Welke kindernamen vind je echt afgrijselijk?

31-08-2011 19:11 3272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol.



Aangezien er elke dag nog pareltjes van namen gegeven worden aan kinderen hierbij het nieuwe topic.
Alle reacties Link kopieren
Mohammed, Ahmet, Mehmet, Patatmet, Kroket Met, al die buitenlandse oostbloknamen. Leuk namen vind ik korte en krachtige namen, zoals Luuk, Pim, Roy, Marc, Jordy, Ronald enz enz.



Kees, Piet, Jan, Wim, Klaas e.d. ook vreselijk :S
Alle reacties Link kopieren
Baukje, Eefje, Sem, Mees, Joep, Faith, Hope, Silver, Sky, Roxy, Storm....
Levi, Zoe, Noa vind ik erg lelijke en platte namen.

Tuttige namen die ik ook niet mooi vind: Yenthe, Benthe, Sanne, Marieke.
Alle reacties Link kopieren
Zoon gaat sinds twee weken naar de basisschool en ik moet zeggen het valt me mee. Wel een Dinand in de klas, waarvan de moeder ook even mededeelde dat hij inderdaad vernoemd is naar hij van Kane, een Jainy, een Jayden, Floortje(waarom die tje, die meid wordt ooit volwassen),
Jordy en Ronald? Jak!
Mohammed en Ahmet vind ik ook niet echt klinken bij een 100% autochtoon kind. Maar ik gruw nog meer van namen als Roy, Jordy, Sam, Luuk, etc. waar er in iedere klas zeker 5 van te vinden zijn!



Verder krijg ik de kriebels van namen als: Kimberley, Soraya, Destiny, Joey, Danny, etc. Meestal in één gezin voorkomend.



Zijn 'we' hier in dit topic trouwens niet bang dat we iemand voor het hoofd stoten? Ik bedoel het verder natuurlijk niet persoonlijk, maar toch....



Mijn moeder heeft een hekel aan de namen Maartje en Brechje.



Maartje klinkt in haar oren als: ik ben wel geboren, máár.... liever niet (een soort van 'moetje' zeg maar). En bij Brechje denkt ze blijkbaar aan een gebrekje.



Ik hoef dus nooit met die namen aan te komen, mócht ik nog kinderen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 31 augustus 2011 @ 19:16:

Levi, Zoe, Noa vind ik erg lelijke en platte namen.

Tuttige namen die ik ook niet mooi vind: Yenthe, Benthe, Sanne, Marieke.



Ik zal het mijn zusje zeggen, dat ze platte namen uitkiest



Zelf hou ik niet van die 'hippe' namen als Sterre, Spijker en dat soort 'kijk-mij-nou-bekende-Nederlanders-nadoen'-namen. Mooie namen vind ik de (oud)-hollandse namen als Gijs, Digna (alhoewel ik me afvraag of je dat je kind nog moet aandoen), Casper en Marieke.

Ik háát met een passie de naam Tabitha (maar dat heeft vast met die truttebol van de lagere school te maken.... )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Al die kampenellie namen die eindigen met een o.

marciano

ricardo.

delano.



Eigenlijk alle namen die je in het plat-geslagen goud om je nek draagt!
Alle reacties Link kopieren
Xavieriano

Beertje

Pu(c)k

Vlinder

Sem

Anne-Britt

Leandra

en verder alles eindigend op -ano, -ey en -sha
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhh en helemaal vreselijk..

die achterlijke meisjesnamen tegenwoordig



lente

lieve

sterre

vlinder
quote:molly74 schreef op 31 augustus 2011 @ 19:20:

Mohammed en Ahmet vind ik ook niet echt klinken bij een 100% autochtoon kind. Maar ik gruw nog meer van namen als Roy, Jordy, Sam, Luuk, etc. waar er in iedere klas zeker 5 van te vinden zijn!



Verder krijg ik de kriebels van namen als: Kimberley, Soraya, Destiny, Joey, Danny, etc. Meestal in één gezin voorkomend.



Zijn 'we' hier in dit topic trouwens niet bang dat we iemand voor het hoofd stoten? Ik bedoel het verder natuurlijk niet persoonlijk, maar toch....



Mijn moeder heeft een hekel aan de namen Maartje en Brechje.



Maartje klinkt in haar oren als: ik ben wel geboren, máár.... liever niet (een soort van 'moetje' zeg maar). En bij Brechje denkt ze blijkbaar aan een gebrekje.



Ik hoef dus nooit met die namen aan te komen, mócht ik nog kinderen krijgen.





oh volgens mij is in het vorige topic wel eens een paar keer een moeder verhaal komen halen omdat we de naam die zij voor haar wondertje uitgekozen hadden prut vonden.

So be it, ik heb mijn eigen naam ook een aantal keer voorbij zien komen en het doet me niks. De namen van mijn kinderen nog niet gezien
quote:zeergevaarlijk schreef op 31 augustus 2011 @ 19:14:

Mohammed, Ahmet, Mehmet, Patatmet, Kroket Met :Sachmedsevesonden
Alle reacties Link kopieren
lol, moest laatst ook op kraambezoek bij Wolfgang. Toen pieste ik ook zo'n beetje in m'n broek :D
Alle reacties Link kopieren
Of namen die geschreven worden beginnend met dj zoals djevi etc Noem een kind dan Dave of david alles beter dan dat!
Alle reacties Link kopieren
[quote]molly74 schreef op 31 augustus 2011 @ 19:20:



Verder krijg ik de kriebels van namen als: Kimberley, Soraya, Destiny, Joey, Danny, etc. Meestal in één gezin



[/quote



Deze vind ik ook echt verschrikkelijk!

Net als onderstaande maar die horen naar mijn mening in hetzelfde rijtje....

Delano youandi ( aarggg you and i)



Ook silver, storm, beer een vlinder vind ik vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een meisje dat Djamaima heet. Té erg gewoon
Queentansheny
Alle reacties Link kopieren
Sellavie (kan ook anders geschreven zijn, geen idee. Het is C'est la vie maar dan op zn nederlands..)



Ja echt, er is een kind die zo heet. Zag vriendin laatst bij de vk op een kaartje staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 31 augustus 2011 @ 19:23:

[...]



achmedsevesonden achmedzevenenzeventigmaagden
Alle reacties Link kopieren
quote:perseph0ne schreef op 31 augustus 2011 @ 19:25:

Queentansheny





Écht waar, gut wat zielig
Alle reacties Link kopieren
Ik had op het kdv trouwens ook een Teuntje. Een meisje..
Alle reacties Link kopieren
Hier staat op dinsdag er een rubriek in de krant met nieuwe baby's, inclusief de namen van de ouders. Kom je de meest erge/zielige namen en combinaties tegen
Alle reacties Link kopieren
Heavenleigh
Alle reacties Link kopieren
Hier om de hoek geboren: Pjotr.

Fantaaaaaaaaaaaaaaaastiese naam........ brrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven