Welke meisjesnaam vind jij mooi?

03-12-2013 10:24 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het topic 'welke meisjesnamen zijn echt not done' vroeg ik me af welke meisjesnamen de forummers erg leuk vinden.



Ik heb het topic namelijk net zitten lezen en vele namen kan ik inkomen maar namen zoals Patricia, Angelique, Lisanne, Baukje, Demi zijn toch allerdaadgse namen en namen zoals Bloeme, Sterre, Vlinder, Fay(Fee) enz zijn inderdaad modenamen maar horen we toch ook veel.



Dus ik vroeg me af, als viva-ers de bovenstaande namen not done vinden of niet echt leuk. Welke namen vind je dan wel mooi om te geven aan je dochter.



Ik zelf kan niet echt aftrappen behalve dat ik Lotte en Saar wel leuke namen vind voor mijn toekomstige kinderen.



Ik ben benieuwd:)
Josephine.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn eigen naam prachtig, al zeg ik het zelf.

Kan het hier niet neerzetten, nogal apart
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Puck, Fem, Fenne, Cato, Phileine
Alle reacties Link kopieren
Lore en Flore
Alle reacties Link kopieren
Sophie en Emily
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Julia, Suze, Anouk en Sarah erg mooi, en daarnaast ook wat klassiekere namen zoals Cathelijne, Fabienne, Babette, Susanna, Evelijn en Danielle.
Alle reacties Link kopieren
Noor, Cleo, Saar, Isabel/Isobel, Gitte.



Irene en leyla vind ik ook altijd mooi.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Josefien, Zoë, Isabella, Julia, Isis en Kiki*



* hoe zal ik mijn man kunnen overtuigen voor nog zes (adoptie/pleeg-) dochters te mogen zorgen?
Live your life to the max!
Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 03 december 2013 @ 10:54:

Afgezien van de namen van mijn eigen kinderen, vind ik mooi:

Anne-Fleur, Anne-Sophie, Charlotte, Fleur, Frederique, Josephine, Liselore en Machteld.Wat vinden jullie van de naam Norah-Sophie?
Alle reacties Link kopieren
Liv Lois Olivia avelon Julia Solana Isabelle Lynn tess Lily-Rose
Jolie en Joia.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Leanne een hele mooie naam. Helaas is de naam al bezet in mijn vriendengroep.
Alle reacties Link kopieren
ooooh, ik heb nog stapels mooie namen voor dochters die er niet meer gaan komen. Als ik nog een dochter kreeg dan koos ik uit

Olivia, Mara, Mette, Marit, Isis, Iris, Jolie, Eva, Caro, Kate, Isolde, Amélie, Marise.



Dat zijn momenteel wel mijn favorieten.
Olivia.
quote:appelmoes123 schreef op 04 december 2013 @ 18:40:

Josefien, Zoë, Isabella, Julia, Isis en Kiki*



* hoe zal ik mijn man kunnen overtuigen voor nog zes één(adoptie/pleeg-) dochters te mogen zorgen? Gewoon doen en noem haar maar ISIS
Mijn lijstje tot nu toe (een kinderwens doet rare dingen met een mens dus ja ik heb al een lijstje)



-Nora(h)

-Sara(h)

-Mila

-Tirza

-Eva
nvt
Kirsten, Lauren, Daphne, Danique, sophie, Fleur, Sara(h), Olivia, Nina. Wel grappig dat er vaak dezelfde namen terugkomen.
Alle reacties Link kopieren
Isolde, Josephine, Brechtje, Fenna, Hadewych, Berit, Silke, Elisabeth.
quote:boekenlegger0 schreef op 04 december 2013 @ 18:47:

[...]





Wat vinden jullie van de naam Norah-Sophie? Nee, is het niet voor mij.
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2013 @ 20:04:

Mijn lijstje tot nu toe (een kinderwens doet rare dingen met een mens dus ja ik heb al een lijstje)



-Nora(h)

-Sara(h)

-Mila

-Tirza

-EvaMisschien krijg je een zoon.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, je merkt zo wel wat voor 'volk' op dit forum zit. Het zijn allemaal vrij nette namen vind ik. Daar hou ik zelf ook van.



Mijn favorieten:

Lotte, Nikki, Lilli, Norah, Hannah, Linde, Noa, Noëmi, Sofie



Mijn broertje en schoonzusje verwachten nu hun eerste kindje. Wij voorlopig nog niet. Ik hoop écht dat ze niet mijn favoriete naam kiezen! Zou ik zo jammer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam gisteren met de naam Julia, vind ik ook wel een mooie naam.
Alle reacties Link kopieren
Mijn 'guilty pleasure-naam' is Ylvali. Komt uit mijn favoriete kinderboek. Maar die zal ik dus nooit aan een eventuele dochter geven (te apart).



Mocht het pantsje-in-productie een meisje zijn, dan wordt het waarschijnlijk een Lis. Of een Ninthe.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Alle reacties Link kopieren
Sophia, Rosemarijn en Isabella. Maar het allermooist vind ik Nienke
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven