XTC en zwanger

02-05-2007 08:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger bleek vanmorgen met een thuis test. Het is helemaal niet gepland. Mijn zoontje is nu 7 maanden en ik was nog maar 1 keer kort ongesteld geweest in maart. Aangezien ik toen nog borstvoeding gaf dacht ik dat het gewoon nog op gang moest komen. Met koningennacht gingen mijn vriend ik eindelijk weer is echt een keer samen uit en toen hebben we ieder een half XTC pilletje genomen. Dit was eenmalig.  

Vanochtend toch maar een testje gedaan want ik vind mijn buikje steeds dikker worden maar verder heb ik helemaal geen klachten. Zelfs niet misselijk en moe.

ik voel me zo dom. Het nemen van XTC kan in de eerste drie maanden grote gevolgen hebben voor de vrucht. Ik heb ook gewoon rauw vlees gegeten en alcohol gedronken (wel in mate gelukkig)  Ik weet natuurlijk ook niet hoe lang ik al zwanger ben en ik zie er tegen op om tegen de verloskundige en/of huisarts te zeggen dat ik drugs (halfje) heb genomen. Iemand ervaring hier mee?
Alle reacties Link kopieren
als ik jou was zou ik gewoon eerlijk vertellen dat je een halfje xtc geslikt hebt niet wetende dat je zwanger bent...

mogelijk kunnen ze je geruststellen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ik idd gewoon eerlijk zeggen dat je xtc gebruikt hebt. Kan toch wel heel belangrijk zijn denk ik.

ook zou ik gauw een afspraak maken, zodat ze kunnen bekijken hoe ver je al zwanger bent!



Succes,

Marjon
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad gewoon eerlijk zeggen.



Ik denk zelf dat je je niet heel erg zorgen hoeft te maken als je echt nog in het eerste stadium van je zwangerschap bent. De eerste weken is er geen bloedband tussen jou en het embryo.