Boekenclub/leesclub Amersfoort e.o.

13-07-2014 16:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai waarde lezers!



Sinds ruim een jaar woon ik in Amersfoort, en het lijkt mij leuk om een boekenclub te starten! Aansluiten bij een bestaande boekenclub lijkt me ook leuk. In Amsterdam, waar ik eerst woonde, bezocht ik een leesclub die georganiseerd werd door een boekenwinkel, maar in Amersfoort ben ik zoiets nog niet tegengekomen.



Wie woont hier ook in de buurt, leest graag, en vindt het leuk om in groepsverband een boek tot in detail te bespreken?
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
Hey,

ik woon nu zelf sinds 3 maanden in Amersfoort en ben op zoek naar wat gezellige meiden aangezien ik hier niemand ken..

Ik verslind boeken, meestal wel Engelstalig, maar het lijkt me zeker leuk om eens af te spreken om over boeken te kletsen!!!
Alle reacties Link kopieren
Hai Marcella,



Ik was op vakantie: excuses voor mijn late reactie.



Wat voor soort boeken vind je leuk? Ik lees Nederlandstalig. Misschien kunnen we met wat andere mensen een keer afspreken. Ken je al wat mensen in de buurt die hierin ook geïnteresseerd zouden zijn? Ik denk dat ik er wel een paar mensen voor kan porren.
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
Hoi Glitterbom,

Ik zie nu, 3 maanden later, jouw oproep voor starten leesclub. Lijkt me leuk om mee te doen. Zijn jullie inmiddels gestart? Kan ik nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hai Monica, we zijn nog niet gestart en volgens mij ook nog geen groep. Ik ga eens rondvragen bij mensen in mn omgeving of ze ook interesse hebben. Bij 4 of 5 mensen kunnen we wel van start gaan denk ik.



Monica: wat voor boeken lees je graag?



@Marcella: Ben jij nog in de buurt en lijkt het je nog leuk om mee te doen?
Today is a good day

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven