zo verdrietig

23-02-2014 00:41 320 berichten
Half uur geleden had ik het briljante idee nog ff de hond van mijn dochter uit te laten.



Loopt er op mijn pad een moeder met een vreselik benauwd kind, ze kon alleen maa rlopen zei ze, ik heb uiteindelijk mjn medicijnen aan haar gegeven , nu is in man zoooo boos op me, ja wellicht heb ik ze straks nodig maar ik kon het niet aanzien hoe benauwd dat jongeje was
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch niet zomaar jou medicijnen weggeven. Behalve dat jij ze nodig zou kunnen hebben .... Kan dit wel eens niet precies zijn wat dit kind nodig heeft.



Ze had naar de hap gemoeten of de nacht apotheek.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Jouw medicijnen aan een kind geven?

Dan mag ik hopen dat je arts bent...
Alle reacties Link kopieren
Huh? Heb je echt de medicatie aan haar gegeven? En zij pakte het aan? Ben je nu verdrietig omdat jouw man het er niet mee eens is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wie ben je? De nachtapotheker?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap natuurlijk heel goed dat je het écht heel goed bedoelde hoor.



Maar zo werkt het gewoon niet.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ze vertelde me dt haar zoontje ventoln gebruikte, dat heb ik hr gegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 23 februari 2014 @ 00:48:

Ze vertelde me dt haar zoontje ventoln gebruikte, dat heb ik hr gegeven.Aha, zo. Wat zei ze nog meer?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dacht goed te doen
Alle reacties Link kopieren
Vast goed bedoeld van je, maar beetje raar om je medicijnen weg te geven.
Alle reacties Link kopieren
Ventolin is er ook in verschillende sterktes.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Huh nee joh..
Bizar verhaal voor de nacht weer.
wie is er nu zo verdrietig?
Ik snap niet waarom die moeder dan zelf niet heeft gezorgt dat haar kind de ventolin kreeg. Ik vind het lief van je dat je dit hebt gedaan maar wel erg onverstandig. Ik weet niet hoe het met dit geneesmiddel zit maar er is een reden dat kinderen altijd minder krjgen of een minder geconcentreerde versie.
heb wel een medische achtergrond
ventolin was zelfde als wat kind gebruikte
Alle reacties Link kopieren
Beetje raar ook dat die moeder midden in de nacht met het kind over een pad loopt....
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 23 februari 2014 @ 00:50:

Dacht goed te doenJawel, maar waarom ben je dan nu nog verdrietig? Deze moeder bepaalt toch zelf of zij de gekregen Ventolin aan haar kindje gaat geven?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 23 februari 2014 @ 00:52:

ventolin was zelfde als wat kind gebruikte

Ok.



Nou opgelost dan toch? Ben je nog verdrietig nu?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoezo gaat die moeder een wandeling maken en staan kletsen op straat in plaats van naar de apotheek te gaan?



Raar verhaal. Wat is je medische achtergrond?
Alle reacties Link kopieren
Is ze in je huis geweest? Wat voor type was het?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
ik kon gewoon niet aanzien hoe benauwddat kindje was, maar duidelijk foute keus gemaakt
quote:Jonari schreef op 23 februari 2014 @ 00:52:

Beetje raar ook dat die moeder midden in de nacht met het kind over een pad loopt....Vond ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 23 februari 2014 @ 00:54:

ik kon gewoon niet aanzien hoe benauwddat kindje was, maar duidelijk foute keus gemaakt

Nou weet ik niet.



Is die moeder bij je in huis geweest?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven