Whatsapp iPhone ineens andere kleur

21-04-2024 20:16 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds vandaag heeft mijn whatsapp ineens een andere kleur. Waar er voorheen onderaan bij chats blauwe tekstballonnetjes stonden, eventueel met een rood bolletje met het aantal nieuwe berichten, zijn dit nu ineens zwarte tekstballonnetjes met een groen bolletje. Ook het +-icoontje rechts bovenin om een nieuwe chat te starten is groen ipv blauw. In een chat zelf zijn de icoontjes onderin, om een foto toe te voegen of spraakbericht te sturen enz zwart ipv blauw. Ik heb niks gewijzigd, heb de nieuwste update en snap er niks van. Via Google wordt ik niet veel wijzer ook. Man en dochter met ook een iPhone en dezelfde update hebben nergens last van. Iemand die dit herkent? En vooral, hoe kan ik het weer terug zetten want dit is irritant! ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk een update want ik heb het ook op Android
kaarsjevoordesfeer wijzigde dit bericht op 21-04-2024 20:41
1.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is een update geweest. Ik heb het ook met mijn android. De tekens zijn ook iets veranderd. Het gevouwen vliegtuigje is net iets ronder. Sowieso lijken alle icoontjes iets ronder dan eerst.
Kan best zijn dat het bij je man en dochter nog komt. Misschien dat de update niet in één keer uitgerold wordt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaarsjevoordesfeer schreef:
21-04-2024 20:20
Ik denk en update want ik heb het ook op Android
Maar dan zou mijn man en dochter het ook moeten hebben. We hebben allemaal dezelfde versie draaien en die van mij is groen en die van hen is gewoon nog blauw :-[
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het ook met Android. De bovenste balk is nu wit. In plaats van 'online' staat er 'Online' met een hoofdletter en 'Aan het typen...' met een hoofdletter.

Ik vind het allemaal niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijniebelle schreef:
21-04-2024 20:30
Ik heb het ook met Android. De bovenste balk is nu wit. In plaats van 'online' staat er 'Online' met een hoofdletter en 'Aan het typen...' met een hoofdletter.

Ik vind het allemaal niks.
Ik vind het ook echt helemaal niks.

Het rare was trouwens ook dat ik de update nog niet had gedaan en toen was het bij mij ineens. Man had de laatste update net gedaan, alles gewoon blauw. Toen keek ik welke versie ik had en dat was nog de oude. Heb meteen de update ook gedaan, in de hoop dat het weer normaal zou worden maar helaas. Maar hij is bij mij dus ineens gewisseld zonder dat ik de laatste update had gedaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
21-04-2024 20:28
Maar dan zou mijn man en dochter het ook moeten hebben. We hebben allemaal dezelfde versie draaien en die van mij is groen en die van hen is gewoon nog blauw :-[
Niet alleen op iPhone, ook Android zijn de kleuren in WhatsApp veranderd.
En wacht maar, over een paar dagen is het bij je man en dochter ook veranderd. Zo ging het in ons gezin in ieder geval altijd met updates. De een had de veranderingen een paar dagen eerder dan de ander.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het ook. Irritanter is dat ik nu ineens vaak geen melding meer krijg bij een nieuw bericht. Ik heb niks veranderd verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijniebelle schreef:
21-04-2024 20:30
Ik heb het ook met Android. De bovenste balk is nu wit. In plaats van 'online' staat er 'Online' met een hoofdletter en 'Aan het typen...' met een hoofdletter.

Ik vind het allemaal niks.
Dat viel mij ook op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova schreef:
21-04-2024 20:46
Niet alleen op iPhone, ook Android zijn de kleuren in WhatsApp veranderd.
En wacht maar, over een paar dagen is het bij je man en dochter ook veranderd. Zo ging het in ons gezin in ieder geval altijd met updates. De een had de veranderingen een paar dagen eerder dan de ander.
Maar het rare is dus dat ik de update nog niet eens had gedaan en het vanmorgen gewoon anders was. Man en dochter hebben eerst de update gedaan, niks aan de hand. Ik deed de update en het bleef groen. Hoe kan die app ineens veranderen als ik niet eens een update doe?
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
21-04-2024 21:51
Maar het rare is dus dat ik de update nog niet eens had gedaan en het vanmorgen gewoon anders was. Man en dochter hebben eerst de update gedaan, niks aan de hand. Ik deed de update en het bleef groen. Hoe kan die app ineens veranderen als ik niet eens een update doe?
Geen idee. Ik doe nooit zelf een update, en heb ook veranderingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova schreef:
21-04-2024 22:35
Geen idee. Ik doe nooit zelf een update, en heb ook veranderingen.
Ik heb updates niet op automatisch staan. Moet het zelf aanklikken in de Appstore. En ik keek dus welke versie ik had en dat was 24.7.79 (volgens mij, in ieder geval 24.7). En toen was het al groen, zobder dat ik een update had gedaan. Het was gisteren nog normaal en vanmorgen ineens anders. Man en dochter hebben geupdate naar 24.8.80, daar gebeurde niks en is alles nog gewoon. Ik heb ook geupdate naar 24.8.80 en het bleef groen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze rollen het geleidelijk uit. Dit soort dingen kun je gewoon op de website van whatsapp vinden.

https://faq.whatsapp.com/3181431452166375
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is toch gewoon even wennen. Ik heb het ook, sinds vorige week, en zie het nu al niet meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
22-04-2024 02:17
Ze rollen het geleidelijk uit. Dit soort dingen kun je gewoon op de website van whatsapp vinden.

https://faq.whatsapp.com/3181431452166375
Dan nog blijft het raar dat het ineens veranderd zonder dat ik een update heb gedaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Over 3 dagen weet je niet beter..
Mij is het niet eens opgevallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er staat ook:

Opmerking: Iedereen die WhatsApp gebruikt krijgt uiteindelijk deze update, dus het is niet optioneel.

Dus het heeft niks met wel of geen update te maken. Ze hebben de look van de app gewijzigd. En dat mag natuurlijk gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar men zich wel niet druk om maakt🙄
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
22-04-2024 06:38
Dan nog blijft het raar dat het ineens veranderd zonder dat ik een update heb gedaan.
Ik doe ook nooit een update, en heb de nieuwe look ook. Vond het eerst maar vreemd ogen, maar het begint nu wel wat te wennen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
22-04-2024 07:48
Er staat ook:

Opmerking: Iedereen die WhatsApp gebruikt krijgt uiteindelijk deze update, dus het is niet optioneel.

Dus het heeft niks met wel of geen update te maken. Ze hebben de look van de app gewijzigd. En dat mag natuurlijk gewoon.
Dat snap ik, maar ik vind het wel vreemd dat het niet bij de update staat verder en dat het dus gewoon zomaar gebeurt zonder dat ik een update heb gedaan. Ineens in dezelfde versie is hij anders van kleur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
22-04-2024 06:38
Dan nog blijft het raar dat het ineens veranderd zonder dat ik een update heb gedaan.
Het is niet versie/update-gebonden. Mensen die straks nog met oudere versies werken krijgen ook de nieuwe look & feel. Anders gaan mensen de laatste update misschien bewust niet meer doen.

Je zit gewoon in de vroege batch.
september wijzigde dit bericht op 22-04-2024 09:02
16.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
22-04-2024 07:52
Waar men zich wel niet druk om maakt🙄
Doet me denken aan de Hyves-en Facebook tijd waar mensen petities hielden om de oude lay-out terug te krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
22-04-2024 08:21
Dat snap ik, maar ik vind het wel vreemd dat het niet bij de update staat verder en dat het dus gewoon zomaar gebeurt zonder dat ik een update heb gedaan. Ineens in dezelfde versie is hij anders van kleur.

Heb je ook last dat het anders werkt anders maakt het toch weinig uit?

Ik dacht gisteren: Hè het ziet er anders uit! En vroeg me af hoe het er eerder dan ook al weer uit zag.

Gebruik was niet veranderd en dus dacht ik er verder niet over na tot ik dit topic zag.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.instagram.com/reel/C5yxyy4s ... JwZDgxeDZ4

;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Lees ff TO, het staat dus niet bij updates want daar heeft het niks mee te maken. Maar is het drama? Het ziet er iets anders uit maar er is niks veranderd in de werking. Alles doet het nog gewoon. Waar maak je je nou zou druk om?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven