zwangerschapskleding.. pfff

21-07-2011 18:32 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames!

ik ben zwanger! maar nu moet ik dus andere kleding gaan kopen omdat ik die van mezelf niet meer pas.

DRAMA!

miss etam vind ik niks en de prenatal valt me ook tegen.

waar kan je nou leuke 'JONGE' mode vinden voor zwangeren?!

ik woon in de omg. haarlem!!

ik ga h&m proberen en in haarlem heb je 1 winkel hoorde ik.

tips zijn welkom!



p.s.

Lief! hebben ze ook voor zwangeren?
Alle reacties Link kopieren
Internet! Noppies en mamalicious is erg leuk! Anders marktplaats als je niet teveel geld uit wil geven.
Alle reacties Link kopieren
Zara! Veel wijde, leuke, hippe dingen. Echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Ja erg hé. Ik ben nu 37 weken zwanger en heb echt nu al zin om mijn zwangerschapskleding ritueel te verbranden na de bevalling haha. Ik ben er zo, maar dan ook echt zo, klaar mee....



Mamalicious heeft inderdaad wel acceptabele leuke positiekleding, of de H&M.
Alle reacties Link kopieren
O ja, heel suf, maar nog één idee. bij de action en bij het kruidvat verkopen ze weleens van die tuniekjes. Gewoon simpele wat langere tuniekjes. Die zijn ook wel handig voor erbij. Als je een beertje zo'n luierdag hebt. En bij de Hema hebben ze meestal die lange shirts met bloemen enzo. Of gewoon effen. Die heb een paar maanden geleden ook een aantal aangeschaft. Succes!
Noppies, Mamalicious en Vida Vita zijn mooie merken. Maar wel wat duurder. Nu in de sale wel goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Internet en dan via Wehkamp!
Alle reacties Link kopieren
Esprit heeft ook een leuke lijn positiekleding. En als je (nog) niet heel dik bent kunnen King Louie jurkjes ook goed, dat rekt goed mee. T-shirts en truien had ik van de WE, van de fundamentals collectie, dus geen 'echte' positiekleding. Die heb ik tot het eind gedragen, terwijl ik toen echt een buik op pootjes was.
Alle reacties Link kopieren
Voor in de Grote Houtstraat ter hoogte v/d zeeman zit een leuk winkeltje met alleen maar zwangerschapskleding! Weet alleen niet meer hoe die heet... Iets met Trade dacht ik
Alle reacties Link kopieren
quote:SanneBK schreef op 21 juli 2011 @ 18:35:

Internet! Noppies en mamalicious is erg leuk! Deze twee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niks kunnen vinden. Heb tot het einde, buiten één positie jeans, geen zwangerschapskleding gekocht (terwijl ik toch echt heel dik was) Heb veel tricot jurkjes en van die lange tricot shirts gedragen. Koch 1 maat groter dan normaal, ging prima. Verder mijn gewone vestjes, jasjes en blazers open gelaten en alles opgeleukt met accessoires.



H&M en WE hebben goede lange basics (jurk model)
Queen mom is er ook nog. Mamalicious is niet zo heeeeeel duur, dat wordt door Vero Moda gemaakt. Noppies is wel aan de prijs. Bij Miss Etam moet je geluk hebben. Ik houd helemaal niet van Miss Etam maar heb niet zo veel keus (grote maat) en ben toch wel aardig geslaagd. Ben er wel heel vaak geweest en heb lang niet altijd wat gekocht. Via Wehkamp kan je zien wat er nieuw binnen is. En ze hebben nu ook een eigen site waar alles op staat. Soms hebben ze echt heel lelijke dingen, soms ook wel leuke dingen. Shirtjes en hemdjes zit totaal geen model in vind in. Jurkjes, rokjes en vestjes heb ik er wel gekocht.
Leuke mode vind je inderdaad niet tussen de zwangerschapsmode. Koop wel wat basics (broeken, shirts) (mom2be) en vul dat aan met gewone mode. Je moet gewoon even met andere ogen door de winkels.



Heb inmiddels 3 zeer rekbare jurkjes/tuniekjes die ik veel aan heb. Ene keer met zwarte broek, andere keer legging of tregging. Verder lekkere joggingbroek van hennes. Hema heeft trouwens ook positiemode (basics) op website.



Succes! Ik ga alles straks ook ritueel verbranden en heel erg shoppen.
Alle reacties Link kopieren
Er is veel lelijks, vooral bij prenatal ;) maar ik heb zelf wel een leuke positie collectie al zeg ik het zelf ;) Comi van mamalicious,noppies en hm mama. Te grote kleren vind ik geen gezicht, dus gewoon in m'n eigen maat gekocht. Cmbi van nieuwe en mp. Ikenmijnkind.nl is een goede site voor positiekleren ban mamalicious. Basics als een spijkerbroek, Hang broek, hempjes (hm of Hema) kunnen niet ontbreken toch?
Alle reacties Link kopieren
Zorgen dat je niet al te veel aankomt!

Ik heb 1 nette broek bij H&M gekocht en verder draag ik mijn gewone kleding. T-shirts, jasjes, sommige broeken en een paar rokken gaan nog prima.

Lang niet alles past nog uiteraard, maar voor die paar weken ga ik geen complete garderobe aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Outlet voor zwangerschapskleding!

Wehkamp

Hema zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 zwangerschaps spijkerbroeken, hele mooie overigens. En voor de rest; jurkjes!!!! King Louie, Hema, the Sting, lekker elastisch en na de zwangerschap ook te dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind gewone jurkjes enorm uitlubberen/ uit model raken. Nooit meer gedragen na de zwangerschappen. Ik koop dus alleen shirtjes en jurkjes in hm prijzen. Doe namelijk ook met gewone kleding lang niet altijd meer dan 1 seioen.



M'n spijkerbroeken draag ik nu voor de derde keer! Das de moeite wel waard dus!
Alle reacties Link kopieren
Die winkel in haarlem heet trade!!

Super winkel! Daar vind je alles meis... Aan die winkel heb je genoeg... Alle merken in 1 ...



Suc 6
Alle reacties Link kopieren
In Zutphen zit Mom2B, die hebben veel merken bij elkaar. Daar heb ik een aantal kledingstukken gehaald.

De hema heeft online ook zwangerschapskleding, misschien zit daar nog iets leuks tussen?
Alle reacties Link kopieren
quote:toujourssourire schreef op 21 juli 2011 @ 19:14:

Zorgen dat je niet al te veel aankomt!

.



Sorry hoor maar:

Daar heb je nou werkelijk niks over te zeggen. De een komt maar een paar kilo aan, de ander 40 kilo...



Ik ben 10 kilo aangekomen, dus niet erg veel. Ik kon veel tshirts enzo nog gewoon aan, ik heb bij Hema wat basic dingen gehaald, vooral dat vestje heb ik erg veel plezier van gehad. Verder mamalicious inderdaad, een beetje h&m en miss etam. Daar is het inderdaad vaak kijken, niet zo vaak kopen ;)



Ik heb vrij veel lange t shirts gekocht en tuniekjes en jurkjes met een legging (kom er maar in, modepolitie ;) ) Je kunt best nog heel wat in de gewone mode vinden ipv zwangerschapsmode, je moet alleen even leren om op een andere manier te zoeken. Als je wat merken wil proberen kun je ook eens bij babydump kijken, daar hebben ze verschillende merken, kun je kijken wat je leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een paar basics kopen. Of misschien heb je vriendinnen die je wat kleding door kunnen schuiven.

Ik had bij Hema een paar van die meerekkende basic jurkjes gekocht (geen positiemode).

En ik kon idd alles wat ik tijdens mijn zwangerschap aan heb gehad (+30 kilo) daarna in de Zak van Max kieperen. Ik moest zelfs het elastiek van de positiebroeken aan het eind stuk knippen, zo dik was ik.
Alle reacties Link kopieren
h&m heeft in het najaar mode boek hele leuke dingen staan... ook vero moda of only heeft trend mode voor zwangere dames...



verder heeft c&a soms hele leuke en betaalbare dingen... (je draagt het toch maar een paar maanden)
quote:toujourssourire schreef op 21 juli 2011 @ 19:14:

Zorgen dat je niet al te veel aankomt!Ik heb 1 nette broek bij H&M gekocht en verder draag ik mijn gewone kleding. T-shirts, jasjes, sommige broeken en een paar rokken gaan nog prima.

Lang niet alles past nog uiteraard, maar voor die paar weken ga ik geen complete garderobe aanschaffen.



Dit heb je toch helemaal niet in de hand? De laatste week van mijn zwangerschap kwam ik 3 kilo aan omdat ik zo veel vocht vast hield. Mijn enkels waren toen al heel lang zo opgezwollen dat ik alleen nog mijn birkenstocks aan kon. Kootje is in november geboren en ik liep dus nog op slippers. Een vriendin van mij was (en is) altijd heel slank en ze at heel normaal tijdens de zwangerschap. Heel gezond. Toch kwam ze 30 kilo aan.



Ik vind zelf ook dat positiekleding vaak mooier kleed. Je buik komt toch mooier uit in een goed gesneden shirtje of in een broek/rokje met een buikband er aan.



Bij Didi heb je hemdjes die heel lang zijn. Die zou je ook aan kunnen ergens onder. Het zijn dikke hemdjes met brede bandjes en dunne hemdjes met dunne bandjes die ze altijd in alle modekleuren hebben en in de basic kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb idd veel gekocht bij Hema, H&M en hier en daar wat van mamalicious. Op t laatst heb ik nog een broek bij Prenatal gekocht, maar daar liep ik gewoon toevallig tegen aan. En ik heb ook wat vestjes en een spijkerbroek bij de C&A gekocht. Bij de Hema kocht ik van die strech jurkjes en rokken, dat ging prima. Die heb ik overigens na de zwangerschap niet meer gedragen.

Online is nog makkelijker, vooral Wehkamp heeft veel. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven