Leesclub omgeving Nijmegen

24-10-2011 20:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook zo'n fan van lezen? En woon je in Nijmegen of omgeving? Kom dan bij onze leesclub!



Wij, vijf enthousiaste meiden uit de omgeving Nijmegen, zoeken een aantal nieuwe leden voor onze leesclub. We komen elke +/-5 weken bij elkaar om een gezamenlijk gekozen boek te bespreken. We houden de bijeenkomst om de beurt bij iemand thuis en stemmen over de volgende titel van het boek. Naast de bespreking gebruiken we de rest van de avond om lekker te kletsen. Dus, ben je rond de 30 (zijn wij ook), kom je uit Nijmegen of omgeving en heb je zin om aan te sluiten bij een gezellige leesclub? Plaats dan even een reactie onder dit berichtje. We laten je dan weten waar en wanneer we afspreken voor een kennismakingsborrel.



Groetjes,

Renske, Greet, Sapna, Jessica en Greetje
Hoi, het lijkt me ontzettend leuk om me bij jullie aan te sluiten.

Ik hou enorm veel van lezen. Ik woon in Kranenburg Dld. Ik ben wel wat ouder dan jullie (50) maar hoop toch gauw van jullie te horen.





Groetjes,



Zwarte Raaf
Alle reacties Link kopieren
Wij, twee eveneens enthousiaste meiden uit Nijmegen :-), zijn al een tijdje op zoek naar (mensen voor) een boekenclub. We waren vandaag op internet op zoek naar tips en kwamen toen jullie bericht tegen, dat ons erg aansprak. Wij zijn 27 en 28, zijn afgestudeerd en werken in de omgeving.

Het lijkt ons leuk om gezellig en ongedwongen over boeken te praten, dus als jullie het ook zien zitten, gaan we graag een keer borrelen…

Groetjes,

Berendien & Boukje
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik had al een keertje gereageerd bij jullie andere oproepje, maar dacht dat het wellicht handig is om een e-mailadres achter te laten (persoonlijke berichtjes via viva zelf schijnen niet meer te werken). Ik heb een hotmail.com account met daarvoor mijn gebruikersnaam hier (chinese_roos1). Even wat omslachtig omschreven zo, maar dit in verband met spam.



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



Wat leuk dat jullie zo enthousiast reageren! We hebben inmiddels al van 7 meiden een reactie (ik heb de oproep ook bij een ander onderdeel geplaatst op dit forum). Dit zijn helaas teveel meiden om aan te sluiten bij de leesclub. Dan wordt de groep echt te groot.



We willen je daarom graag vragen om een klein stukje te mailen waarin je iets meer over jezelf vertelt. Daarna nodigen we een aantal meiden uit om iets drinken in de stad om kennis te maken. Je kunt het stukje mailen tot vrijdag 25 november naar mijn hotmail.com account, met daarvoor mijn gebruikersnaam greetjeroelofs (vanwege spam zo omgeschreven; bedankt chinese_roos1).



Helaas kan ik jullie geen privéberichtje sturen via dit forum, dus vandaar dat ik de oproep zo plaats. We zijn benieuwd naar jullie reacties!



Groetjes Greetje, Jessica, Renske, Greet en Sapna
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ik niet in de buurt woon , ik heb wel een leuke tip voor jullie kijk eens op www.JeroenGuliker.nl

zijn boeken zijn , spannend, grappig, sexy, ontroerend en je leest ze te snel uit .

ben benieuwd

succes met jullie leesclub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven