grotere maat! Of samenvoegen met andere bonnen of enveloppen straks en daar een groot (groter) cadeau van kopen. Ik heb van zo'n bedrag een boxkleed gekocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madderijn schreef op zondag 28 september 2014 14:28 Fotoboek, zo'n muziek lampje





Fotoboek dacht ik ook gelijk aan!!!

Leuk met foto's van zijn/haar eerste jaar. Baby's veranderen in het eerste jaar ontiegelijk veel, en is leuk om dat allemaal in een boek te plaatsen! En het is een cadeau wat altijd leuk blijft!
Voedingskussen!
De Nijntjelamp is inderdaad erg leuk! Wij hebben hem en mijn zoon van bijna één is er weg van. Hij blijft 's nachts vaak aan en als hij dan wakker wordt 's morgens gaat ie gezellig tegen Nijntje kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke wikkeldekens? Een wipstoeltje? Baby gym?
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op zondag 28 september 2014 14:34 De Nijntjelamp is inderdaad erg leuk! Wij hebben hem en mijn zoon van bijna één is er weg van. Hij blijft 's nachts vaak aan en als hij dan wakker wordt 's morgens gaat ie gezellig tegen Nijntje kletsen. wat ontzettend lief!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
De nijntje lamp is aankomende week bij de bijenkorf in de aanbieding, voor de liefhebbers..

Ik ga zelf de grote versie ook bestellen, vind het zo schattig voor op de babykamer!
Alle reacties Link kopieren
Ja, enorme liefhebber janna, maar kinderloos. En om hem nu voor mezelf te kopen
Kortharig (biologische) lamsvacht. Heb hem pas gekocht toen zoon 1,5 was, maar zou willen dat ik het eerder had gedaan. Lekker warm en zacht in kinderwagen of autostoel. Fijn speelkleed. Die van ons ligt bij zoon in bed. Hij kijkt niet naar knuffelbeesten om; maar slapen zonder "schaapie" is out of the question.



Vachtje gaat tijden mee, dus later altijd leuk als accessoire in slaapkamer. Zou overigens wel goed opletten dat, mocht je er 1 willen kopen, je er 1 koopt zonder chemische middelen. Oko test gecertificeerd bij voorkeur..
Alle reacties Link kopieren
Een schommelstoeltje is ook wel echt leuk (en handig, mocht je een ietwat onrustige baby krijgen, dat kan ook namelijk )
Alle reacties Link kopieren
Draagdoek of luiertas:) anders leuke aankleding voor op de babykamer
Een mobiel (van tiny love bijv, zijn vrij prijzig), een wipstoel, mooi speelgoed, of een lamp zoals al eerder werd geopperd.
Een mooie verzilverde spaarpot. Bijvoorbeeld in de vorm van een locomotief (die geef ik steeds als kraamkado). Dan na de geboorte de naam en geboortedatum erin laten graveren.



Kan het kindje sparen, gaat heel lang mee en is later een mooie herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Mooie speelgoedkist. Nu nog niet nodig maar binnen afzienbare tijd wel.
Alle reacties Link kopieren
Een draagdoek
Alle reacties Link kopieren
quote:jongemama93 schreef op zondag 28 september 2014 14:33





Fotoboek dacht ik ook gelijk aan!!!

Leuk met foto's van zijn/haar eerste jaar. Baby's veranderen in het eerste jaar ontiegelijk veel, en is leuk om dat allemaal in een boek te plaatsen! En het is een cadeau wat altijd leuk blijft! Foto's inplakken doet bijna niemand meer. Je kunt prachtige digitale fotoboeken maken
Een puckababy.
Alle reacties Link kopieren
Draagdoek!
Alle reacties Link kopieren
Een echt mooi speeldoosje. Die van mijn kinderen zette ik iedere avond aan voor het slapen gaan en is nog steeds hét melodietje wat mij doet smelten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven