Boek geschreven

08-02-2012 11:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een boek geschreven en het is ook uitgegeven, maar de uitgever doet weinig tot niets aan publiciteit...



Iemand tips om mijn boekje (bundel met korte verhalen over liefde) een beetje onder de aandacht te brengen?
Alle reacties Link kopieren
Open een topic op het viva forum :-)
Alle reacties Link kopieren
Zorgen voor een voorlees avond in de lokale bied of boekwinkel.



De lokale krant benaderen of tijdschriften. In viva staan ook vaak boek recenies.
Alle reacties Link kopieren
nuska, 3 minuten geleden

Open een topic op het viva forum :-)





Lol
Alle reacties Link kopieren
Facebook? Twitter? (Roept maar wat want doet daar zelf niet aan mee.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Voor alle duidelijkheid: lokale kranten en radio/TV hebben er al aandacht aan besteed. Facebook en mijn eigen website(s) gebruik ik natuurlijk ook al!



En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch....
Alle reacties Link kopieren
Mag je zeggen welk boek het is? Ik weet niet of dat in de regels staat, maar ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk. Als je de titel niet mag noemen, kun je dan zeggen waar t over gaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_acy schreef op 08 februari 2012 @ 11:59:

Mag je zeggen welk boek het is? Ik weet niet of dat in de regels staat, maar ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk. Als je de titel niet mag noemen, kun je dan zeggen waar t over gaat?

Ik weet niet of ik het mag noemen, ivm reclame enz.



Ik kan je wel een PB sturen...
Alle reacties Link kopieren
Doen die t dan?
Alle reacties Link kopieren
Moeten we, geloof ik, eerst vrienden worden...



Edit: heb je inmiddels uitgenodigd...
Alle reacties Link kopieren
Ok, als ik accepteer je zo, forum nu mobiel:)
Alle reacties Link kopieren
Prima! Ik ga heel even een half uurtje weg van de PC... Even wat booschappen doen etc.
Alle reacties Link kopieren
Netwerken.

Ik zou zorgen dat ik bij wat programma's als Koffietijd , Tijd voor Max en dat soort programma's mag komen met mijn boekje. Zeker zo vlak voor Valentijnsdag. Maar dan heb je een netwerk nodig (en dat heb ik en dat is gewoon mazzel hebben in mijn geval, nou eerst nog een boek gepubliceerd krijgen). In tijdschriften zit ook vaak een boekenrubriek.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op kleine schaal aan het netwerken...



@Missy Acy: ik heb je een bericht gestuurd met twee links!
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je me je mening pm-en?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd, heb je voor mij ook een link?



Doe je ook al iets op linked in? Aangesloten bij groepen? Die zijn er vast op dit gebied.

Je kan ook een ludieke actie bedenken rondom het onderwerp van het boek of een prijsvraag uitschrijven. Heb je op facebook ook al een commerciele pagina aangemaakt die mensen kunnen liken?

Ook al programma's benaderd (hoe heet dat boekenprogramma op zondagochtend ook alweer)
Alle reacties Link kopieren
Ow...niet naar de datum gekeken. Stomme viadummy
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 22 augustus 2012 @ 18:25:

Ow...niet naar de datum gekeken. Stomme viadummy





Kijk even op het Mod topic. Viva dummy blijkt iemand van Viva zelf te zijn die wat uitprobeert.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:dvdl1 schreef op woensdag 08 februari 2012 11:38 Voor alle duidelijkheid: lokale kranten en radio/TV hebben er al aandacht aan besteed. Facebook en mijn eigen website(s) gebruik ik natuurlijk ook al!



En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch.... Test
La ga ga ga ga ha
Alle reacties Link kopieren
quote:dvdl1 schreef op woensdag 08 februari 2012 11:38 Voor alle duidelijkheid: lokale kranten en radio/TV hebben er al aandacht aan besteed. Facebook en mijn eigen website(s) gebruik ik natuurlijk ook al!



En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch.... Testing
La ga ga ga ga ha
Alle reacties Link kopieren
quote:dvdl1 schreef op woensdag 08 februari 2012 11:38 Voor alle duidelijkheid: lokale kranten en radio/TV hebben er al aandacht aan besteed. Facebook en mijn eigen website(s) gebruik ik natuurlijk ook al!



En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch....



La ga ga ga ga ha
Alle reacties Link kopieren
Test
La ga ga ga ga ha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven