Zomerjas

27-03-2017 09:43 64 berichten
Dochter van 8 heeft een nieuw zomerjas nodig. Helaas voor mijn portemonnee heeft ze haar oog laten vallen op een Oilily model:







Nu zoek ik iets vergelijkbaars dat wat prettiger geprijsd is. Dochter speelt nogal graag buiten, best zonde in zo'n dure jas.
Hij lijkt me ook niet zo praktisch om in te spelen. Ik zou zelf voor een korter en flexibel modelletje gaan.

Ga anders een keer samen winkelen. En kijk of je iets tegen komt wat jullie beide oke vinden.
Waarom wil ze per se die? De kleuren of het model?
quote:Star schreef op 27 maart 2017 @ 09:47:

Waarom wil ze per se die? De kleuren of het model?

De kleuren vooral. We hebben dus al een rondje winkels gedaan, niks komt door de keuring.



Is helemaal nieuw trouwens, voorheen was ze veel makkelijker. Zal de leeftijd zijn.
En ik snap het best, het is ook een heel leuk jasje.
Alle reacties Link kopieren
Leuke jas. Niet het handigste model voor die leeftijd.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Die prijs past niet eens in mijn winterjas budget.

Laat staan zomerjas.



Ziet er grappig uit maar naar mijn smaak te lang, alleen voor voorjaar en najaar.
Alle reacties Link kopieren
Wil ze ook echt die strepen of vooral veel kleuren?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 27 maart 2017 @ 09:59:

Wil ze ook echt die strepen of vooral veel kleuren?Ze vindt de kleuren vrolijk, of er een patroon in moet weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
is dit misschien wat?



http://www.c-and-a.com/nl ... e-jacks/jas-165102-1.html
Iets anders kleurigs?



https://www.kleertjes.com/cakewalk-jas-535646-roze/
Wat een leuke jas! Ik zou het gewoon doen, dan heeft ze in ieder geval een leuke blikvanger aan. En qua kosten voor de rest van haar zomergarderobe het houden bij Hema'tjes en H&M. Ik heb vroeger ook wel keidure vestjes gekocht waar we dan veel complimenten over kregen, en die ze droegen op Zeemanshirtjes Ik kocht ook wel vaak een maatje groter zodat ze er twee jaar mee konden doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:guppekop schreef op 27 maart 2017 @ 10:02:

is dit misschien wat?



http://www.c-and-a.com/nl ... e-jacks/jas-165102-1.htmlTenzij de dochter van TO heel klein is denk ik niet dat dit gaat passen. Ze is 8.
quote:Tmaar schreef op 27 maart 2017 @ 10:04:

[...]





Tenzij de dochter van TO heel klein is denk ik niet dat dit gaat passen. Ze is 8.Maat 122/128, dus dat kan wel. Ik ga het voorleggen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.kinderkleding- ... =1&at=61ard00208&m_mt=128
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
tekoop.nl/artikel/detail.php?m_ge=m&m_so=g&m_se=1&at=71mim00124
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Buiten spelen kan toch in een oude jas? Hier waren we allang blut als ik mijn jongens in hun nette kleding buiten lieten spelen.
quote:fryskefaam schreef op 27 maart 2017 @ 10:11:

Buiten spelen kan toch in een oude jas? Hier waren we allang blut als ik mijn jongens in hun nette kleding buiten lieten spelen.Dat betekent dat ze die dure jas dan bijna niet aan heeft. Op school wordt er ook buiten gespeeld.
En gewoon zeggen: dit is te duur?

We gaan nu een rondje stad doen, je krijgt 70 euro (ik noem maar wat), daar mag je iets voor kiezen.

Kies je niks, koopt mama gewoon een jas, je kan niet zonder jas.



Of denk ik nu te simpel?
Deze anders? Ook leuk en de helft van de prijs.



https://www.kinglouie.nl/ ... alentine-long-sleeve/ecru
Oh ja, voor buiten spelen had ik altijd een apart stapeltje kleding. Uit school eerst naar huis en je buitenspeelkleren aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 27 maart 2017 @ 10:13:

[...]



Dat betekent dat ze die dure jas dan bijna niet aan heeft. Op school wordt er ook buiten gespeeld.In dat geval zou ik dus niet zo'n dure jas kopen, behalve als ze nog een dozijn zusjes heeft of je hem verwacht te kunnen door verkopen voor een mooie prijs.
quote:Pluisi schreef op 27 maart 2017 @ 10:14:

En gewoon zeggen: dit is te duur?

Dat heb ik dus al gedaan, deze krijgt ze niet. Vorig jaar was ik voor 30 euro klaar.
quote:Lamis schreef op 27 maart 2017 @ 10:17:

[...]



Dat heb ik dus al gedaan, deze krijgt ze niet. Vorig jaar was ik voor 30 euro klaar. Dat middelt dan toch mooi uit? Ik had altijd als maximum 70 euro voor een jas, maar als ze hem echt graag wil probeer ik wel wat te schuiven met andere uitgaven. Tenzij je het echt niet hebt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 27 maart 2017 @ 10:05:

[...]



Maat 122/128, dus dat kan wel. Ik ga het voorleggen.Hahaha, sorry! Mijn dochter van 7 heeft maat 140. En ik weet dat dat heel groot is hoor, maar veel van haar 8 jarige vriendinnetjes zijn ongeveer even lang, dus vandaar mijn opmerking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven