Mijn laatst gekochte boek

18-06-2016 01:40 80 berichten
Welk boek kocht jij het laatst? Als je wilt vertellen waarom, is dat altijd leuk! Hoop dat het ook weer nieuwe leestips oplevert voor alle boekenwurmen.



Ik heb vandaag Verbroken van Karin Slaughter gekocht. Heb alle boeken van Karin Slaughter, dus deze mag natuurlijk niet ontbreken. Heb Karin Slaughter ook eens ontmoet en een lezing bijgewoond. Was erg boeiend. Superaardig mens ook, die uit zichzelf opsprong zodat we met haar op de foto konden. Dat zouden we zelf nooit gevraagd hebben. De door haar gesigneerde boeken, zijn me dierbaar.

Ik verheug me op de leesuurtjes vol spanning, waarbij ik mijn nieuwe boek nauwelijks weg kan leggen.
De lange weg naar huis van Rupert Isaacson.
Alle reacties Link kopieren
Teveel boeken heb je natuurlijk nooit, hoewel 't wel heel veel begint te worden bij ons. Veel staat in dozen onder 't bed.

Een E-reader lijkt me heel handig op vakantie maar van mooie boeken wil ik gewoon echt 't boek hebben, vasthouden, ruiken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
"Wij" van David Nicholls.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 18 juni 2016 @ 09:55:

eten, bidden, beminnen. Ik had zoveel over dat boek gehoord, het werd wel eens tijd om hem te lezen. Overigens niet gekocht, maar meegenome bij zo'n minibieb Ik denk er al een tijdje over om zoiets op te zetten. Pockets koop ik, en vriend, wel vaak maar die hoef ik niet perse te bewaren. Leuker om die dan zo weg te doen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Beebs72 schreef op 18 juni 2016 @ 10:29:

"Wij" van David Nicholls.



En hoe was die?

Staat op mijn lijstje.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Houvast van Linda Jansma.
Alle reacties Link kopieren
Finish this book.



Moet je zelf vanalles in schrijven en dat lijkt me wel heel leuk.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 18 juni 2016 @ 07:03:

Het boek Dokter Pol ik vind dat zo'n leuke man en kijk zijn programma graag op tv. Boek is voor op vakantie, leest makkelijk weg



En niet gekocht, maar gedownload Je bent een verschrikkelijk kind van Nina Blom. Ik zag haar verhaal bij Je zal het maar zijn. Haar moeder had het syndroom van Münchhausen by proxy en maakte Nina erg ziek. Vond het zo aangrijpend om te horen, haar verhaal. Ben benieuwd naar het boek.Die heb ik gelezen. Zeker de moeite waard
Alle reacties Link kopieren
Glenn Meade .

Constantine discipel van de duivel.



Als je van thrillers houd is deze fantastisch.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:Gatti schreef op 18 juni 2016 @ 10:28:

Teveel boeken heb je natuurlijk nooit, hoewel 't wel heel veel begint te worden bij ons. Veel staat in dozen onder 't bed.

Een E-reader lijkt me heel handig op vakantie maar van mooie boeken wil ik gewoon echt 't boek hebben, vasthouden, ruiken.Ik heb bijna al onze boeken weggedaan. Heb Tess Gerritsen, Mo Hayder en nog wat boeken die ik echt wilde houden. Maar de rest heb ik weggedaan. Ik vond het wel lekker opruimen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 18 juni 2016 @ 14:26:

[...]



Ik heb bijna al onze boeken weggedaan. Heb Tess Gerritsen, Mo Hayder en nog wat boeken die ik echt wilde houden. Maar de rest heb ik weggedaan. Ik vond het wel lekker opruimen.Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 18 juni 2016 @ 09:42:

[...]





Wat vond je van Paaz? Ik heb 't een jaar terug tot de helft gelezen maar kom niet echt verder.Ik ben nog niet ver maar ik ga binnenkort op vakantie dus dan lees ik verder. Ik vind het wel leesbaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Piep zei de muis en Pluk de dag van M.J. Arlidge.
Alle reacties Link kopieren
Twee meisjes in het blauw. Mary Higgins Clark.

Ben ik nu in begonnen , maar boeit mij nog niet echt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 18 juni 2016 @ 10:31:

[...]



Wat mij betreft een aanrader. Ik zal er niets over loslaten, aangezien het boek nog op je lijstje staat . Ben benieuwd wat jij ervan zult vinden.



En hoe was die?

Staat op mijn lijstje.
Leuk om al jullie reacties te lezen. Er zitten een aantal van mijn favorieten auteurs bij 'Mary Higgins Clark, Tess Gerritsen, Linda Jansma etc. Maar gelukkig ook weer veel nieuwe tips! Ben benieuwd naar Glen Meade en David Nicholls.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog op zoek naar geschikte vakantie lectuur, het moet boeien, mag niet te moeilijk maar ook niet te simpel
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
[quote]vandale schreef op 21 juni 2016 @ 15:01:





Oh, en ik hou erg van historische boeken maar lees niet graag over WOII
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
De Waarheid over de zaak Harrie Quebert van Joël Dicker.. ga hierna Het verhaal van de Baltimores lezen, ligt al klaar
Alle reacties Link kopieren
Nu je het over de tweede wereldoorlog hebt.

Schieten mij de boeket van Jenny Glanfield te binne.



1. Hotel Quadriga.



2 Viktoria.



3 Verdeelde Stad.



Gaan over het begin van de eerste W.O.

Tot aan de Val van de Berlijnse muur .

Het gaat over n Duitse familie. En hoe verschillend ze zijn en aankijken tegen het Derde Rijk.

Het is geen roman. Ook geen oorlogs boek. Je komt veel meer te weten over hoe het er toen aan toe ging .

Tis meer n familie geschiedenis . Goed te lezen .zo wel voor mannen als voor vrouwen.

Ook te koop onder de naam ..Berlijn Trilogie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Huidpijn van Saskia Noort zojuist besteld; zal gesigneerd thuisbezorgd worden.

Deze week waren Saskia Noort en dochter Julia te gast bij Giel Beelen. Julia heeft nummer bij het boek geschreven
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1962016 schreef op 18 juni 2016 @ 14:26:

[...]



Ik heb bijna al onze boeken weggedaan. Heb Tess Gerritsen, Mo Hayder en nog wat boeken die ik echt wilde houden. Maar de rest heb ik weggedaan. Ik vond het wel lekker opruimen.



Ik heb een begin gemaakt hiermee. 7 shoppers naar de kringloop.

Van De Kameleon tot erotische romans.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 18 juni 2016 @ 10:30:

[...]





Ik denk er al een tijdje over om zoiets op te zetten. Pockets koop ik, en vriend, wel vaak maar die hoef ik niet perse te bewaren. Leuker om die dan zo weg te doen.Hier in de buurt een saaie minibieb én sinds kort een kinderzwerfboekenkast. Daar zijn twee tassen naartoe gegaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Judaskus van Linda Jansma gekocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven