Zorgen om mijn kids

23-02-2017 23:24 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me zo enorm druk om me kids en ze zijn al 28 en 23 ...ben zoooooo bang dat er iets met ze gebeurd ... mis ze elke dag en de oudste dochter gaat na ny v 5 dagen en ik lig er al weken wakker van...wat als bla bla

Ben overbezorgd en een doomdenker ...en toch weet ik diep v binnen dat alles ok gaat met ze...loslaten kan ik niet......iemand ook last van???
Alle reacties Link kopieren
Nope, kan ze alleen maar heel veel plezier wensen
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Misschien wordt het tijd om ze een beetje los te laten?

Niet echt normaal als je je zoveel zorgen maakt.
Alle reacties Link kopieren
Get a life? Het is echt klaar. Je bent en blijft hun moeder maar nu wordt het tijd om weer invulling in jouw eigen leven te gaan bedenken.

In plaats van al je tijd en energie te steken in de hel en verdoemenis die hen kan overkomen omdat je geen idee hebt wat je met jouw tijd moet gaan doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jawel...en ze is nog maar 8....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat therapie niet overbodig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sari1975 schreef op 23 februari 2017 @ 23:28:

Jawel...en ze is nog maar 8....Deze 'kinderen' zijn volwassen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
loslaten kan je niet zeg je dus dan moet je het maar verdragen
Na ny v



Is dat geheimtaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 23 februari 2017 @ 23:30:

Na ny v



Is dat geheimtaal?Naar New York
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 23 februari 2017 @ 23:30:

Na ny v



Is dat geheimtaal?Naar New York voor 5 dagen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh



Moeder van een 28 jarige en een 30 jarig pleegkind meldt zich.



Als ze hun rugzakken pakken en alleen naar verre landen zijn, zit ik weken in de piepzak. En hoe! En ik heb ze het zelf aangeleerd notabene.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Enn schreef op 23 februari 2017 @ 23:29:

[...]



Deze 'kinderen' zijn volwassen.



En toch blijven het toch altijd "je kinderen", lijkt mij.

Je hebt ze tenslotte zelf op de wereld gezet.

Dan wil je niet dat er iets (negatiefs) mee gebeurt.



Zo heel gek vind ik het dus niet.
quote:Perzina schreef op 23 februari 2017 @ 23:30:

Na ny v



Is dat geheimtaal?ik denk de naam van de dochter
Alle reacties Link kopieren
Ik las New York...maar kan het mis hebben
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Je houdt van ze.

Hoe groter, hoe onafhankelijker. En ze hebben je steeds minder nodig.

Het loslaten begon bij mij al toen ik mijn baby naar de opvang bracht.

Mij helpt het te bedenken wat er nu echt mis is gegaan. Dat kinderen recht hebben om hun eigen fouten te maken. En dat ik probeer ze o te voeden tot zelfstandige volwassenen die hun eigen boontjes kunnen doppen.

Heb ik van mijn moeder geleerd. Die zich ook touch wel steeds zorgen maakte als ik ver op reis was, of laat thuis. Ik heb als student duidelijk gemaakt dat ze zich zorgen kan maken, maar dat ik het echt wel kan.

Zij sliep wel gewoon nog.

Lijkt me lastig voor je. Veel gedoe en geen lol ervan.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad therapie lijkt me niet overbodig.

Mijn oudste kind is 13 jaar en daar maak ik me minder zorgen om dan jij om twee volwassen mensen.

Jezus ik mag toch hopen dat dit niet serieus is.
Alle reacties Link kopieren
aaaah ik vind het wel lief!!!, al zou je voor je eigen gemoedrust even langs de dokter kunnen gaan!, ik snapte het gevoel in je verhaal totdat ik de leeftijden van de kids zag!, ik leef met je mee maar mijn kindjes zijn allebei onder de 10 jaar en hebben moeders hulp nog nodig, die van jou zijn als het goed is voorbereid op deze wereld en als je een beetje in je eigen opvoeding geloofd moet je ze vrij laten,



maar ergens ver weg snap ik het
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dat nare dingen met niemand gebeuren die ik ken, zelfs met mensen die ik niet ken, maar kan dat heel goed loslaten gelukkig.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 februari 2017 @ 23:29:

[...]



Deze 'kinderen' zijn volwassen.Daarom zegt sari dit ook zo volgens mij;)
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 23 februari 2017 @ 23:33:

aaaah ik vind het wel lief!!!, al zou je voor je eigen gemoedrust even langs de dokter kunnen gaan!, ik snapte het gevoel in je verhaal totdat ik de leeftijden van de kids zag!, ik leef met je mee maar mijn kindjes zijn allebei onder de 10 jaar en hebben moeders hulp nog nodig, die van jou zijn als het goed is voorbereid op deze wereld en als je een beetje in je eigen opvoeding geloofd moet je ze vrij laten,



maar ergens ver weg snap ik het

Het kan wel lief zijn, maar gezond vind ik het niet.

Ik heb ook volwassen kinderen en natuurlijk maak ik me nog wel eens zorgen over ze, maar gelukkig niet bij elke trip die ze maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 23 februari 2017 @ 23:31:

[...]





En toch blijven het toch altijd "je kinderen", lijkt mij.

Je hebt ze tenslotte zelf op de wereld gezet.

Dan wil je niet dat er iets (negatiefs) mee gebeurt.



Zo heel gek vind ik het dus niet.Maar wat brengt het je dan? Waarom denken in negativiteit als er twee jong volwassenen opgevoed door jezelf, die goed in het leven staan en verder als vrij normale mensen overkomen? Waarom al die doem scenario's bedenken? Omdat je er niet meer bij bent? Ga zelf naar NY (o.i.d.) en geniet, ben blij voor hen en laat los wat er kan gebeuren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 februari 2017 @ 23:36:

[...]



Maar wat brengt het je dan? Waarom denken in negativiteit als er twee jong volwassenen opgevoed door jezelf goed in het leven staan en als vrij normale mensen overkomen? Waarom al die doem scenario's? Omdat je er niet meer bij bent? Ga zelf naar NY (oid) en geniet, ben blij voor hen en laat los wat er kan gebeuren.Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Rot dat je je zoveel zorgen maakt. Je moet ze toch loslaten en er vanuit gaan dat je dochter het enorm naar haar zin gaat hebben in het verre NY. Wel eens gedacht aan therapie?
Alle reacties Link kopieren
Want als het gebeurt dan is het er toch wel. Daar heb je al die tijd zorgen maken dan ook niet voor nodig gehad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven