Worst mom of the year award....

27-04-2017 21:33 185 berichten
Ja, ja... het is pas april, maar ik ga alvast een poging doen om de winnaar voor deze award te vinden.....

Dus vul aan: 'Ik verdien de slechtse moeder van het jaar award, omdat.......'





TO trapt af;



... ik vandaag mijn dochter van 8 kwijtraakte op Koningsdag, midden in Utrecht op een mega-druk kruispunt... en ze had geen polsbandje met telefoonnummer, geen meetingpoint of iets dergelijks... hoe stom kun je zijn?!

God dank voor de mevrouw die zo vriendelijk was om met dochter samen te gaan zoeken naar ons, verschillende telefoonnummers heeft geprobeerd en haar uiteindelijk naar de politie bracht, waar wij ons een minuut later ook meldden.
Toen mijn dochter een zere vinger had en ik riep dat het wel weer over zou gaan.

Nu is haar vinger een beetje krom (was dus waarschijnlijk gebroken).
Alle reacties Link kopieren
Ik werd zo gek van een bepaald speelgoedding van de mac met muziek, dat ik mijn dochter het expres mee in bad heb laten nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik knal met kind regelmatig tegen een deurpost
Alle reacties Link kopieren
quote:_Druifje_ schreef op 27 april 2017 @ 21:43:

Ik werd zo gek van een bepaald speelgoedding van de mac met muziek, dat ik mijn dochter het expres mee in bad heb laten nemen.En toen werd dochter geëxecuteerd ????



Correctie: geëlektrocuteerd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:_Druifje_ schreef op 27 april 2017 @ 21:43:

Ik werd zo gek van een bepaald speelgoedding van de mac met muziek, dat ik mijn dochter het expres mee in bad heb laten nemen.Haha, ik haalde meestal de batterijen er uit
quote:_Druifje_ schreef op 27 april 2017 @ 21:43:

Ik werd zo gek van een bepaald speelgoedding van de mac met muziek, dat ik mijn dochter het expres mee in bad heb laten nemen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik vanmorgen niet naar mijn huilende dochter (3) ging. Omdat ik het nog te vroeg vond om uit bed te komen. Achteraf bleek ze 40 graden koorts te hebben..en dus best ziek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 27 april 2017 @ 21:46:

[...]





En toen werd dochter geëxecuteerd ???? Oh shit het was een pistool!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 27 april 2017 @ 21:46:

[...]





En toen werd dochter geëxecuteerd ???? Dat is wel heel drastisch .
Over kinderen kwijtraken: een polsbandje is natuurlijk goed. Maar wat ook helpt: ik heb mijn kinderen al heel jong mijn telefoonnummer geleerd. Ik heb er een soort liedje van gemaakt. Nadat we dat tig keer gezongen hadden, konden ze mijn nummer dromen.

Ze zijn inmiddels allang tieners, maar als ze zelf met een lege telefoon zitten, kunnen ze via de telefoon van iemand anders mijn nummer ook nog bellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:runningmonster schreef op 27 april 2017 @ 21:51:

[...]





Dat is wel heel drastisch .Aangepast.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:_Druifje_ schreef op 27 april 2017 @ 21:43:

Ik werd zo gek van een bepaald speelgoedding van de mac met muziek, dat ik mijn dochter het expres mee in bad heb laten nemen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik eiste van mijn schoonmoeder dat ze onmiddellijk met mijn dochter naar huis kwam omdat ik een drukke werkdag had gehad en behoorlijk uitgeput was. Oma was net aangekomen op de kinderboerderij en mijn dochter had de tijd van haar leven tussen alle leuke diertjes....
Alle reacties Link kopieren
Mijn baby in een onbewaakt moment van commode laten vallen. Oh wat heb ik daar last van gehad en nog.



Ook stoot ik wel eens met hoofd of schouder van kind tegen deurkozijn als ik hem draag.
Toen ik er na best een redelijk lang autoritje achter kwam dat ik niet had vastgemaakt in de autostoel.
Alle reacties Link kopieren
Laatst liep ik de trap af en zat dochter van net één onderaan de trap. Ik dacht dat ik om haar heen kon, maar ze bewoog net dezelfde kant op. Kwam mijn knie tegen haar voorhoofd en viel ze achterover
Alle reacties Link kopieren
Ai, en de maxicosi ben ik ook een keer vergeten vast te zetten met de gordel, eveneens als het uitschakelen van de airbag van de bijrijdersstoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 27 april 2017 @ 21:45:

Ik knal met kind regelmatig tegen een deurpost Hahahaha, eerste woord van mijn oudste dochter was sorry.. Dat zei ik altijd als ze weer haar hoofd stootte tegen de deurpost van de auto..( en ik doe alles met de auto: rolstoel)
Liefste moeder maar slechtste opvoeder omdat ik gisteren om 21.00 uur door de regen ijsjes ging kopen voor de kuikens. Overigens nadat ik ze al twee boodschappensessies vergeten was
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens op de vinger van mijn dochter gebeten toen ze mij een broodje aangaf. En ik heb wel eens per ongeluk een kind van de trap geduwd omdat ik met het andere kind in de armen liep en hij plotseling stopte op de trap.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 27 april 2017 @ 21:59:

Mijn baby in een onbewaakt moment van commode laten vallen. Oh wat heb ik daar last van gehad en nog.



Ook stoot ik wel eens met hoofd of schouder van kind tegen deurkozijn als ik hem draag.



Oh echt iedere week wel een keer



Ik heb mijn zoontje vandaag streng toegesproken dat het nu echt genoeg was toen hij 'eten eten!' riep. Ik dacht dat vriend hem al een krentenbol gegeven had maar die vond ik even later toch nog in de tas.
Alle reacties Link kopieren
Zoon werd een keer heel suf en slaperig bij de oppas. Anders dan normaal slaperig. Na spoedbelletje met man kwamen we er pas achter dat wij allebei zoontje medicijnen hadden gegeven. Dubbele dosis dus. Kinderarts meteen gebeld. Kon gelukkig geen kwaad en zoon was na paar uur weer de oude. Wat een megaslechte moeder voelde ik me.......
Alle reacties Link kopieren
toen dochter rond de lunch van de schommel viel vond ik dat ze niet zo moest overdrijven en dat het allemaal wel mee viel....



Savonds naar Z-H geweest bleek haar pols gebroken te zijn.
Dat ik helemaal geïrriteerd werd van het gejengel de hele dag en dat ze toen oorontsteking bleek te hebben.

Voelde me echt slecht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven