Zonnebrand kinderen

18-04-2017 15:55 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke zonnebrand gebruiken jullie voor kinderen?



En gebruik je dan gewone 30+/50+ zonnebrand of speciaal voor kinderen?
Alle reacties Link kopieren
De goedkoopste van de Kruidvat, factor 50, kinderversie.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon normale 30+ en niet boot in de volle zon.
Alle reacties Link kopieren
Factor 50 van vision.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Factor 30 of 50, met minerale filters, zonder parfum, voor gevoelige huid. Geen spray. Bijv. Biodermal of eko-soorten.
Alle reacties Link kopieren
quote:VickyP schreef op 18 april 2017 @ 16:10:

Factor 50 van vision.Hier zweer ik ook bij. Zelfs in het hoogseizoen op strand in Spanje geen enkele verbrande neus of schouder.
Alle reacties Link kopieren
Factor 50 van P20
Alle reacties Link kopieren
Vision factor 50 dit is de enige dat mijn dochter met een gevoelige huid kan hebben
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Factor 30 van Vision. I-de-aal. Een keer smeren en de hele dag geen verbrande kinderen (of echtgenoot )
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor kinderen, zitten meestal minder spullen in om 'geen witte Waas' achter te laten of om 'snel in te trekken', of parfum ofzo. En waterproof. Verder zijn ze niet veel in de volle zon, luchtig gekleed en vanaf aankleden al ingesmeerd en meerdere keren per dag.
Factor 30 kids van Sun dance van DM. Smeert lekker en ruikt nergens na. En qua prijs ook nog fijn. Geen kinderen met een verbrande huid of uitslag bij gebruik van de creme.
Alle reacties Link kopieren
Lovea bio 50+. Vrij van parfum en parabenen en waterbestendig.
Alle reacties Link kopieren
La roche posey factor 50, dit is het enige waar mijn dochter tegen kan.
Alle reacties Link kopieren
Is dit allemaal zonder vlekken? Zo zonde als alle kleding na 1 x dragen onder die vieze vlekken zitten!
Alle reacties Link kopieren
Factor 50 voor kinderen gebruik ik. Wel een dochter met een hele lichte huid. Net als haar moeder die ook factor 50 nodig heeft
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ultrasun all day factor 30 of 50+.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Factor 50 voor mijn oudste (bleek met sproeten), 20 voor de jongste. Oudste moet zelfs smeren als ze naar school fietst (half uur). Jongste en ik alleen als we echt uren in de zon gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 18 april 2017 @ 16:27:

Factor 30 van Vision. I-de-aal. Een keer smeren en de hele dag geen verbrande kinderen (of echtgenoot )Misschien een domme vraag, maar kan de normale ook op een kinderhuid? De kindervariant is namelijk niet voor de hele dag.
If you can dream it, you can do it.
Kids van Nivea in een spray (wel uitsmeren)... factor 50 denk ik? Zelfs de kleine bleekscheet verbrandt niet, dus voor ons goed spul.
Alle reacties Link kopieren
Suncover van Jetske Ultee. Veilige filters, smeert goed en beschermt uitstekend. Hij is ook niet duur. Ongeparfurmeerd, dus ook geschikt voor gevoelige huidjes. Nadeel is dan wel weer dat hij stinkt. Mijn kinderen zijn eraan gewend, maar ik krijg wel eens klachten van vriendinnetjes
Alle reacties Link kopieren
Factor 50 van nutrimetics Krijgen wij tenminste geen uitslag van. Vele merken krijgen we bultjes van. Het is prijzig maar heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Nivea factor 50
Alle reacties Link kopieren
Toen ze kleiner waren factor 50 of 30.

Nu hetzelfde als die wij gebruiken factor 20.

Mijn kinderen verbranden niet zijn heel donker.

Maar ik las laatst dat het niet uitmaakt dus ik zal weer wat vaker smeren met ene hogere factor.
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 18 april 2017 @ 16:50:

La roche posey factor 50, dit is het enige waar mijn dochter tegen kan.Dit!
Factor 50, waterproof. Merk wisselt van goedkoop tot duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven