Zwanger worden vanaf september 2015

13-08-2015 16:36 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben benieuwd of er meerdere meiden vanaf september zwanger willen worden.

Lijk me leuk om zo een groepje te beginnen :)!

Wij willen dan voor onze tweede kindje gaan.



Groetjes van mij
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heel erg leuk om mee te doen! Begin september gaan we ivm onze kinderwens naar Belgie, denk dat ik dan wel wat steun kan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een kinderwens voor de tweede vanaf september( of eerder mochten de condooms al op zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Die ava!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
@ wanhoopie wat spannend zeg, dus ik begrijp dat je dan ivf moet ondergaan?



@ moonbird 1980,,, leuk ook weer hoe oud is je eerste kindje ? Mij lijkt de combi zwanger zijn en al een kindje hebben

wel pittig maar wel erg bijzonder weer.



Ik ga even kijken voor een tabel hoe ik dat kan maken.
Alle reacties Link kopieren
ZWANGER WORDEN SEPTEMBER 2015
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook heel graag mee doen vanaf September.

heb nu een dreumes rond kruipen van 13 maanden.

wil voor de tweede proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 13 augustus 2015 @ 19:00:

Die ava! ?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen meiden, het zou idd kunnen dat we IVF gaan proberen. In nederland zijn we 'uitbehandeld' omdat ik te weinig eitjes heb. Dus we zien wel wat ze voorstellen... Idd super spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@Ladyboo wat leuk ook weer :D Lijkt je niet pittig combinatie zwanger zijn en kleine dreumes?



zouden jullie jullie NOD ( zo ver dat mogelijk is door willen geven ) dan ga ik uitzoeken hoe je een

tabel kan maken.



@ Wanhoopie wat ontzettend spannend zeg wanneer is de dag dat je naar belgie gaat?
Alle reacties Link kopieren
het lukt me nog niet echt een tabel te maken ik ben uitpuzzelen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lieve, hoe gaat het met het puzzelen? Ik ben net ook aan het puzzelen geweest...hierbij m'n NOD dag 21 augustus. Zal je eerlijk vertellen dat het de eerste keer is dat ik het heb uitgerekend. Deed het niet met de gedachte dat 'je er niet teveel mee bezig moet zijn', maar dat heeft me niks geholpen. Dus gooi ik het maar over een andere boeg en duik ik er midden in! Wil alles weten en er bovenop zitten. We hebben 2 september die afspraak en verheugen ons er echt op. Ookal ben ik er ook bang voor (dat ze zeggen dat ze je niet kunnen helpen) denk dat ik dan wel ff helemaal kapot ga. Hoe oud zijn julllie kindjes?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lieve,



De eerste wordt bijna 4 dus als het meezit is ze net geen vijf als er 1 bijkomt.

Lijkt mij ook erg pittig twee kinderen maar ook geweldig! Gelukkig maar want als we er nu al tegenop zouden zien, haha
Alle reacties Link kopieren
@ lieve333

Ik moet eerlijk bekennen dat het me best pittig lijkt.. Maar omdat ik niet weet hoe lang het nog kan gaan duren heb namelijk een hormoonstoornis pcos gaan we er nu al voor.
Alle reacties Link kopieren
Moonbird 1980

Wel ergens lekker lijkt me de leeftijds verschil.... vind zo spannend weer he. Vriendin van mij is pas bevallen.

Als ik dat dan weer zie zo klein heerlijk :D



@ Ladyboo, dat is ook wel zo niet iedereen is gelijk zwanger, bij mij heeft mij ons eerste kindje ook ruim een jaar geduurd helaas.

We zullen zien hoe het nu gaat lopen.



@ Tabel het lukt me niet maar zo lang het clubje zo lang blijft kan het ook nog zonder tabel ;)!
Alle reacties Link kopieren
@ Wanhoopie,



ik vind best onzin te veel mee bezig zijn natuurlijk ben je er mee bezig helemaal als vrouw zijnde, het is niet zomaar iets,

zeker als je al zo 'n lange traject zit.

Ik ga heel hard duimen voor je 2 september en ben zo benieuwd of ze werkelijk nog iets voor jullie kunnen doen!

Laat ons weten.



Mijn zoontje is 19 maanden :)!
Alle reacties Link kopieren
Oohh wat lang wachten is dan 2 september!

Ik heb vaak te horen gekregen toen de kleine twee werd, wanneer komt de tweede, zo leuk als ze samen kunnen spelen. Alsof dat niet kan nu ze vier is en wellicht bijna vijf als de tweede er zou zijn. Waar bemoeien mensen zich mee? Pffff haha. Hoe het dan straks weer zal gaan lopen met werk en twee kinderen, huishouden en een echtgenoot die ook graag aandacht wil, weet ik nog niet, kan alleen maar aan de kraamtijd denken. Erg hè, ben ik nog niet eens zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Moonbird 1980



Ja hier maakt men ook al opmerkingen zoals zooo jij wordt groot wordt tijd voor broertje of zusje, terwijl ik zoiets heb

waar bemoei jij je mee. Want bij onze zoontje heeft het ook een jaar geduurdt voor dat ik zwanger was ook door mijn onregelmatige cyclus. Ben ook benieuwd hoe het dan weer is een kleintje, maar ze zeggen dat die vaak mee draai haha.

Ja herkenbaar de kraamtijd waarom kan je daar maar aan denken? In positieve of negatieve zin..... haha dromen mag ;)!



jullie kletsen hier mee omdat het prive is, maar vinden jullie het miss leuk om via een besloten groep verder te kletsen via facebook?

Hoeft niet natuurlijk. Maar mochten jullie het leuk vinden. Dan maak ik zo'n groepje aan ( besloten natuurlijk )
Alle reacties Link kopieren
Hoi, in positieve zin denk ik terug aan de kraamtijd. Alles ging in het ritme van de kleine de rest deed er niet toe. Nu ren ik vaak rond en probeer alle ballen de lucht in te houden en toen deed het mij even niets als het huis dagje later schoongemaakt werd, was veel relaxter toen en zo aan het genieten van dat kleine moppie! Ik heb geen Facebook, maar wil best mailen, is dat een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, eindelijk weer een mooie dag....tuindeur staat open en de radio lekker aan. Gisteren was ik in Amsterdam (daar ben ik geboren en woon ik nog officieel), moest veel papieren regelen voor de afspraak in belgie. Als ik aan die afspraak denk ga ik me heel raar voelen...moeilijk te beschrijven...een soort van nerveusiteit gemengd met blijheid/verdriet en angst. En morgen m'n NOD dag....en bij elk pijntje of sjagie gevoel denk je......nee he...word ongesteld....grrrr wil niet! . Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al blij ben met het contact wat we hebben...je voelt je toch wat minder alleen in deze periode en mannen....begrijpen het toch anders of minder. Hoe dan ook...fijne dag lieve meiden. Gr vanuit Hoorn
Alle reacties Link kopieren
Het iedereen



Ik ben nieuw op dit forum, maar lees hier wel regelmatig een topic, en toen ik deze zag dacht ik 'ik meld me toch maar even aan'.



Wij zijn er namelijk ook aan begonnen, half zo'n beetje :-D



Ik verklaar mezelf nader:

1 augustus zijn we getrouwd, en ons ideale plan was 'trouwen, een huis kopen, en dan aan kindjes beginnen'. We wonen nu immers in een appartementje met 1 kleine slaapkamer en een mini badkamer, dus niet ideaal.

Maar langs de andere kant, ik ben 'al' 27, een huis zoeken en kopen kan een hele tijd duren, zeker als het nog gerenoveerd moet worden, en zwanger worden kan ook een hele tijd duren.

Dus, zijn we er toch wat vroeger mee begonnen, een beetje met het idee in het achterhoofd dat het hopelijk een paar maanden duurt. Ook in verband met m'n werk, ik werk in het onderwijs en begin op 1 september in een nieuwe school, het lijkt me niet ideaal om dan meteen te moeten melden dat ik zwanger ben :-D



Ik ben dus sinds eind juli gestopt met mijn pil. Ik heb nog geen flauw idee van mijn cyclus of van wanneer ik ongesteld moet worden. Ik heb ook geen idee meer van hoe mijn lichaam reageert op zaken zoals een natuurlijke menstruatie, want ik nam de pil al meer dan 10 jaar.



Als ik een beetje reken, dan zou ik ongeveer nu ongesteld moeten worden. Ik heb sinds twee dagen ook wat vage klachten: mijn tepels zijn pijnlijk en mijn benen en rug hebben gisteren de hele dag pijn gedaan (soort van rusteloze benen gevoel, maar dan erger, ik moest gisteren echt een pijnstiller nemen om te kunnen slapen. Maar voorlopig nog geen regels. De mama in mij hoopt dus wel stiekem al een beetje en mijn man, die is al een maand tegen m'n buik aan het praten :-D maar ik reken er nog niet op :-)
Alle reacties Link kopieren
@moonbird 1980 jammer dat je geen fb heb maar kontakt zo is ook prima toch :)! Ik begrijp wel wat je bedoeld. ik had het juist andersom ik probeerde in me kraamtijd juist nog van alles te doen ondanks mijn keizersnede stond ik week later de keukenkastjes af te nemen bizar natuurlijk... Dus hoop hetin de teokomst anders te doen en betere kraamverzorgster....



@ Wanhoopie, wat fijn dat je van de dag heb kunnen genieten. Ik kan natuurlijk niet je gevoel helemaal begrijpen maar dat probeer ik wel. En dan ook nog je NOD gets :(! Ben je wel gewoon regelmatig ongesteld? Fijn dat je blij bent met deze kontakt en hopelijk blijft het ook zo.

hopelijk heb je vandaag ook zo'n goeie dag Liefs



@ Pinkie88 Welkom :)!



Als eerst van harte gefeliciteerd met je huwelijk wat leuk!



Voor jou ook een spannende tijd zo te lezen. Er gebeurd van alles in je leven op het moment. Wat leuk dat je op een nieuwe school gaat beginnen heel veel succes daarmee.

27 is natuurlijk nog niet zo heel oud, maar snap wel dat je klok begin te tikken en je eierstokken beginnen te rammelen ;)!

Heb je nog niet getest? En begrijp ik nou dat je dus nog niet ongesteld ben geweest? Het zou zomaar kunnen dat je al zwanger ben natuurlijk.



@ Hier geen idee wanneer ik weer ongesteld moet worden wordt beetje gek mij onrgelmatige cyclus ik ben al 3 jaar van de pil hoor. Doen het ''veilig ;) ''.... Maar hebben besloten om die dingen vanaf nu achter wegen te laten. Aangezien het bijna september is.
Alle reacties Link kopieren
@lieve:

Nee, ik heb nog niet getest, omdat ik het gevoel heb dat het nog wat vroeg is en ik geen zin heb om pakken geld aan negatieve zwangerschapstesten uit te geven :-D en ik had ook geen zin om er meteen erg obsessief mee bezig te zijn, maar het is blijkbaar toch moeilijk om er niet mee bezig te zijn :-)



Ik ben de week voor onze trouw enkele keren vergeten mijn pil in te nemen door de drukte, en op 31 juli had ik een klein beetje bloedverlies. Dan maar besloten om ze niet meer verder in te nemen, al was ik eigenlijk nog niet aan het einde van mijn strip. Na die ene dag eigenlijk geen bloedverlies meer gehad.



Nu is het 21 augustus en tot nu toe nog geen spoor van mijn regels, ben ik dan 'laat'? Ik verwacht eigenlijk dat ze ieder moment doorbreken, maar misschien ga ik vanmiddag toch even een testje halen en morgenochtend testen :-).



Spannend voor jou ook dat jullie nu echt aan een tweede gaan beginnen! Hoe oud is je eerste kindje nu?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Pinkie, leuk dat je meeschrijft.

Als je net gestopt bent met de pil, is het even wennen wanneer je lichaam weer " op gang komt " en weer snapt dar het zelf ongesteld moet worden. Een beetje bloedverlies en pijnlijke rug en borsten zijn daarbij heel normaal. Echter kan het ook zijn dat je toch al zwanger zou zijn. Voor nu lijkt het mij nog te vroeg om te testen, wellicht proberen nuchter te blijven en 1 weekje af te wachten.

@Lieve, hier ook nog condooms op voorraad(3) moet deze week ongesteld worden, dus met een beetje geluk zijn de condooms op als ik komende maand vruchtbaar ben, hihi
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Is er plaats voor nog een zieltje?



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven