Gedichtenbundels zoals De versjes van lars

24-05-2016 12:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve forummers,



Ik ben op zoek naar andere gedichtenbundels met simpele gedichtjes/versies zoals in de versjes van Lars beschreven staan.

Hebben jullie tips?



Liefs,



Liefbeest
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje omslachtig ofzo, maar invoeren op bol.com oid en dan kijken wat voor suggesties de site erbij noemt? Geen idee of dat werkt maar misschien het proberen waard?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 24 mei 2016 @ 12:55:

Misschien een beetje omslachtig ofzo, maar invoeren op bol.com oid en dan kijken wat voor suggesties de site erbij noemt? Geen idee of dat werkt maar misschien het proberen waard?



Dat is inderdaad een goede tip.

Al vind ik het stiekem ook wel leuk om te zien met welke (mogelijk onverwachte) suggesties mensen komen
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat snap ik! Ik lees wel gedichten maar dan het zwaardere werk dus heb helaas geen tips/aanraders wat dat betreft.
Alle reacties Link kopieren
Ziezo van Annie M.G. Schmidt



Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzyqfive schreef op 24 mei 2016 @ 13:28:

Ziezo van Annie M.G. Schmidt



Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.Oh ja! Die van Sabastiaan de Spin is zo leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 24 mei 2016 @ 13:30:

[...]





Oh ja! Die van Sabastiaan de Spin is zo leuk En "ik ben lekker stout". Onze kinderen liggen dan onder de tafel!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reacties tot nu toe dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven