Zoon wil alleen maar joggingbroeken aan

24-10-2014 08:10 428 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar of 3 draagt zoon (5) het liefst alleen nog maar joggingbroeken. Er is gelukkig 1 specifieke spijkerbroek die hij ook af en toe draagt. Helaas weigert hij andere leuke broeken ook maar te passen, laat staan dragen. Hij draagt trouwens het liefst joggingbroeken omdat ze zo lekker zacht zijn. Zie nu veel gevoerde broeken in de winkels maar die zijn ook al afgekeurd. Is dit herkenbaar en heeft iemand nog tips?
quote:mamalinus schreef op 24 oktober 2014 @ 19:25:

Broek

Broek

Broek



Dit zijn toch heel draagbare en niet heel ordinaire broeken?



Broek



Dit vind ik pas zielig. Hier nog nooit zo'n broekje in huis gehad.Wat een hoop lelijkheid!
quote:Star schreef op 24 oktober 2014 @ 19:35:

Ik vind zeker broek 1 en 2 juist reuze ordinair. Zo zie je maar hoe smaken verschillen.Ik ook, echt mega ordinair. Die zou ik zelfs in de vrije tijd niet aantrekken.
mijn dochter bepaalt al vanaf anderhalf wat ze aan wil. Jurk en legging. Heb er weinig over te zeggen, had gehoopt op stoere sneakers, leuke deense designspullen, kik kid joggingbroeken, en leuke jeans maar helaas.

Zij is er gelukkig mee en ik vind het leuk te zien wat voor combi's ze maakt.

Vanmorgen had ze ineens toch een leuke joggingbroek aan en daar doet ze dan cowboylaarzen onder. Was ikzelf nooit opgekomen. Ik hoef daar geen stempel op te drukken.

mijn zoontje van nu anderhalf geef ik ook leuke joggingbroeken aan. Leuke jaren 80 print, of een leuk detail (print, 'vouw' erin, laag kruis etc).

Zo'n spijkerbroek zit gewoon niet lekker bij mijn kinderen(dochter loopt de halve dag te hijsen of in haar blote kont).



en over ordi of niet ordi: hier lopen de 'armere' kindjes in dure merk trainingpakken, je hebt ook nog soorten pakken he.

En de 'alternatieve hippe' jongens allemaal op new balance en een H&M 2voor3 joggingbroek.
Mijn zoon zweert ook bij de h&m 3voo2 achtige joggingbroeken. Hij mag ze van mij thuis aan, Niet naar school en ook niet als we op visite/uiteten etc. gaan. Dochter precies hetzelfde trouwens,, ook een joggingpak kind. ik weet niet waarom ik van die joggingpak kinderen heb, ik vind het zelf helemaal niets, heb alleen een joggingbroek aan bij sportieve activiteiten of als ik ziek op de bank zit ofzo.

Zoon is overigens heel moeilijk met kleding, naadjes in sokken, kleding die ergens knelt, schoenen die niet lekker zitten. Ik vrees als ik hem zijn zin ga geven er straks helemaal niets meer overblijft wat hij lekker vindt zitten. Heel veel kleren wijst hij in eerste instantie af, maar soms moet hij er gewoon even aan wennen (en soms went het niet, dan wordt het dus niet meer gedragen).
quote:mamalinus schreef op 24 oktober 2014 @ 19:25:

Broek

Broek

Broek



Dit zijn toch heel draagbare en niet heel ordinaire broeken?



Broek



Dit vind ik pas zielig. Hier nog nooit zo'n broekje in huis gehad.Verschrikkelijk broek 1 en 2, daar zou mijn kind nooit in mogen lopen.
Alle reacties Link kopieren




Ik keek vandaag toch anders naar al die joggingbroekdragers, maar als ik nou deze twee plaatjes vergelijk: dit is toch vergelijkbaar met elkaar?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2014 @ 21:52:

[afbeelding] [afbeelding]



Ik keek vandaag toch anders naar al die joggingbroekdragers, maar als ik nou deze twee plaatjes vergelijk: dit is toch vergelijkbaar met elkaar?

Ik vind het allebei kunnen. Het ligt toch aan het geheel? Is het passend, niet verwassen, enz.



Hier heeft een kind de hele herfstvakantie in zijn pyjamabroek gelopen, ook buiten. Kan er niet wakker om liggen eigenlijk.
Ik vind die joggingbroek er zelfs stijlvoller uitzien...
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel wat een discussie over joggingbroeken... Ik denk dat het juist nu meer dan ooit gewoon past in het straatbeeld.



En verder: mama is de baas? Over dit onderwerp? Een kind is ook gewoon een persoontje met eigen smaak ed. Ik zie echt niet in waarom je dit een bepaalde hoek in moet drukken. Een jas, geen korte broek als het koud is, ok. Maar wat voor broek? Boeien. Dochter van 4 weigert al een jaar broeken te dragen. Niet altijd praktisch, rokjes en jurken, maar zij moet het dragen. Dus prima. Ik koop al een jaar geen broeken meer.



En dan heb je natuurlijk net de hele wintergarderobe binnen. Vraag ik haar van de week wat ze aan wil. Zegt ze 'een broek' Dus toen zijn we samen even gaan shoppen en nu heeft ze weer een broek in de kast.
Alle reacties Link kopieren
Laatste twee plaatjes vind ik die jogginbroek ook leuker staan trouwens.
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2014 @ 21:52:

[img]http://image1.superdry.com/static/image ... 294850.jpg[/img] [img]http://www.jeansbox.nl/wp-content/uploa ... C_7277.jpg[/img]



Ik keek vandaag toch anders naar al die joggingbroekdragers, maar als ik nou deze twee plaatjes vergelijk: dit is toch vergelijkbaar met elkaar?Ik vind dat heerschap in jogging er lekkerder uitzien. Eerlijk. En dat zelfs zonder hoofd erboven. Kun je nagaan
So what, laat hem.

Hij weet wat lekker zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 24 oktober 2014 @ 22:11:

[...]



Ik vind dat heerschap in jogging er lekkerder uitzien. Eerlijk. En dat zelfs zonder hoofd erboven. Kun je nagaan

Ja, wat heb ik nou aan jou? En aan de andere reacties tot nu toe?

Ik wil juist weten waarom die joggingbroek NIET kan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik ben de baas ja,inzoverre, ik ga niet allemaal nieuwe kleding ongedragen weggooien, dus mijn zoon moet wel eens wat aan wat ie niet wil. Had ie het maar moeten zeggen toen we het kochten. En nee, hij mag niet iedere dag in joggingbroek. En de kleding moet passen bij het weetype. Verder kan ie zelf kiezen welke trui/broek/shirt etc.
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2014 @ 22:12:

[...]



Ja, wat heb ik nou aan jou? En aan de andere reacties tot nu toe?

Ik wil juist weten waarom die joggingbroek NIET kan.Ja aan mij heb je niets. Ik zie zo'n type en ik schurk er liefst lekker tegenaan. Kan er niets aan doen. Vind het woest aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:citronella schreef op 24 oktober 2014 @ 22:15:

Ik ben de baas ja,inzoverre, ik ga niet allemaal nieuwe kleding ongedragen weggooien, dus mijn zoon moet wel eens wat aan wat ie niet wil. Had ie het maar moeten zeggen toen we het kochten. En nee, hij mag niet iedere dag in joggingbroek. En de kleding moet passen bij het weetype. Verder kan ie zelf kiezen welke trui/broek/shirt etc.Dochter keurt hier nieuwe kleding eerst goed. Ik ga geen nieuwe spullen in de kast leggen waarvan ik al weet dat het strijd oplevert. Er zijn over genoeg andere dingen strijd te voeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 24 oktober 2014 @ 22:11:

[...]



Ik vind dat heerschap in jogging er lekkerder uitzien. Eerlijk. En dat zelfs zonder hoofd erboven. Kun je nagaan Ik dacht hetzelfde, maar dacht ik breng het iets anders
Alle reacties Link kopieren
Zo wat een non discussie.

en daarbij bedoel ik, natuurlijk zou ik mijn kind met joggingbroek naar school laten gaan.

Dit zijn echt van die dingen waar je later van denkt laat het kind nou, het is een fase, waar heb ik me druk over gemaakt.



Mijn zonen hadden die voorkeur niet en toch deed ik het omdat ze bv gym hadden op school en ze zich zo makkelijk kunnen verkleden.



Ik vind het leuk staan met Converse gympen en een polo of zelfs blousje.



De joggingbroeken van nu zijn zo leuk met fel gekleurde ritsen en gekleurde koorden.



Ik zou er echt geen probleem van maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 24 oktober 2014 @ 22:15:

[...]



Ja aan mij heb je niets. Ik zie zo'n type en ik schurk er liefst lekker tegenaan. Kan er niets aan doen. Vind het woest aantrekkelijk.Ik vind ze allebei niet woest aantrekkelijk, maar qua netjes of gepast zie ik geen verschil.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Misschien scheelt het dat in mijn jeugd een spijkerbroek nog echt heel erg ongepast werd gevonden, veel meer dan nu.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2014 @ 22:23:

[...]



Ik vind ze allebei niet woest aantrekkelijk, maar qua netjes of gepast zie ik geen verschil.Ik vind de jogging eigenlijk in dit geval overal ongepast behalve thuis, want die broek moet uit, dat begrijp je
quote:renske123 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:21:

[...]





Dochter keurt hier nieuwe kleding eerst goed. Ik ga geen nieuwe spullen in de kast leggen waarvan ik al weet dat het strijd oplevert. Er zijn over genoeg andere dingen strijd te voeren.Ik ben er tegenwoordig beter op voorbereid dat dingen strijd kunnen gaan opleveren dus ik wil eerst weten of het lekker zit voor ik de kaartjes er af knip. Maar als ik hem zijn gang laat gaan is er op een gegeven moment geen kledingstuk wat echt lekker zit. Ik moet hem echt wel sturen hierin, anders loopt hij met schoenen met gaten en een maat te klein omdat geen één nieuwe schoen in de schoenwinkel lekker zit. Ik moet soms wat doordrukken en dat doe ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 24 oktober 2014 @ 22:25:

[...]



Ik vind de jogging eigenlijk in dit geval overal ongepast behalve thuis, want die broek moet uit, dat begrijp je Het begint volgens mij nu toch een tikkeltje offtopic te gaan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:whopper schreef op 24 oktober 2014 @ 22:25:

[...]



Ik vind de jogging eigenlijk in dit geval overal ongepast behalve thuis, want die broek moet uit, dat begrijp je Hoe is het gesteld met de bovenkant van de joggingbroekman, als hij geen goeie kop heeft, houdt het voor mij toch op.
Dit vind ik toch wel heel netjes (doe dankzij dit topic allemaal onverwachte inspiratie op):



http://www.kindermodeblog ... emd-lenfant-sauvage-8.jpg



[img]http://www.kindermodeblog.nl/wp-content ... de-651.jpg[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven