Wintermarkt Amsterdam

13-12-2013 07:41 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wie weet hoe de wintermarkt in Amsterdam is?

Ik wil er nl vandaag heen met mijn zoon van 19 maanden, is dat leuk voor hem kersthuisjes kijken?'



Vraag me vooral af of er wat te zien is voor hem en of het niet te druk zal zijn? Dat hij ook even kan lopen aan de hand?
Bedoel je die huisjes op t Damrak? Aan de overkant, op beursplein, rijdt een treintje, dat vindt hij vast leuk, de rest is niet echt iets bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
Niet heel bijzonder. Zou ik eerder dagje Duitsland doen (kerstmarkt) en dan ruig luiers inslaan bij de DM (meer dan helft goedkoper). Heb je meer aan je dag.
Waar zit de any-key?
Die op het Damrak? Een vreselijke commerciele kermis. Echt niet leuk. Treintje op beursplein is meer iets voor hem, zoals lebowski zegt. Maar om daar nou voor naar Amsterdam te komen?

Ik ben vorig jaar hier naar toe geweest: klik. Ik had vrijkaartjes en ik vond het wel een leuke kerstsfeer daar. Het had toen ook gesneeuwd, dat maakte het nog 'kersteriger'. Het is een mooi landgoed om het Kasteeltje heen, dat geeft de markt meer de sfeer die je bij Kerst denk dan die kermis op het Damrak.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niks aan. Voor een dreumes al helemaal niet. Vreterij en commerciele meuk, 'k zou het niet doen.
Druk vol irritante toeristen en overpriced eten. Meer dan dat is die op Damrak niet.
Bovendien ben je er binnen een kwartier doorheen gelopen..
Alle reacties Link kopieren
Dat op het Damrak stelt niks voor
.
Alle reacties Link kopieren
quote:feder schreef op vrijdag 13 december 2013 09:18 Bovendien ben je er binnen een kwartier doorheen gelopen..Ook dit nog ja
.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de Funky Xmas Market in Westerpark dan een beter idee is. Volgens mij hebben ze daar ook dingen/activiteiten voor kinderen.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
O wacht, hij is pas 19 maanden, lees ik nu. Dan lijkt die markt me minder geschikt.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Oke bedankt voor de reacties.

Duitsland ja leuk! maar wel een enorm stuk verder.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is een rondje Intratuin leuker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nee, het is niet zo leuk. Het zijn vooral eettentjes, drinktentjes en rotzooi voor toeristen in nogal triest uitziende houten barraken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Onbegrijpelijk toch dat A'dam geen leuke kerstmarkt heeft. Die op het Rembrandtplein van een aantal jaren terug was het ook niet.

Schaatsen op het Leidseplein is dan wel weer leuk voor kinderen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dordrecht is een stuk dichterbij:

http://www.kerstmarktdordrecht.nl/
quote:Nouschi schreef op 13 december 2013 @ 12:15:

Schaatsen op het Leidseplein is dan wel weer leuk voor kinderen.



Of op het Museumplein



Vanmorgen mijn eerste post was erg mild, ik was nog niet goed wakker, de mensen na mij hebben het beter verwoord: verschrikkelijk, commerciële meuk en vreten dekt beter de lading
Ga dan gezellig naar tuincentrum Osdorp.

http://www.christmaholic. ... -tuincentrum-osdorp-2013/



Er is een treintje en een skilift. Ook zijn die Lemax dorpjes leuk voor kinderen om naar te kijken. Ga iigv niet naar het Damrak!! Tis er vreselijk. Schaatsbaan op museumplein is leuk maar voor de rest is er niks behalve een restaurantje.
quote:sneeuwwitje80 schreef op 13 december 2013 @ 12:55:

Schaatsbaan op museumplein is leuk maar voor de rest is er niks behalve een restaurantje.



Schaatsbanen zijn dan ook om te schaatsen

Het uitzicht is er wel erg mooi, Magere brug eroverheen en je kijkt uit op het Rijksmuseum.

Maar voor zo'n uk is dat natuurlijk nog niks. Of kan ie al schaatsen?
Met 19 maanden gaat schaatsen niets worden en blijft het bij kijken. En behalve dat bruggetje en het restaurant is er niets te zien. Ben je ook na 15 min klaar mee.
Nee dat snap ik ook wel, dat er met negentien maanden niet wordt geschaatst.



Neem nog lekker een kopje warme chocomel, knap je van op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 13 december 2013 @ 16:37:

Nee dat snap ik ook wel, dat er met negentien maanden niet wordt geschaatst.



Neem nog lekker een kopje warme chocomel, knap je van op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mirri, Duitsland is wel verder ja, maar zo leuk. Ik ga volgende week zaterdag - vanuit Amdterdam met de trein naar Aken. Net zolang onderweg als twee weken geleden met het vliegtuig naar Marokko. Is het helemaal waard.

Kerstmarkt, rondsnuffelen bij mijn favoriete winkeltjes. Heerlijk.



En in jouw geval kun je er heel goedkoop je slag slaan voor je dreumes.
Waar zit de any-key?
voor een dreumes van 19 maanden is alles nog leuk, lekker in de wagen en kijken.

De Dam is misschien niet zo geweldig maar Amsterdam is wel mooi verlichte en gewoon rondwandelen vind ik in deze tijd ook al erg leuk, zeker ah eind van de dag als het al bijna donker is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven