Welke luiers

20-01-2017 13:10 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat julli nou goede luiers vinden en niet duur.

Zelf gebruiken wij de luiers van de kruidvat, en daar zijn we zeer tevreden over, maar ik vraag me wel eens af of het eventueel ook beter en goedkoper kan.



Wat zijn jullie ervaringen?
Ik zweer bij pampers. Maarja die zijn niet goedkoper
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat by far.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat vind ik echt de beste tot nu toe. Prettigst qua pasvorm enzo. Heb pampers en jumbo eigen merk en bumblies geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben voor onze zoon luiers van de jumbo. Ik vind dit goede luiers. Je hebt nu ook een extra grote voordelige verpakking. Ik weet niet of ze goedkoper zijn dan die van de kruidvat
Kruidvat!
Pampers Baby dry, de rest van de pampers zijn inderdaad niet beter dan die van de kruidvat. Bij de Baby Dry had ik echt droge kindjes in de nacht en pasvorm zat het best om de mini billen van mijn dames.



En dan alleen kopen in de aanbieding, dan zijn ze even duur of goedkoper dan de kruidvat luiers.

Bij de jongste ben ik vanaf maat 3 overgestapt op Jumbo luiers, die zaten vanaf die maat prima.
http://www.luierinfo.nl/aanbiedingen
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat!

Ook Pampers, Etos huismerk en AH huismerk geprobeerd. Kruidvat vind ik verreweg de fijnste.
Had ik maar een motto.
De baby dry inderdaad koop altijd met 33-50 % korting. Maar die vsn kruidvat zullen ook vast in de aanbieding zijn
Alle reacties Link kopieren
Pampers. Mijn dochter is heel tenger en andere luiers hebben voor haar geen fijne pasvorm. En ik koop ze meestal in veelvoud in de aanbieding (vaak 40 of 50 % korting).
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Kruidvat!
Alle reacties Link kopieren
Lidl, vond Kruidvat te dik. Deze hebben zelfde pasvorm als Pampers, maar ruiken niet zo snel naar urine. En de prijs is altijd goed, hoef geen acties meer af te gaan
Kruidvat, de pasvorm is het best. Het elastiek bij de pijpjes zorgt dat het bij mijn dochter perfect past.



Pamper is ook goed maar daar lekte ze soms doorheen terwijl ze nog ruimschoots in het maatje zou moeten kunnen.



Ik heb ook wel goede dingen gehoord over de Lidl, deze is in de aanbieding vanaf vandaag 113 luiers voor 13 euro ofzo. Dus die ga ik is proberen, scheelt ons een extra tripje.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat! Pampers heeft inderdaad regelmatig aanbiedingen waardoor ze net zo duur zijn, maar Kruidvat zelf heeft ook regelmatig aanbiedingen en dan ben je toch nog (veel) voordeliger uit. Los daarvan ben ik gewoon het meest tevreden over de Kruidvatluiers.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat!
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat idd, maar ook wel Lidl gehad en die van de Aldi schijnen ook goed te zijn, maar ja. Lidl zit hier in het dorp en voor de Aldi moet ik naar een ander dorp.

Voor de nachtbroekjes absoluut geen Kruidvat hier. Voor oudste waren ze te krap en jongste had na 1 broekje al luieruitslag, dat heb ik bij de gewone luiers en luierbroekjes nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Met pampers lekt mijn zoontje niet door snachts, bij kruidvat helaas wel.

Kruidvat zijn verder fijne luiers, maar ik koop toch vooral pampers en altijd met 50% korting....
Pamper is een merk, maar heeft meerdere soorten luiers.
Het wordt wat eentonig maar ook hier Kruidvat.

Verschillende geprobeerd maar deze zijn echt het fijnst.

Pampers zijn ook goed maar duur en ik vind ze stinken.



Snachts lekte dochter door. Dus Pampers babydry gehaald. Iets droger maat nog steeds lekken. Nu Kruidvat maar ietsje te groot (ze is 10,5 kilo, luier is vanaf 13) maar wel droog.



Ik wil geen andere luiers meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik was altijd fan van Pampers totdat ik die van Lidl ontdekte. Wat een fijne luiers zeg. En niet duur! Voor mij (nou ja, mijn dochter) niets anders meer. Ik heb kruidvat en Etos in het verleden ook wel geprobeerd maar die bevielen mij niet.
Ik vind kruidvat ook helemaal prima.
Lidl!! Jammer genoeg alleen maat 3, 4 en 5

Of bij de AH, ook niet al te duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Lidl, heb echt heeel veel luiers geprobeerd; 6 kids waarvan 2 nu nog in de luiers; kruidvat, pampers etos AH Jumbo, Bumblies, echt allemaal geprobeerd maar ik blijf bij Lidl, idd geen aanbiedingen meer aflopen, zitten perfect, nooit lekkage (uitzonderingen daar gelaten maar daar kan dan de luier eigenlijk nooit wat aan doen) stinken niet.

Ik vind ze ideaal.

Heel klein nadeeltje vind ik dat je bij een enkele luier de plakstrip niet goed los krijgt, dus VOOR je hem omdoet en je dan de hele "flap" er af trekt, maar dat is een enkele luier en die heb ik er wel voor over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven