Tips??

26-03-2010 14:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wat is jullie favoriete boek?

En waar gaat die over?



Kan ik wat ideeen op doen
Alle reacties Link kopieren
Simone van der vlught.

Saskia Noort
Alle reacties Link kopieren
Haar naam is Sarah, blauw water, duizend schitterende zonnen, p.s ik hou van jou
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
Het is moeilijk om één favoriet boek te kiezen:

- De slinger van Foucault (Umberto Eco)

- Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter, Witch (Terry Pratchett en Neil Gaiman)

- The unbearable lightness of being, Milan Kundera

- The historian, Elisabeth Kostova



De engelse titels zijn vertaald naar het Nederlands, maar omdat ik ze zelf in het engels heb gelezen, ken ik die titels uit mijn hoofd. Als je meer wilt weten kun je het opzoeken op wiki of googelen.
Alle reacties Link kopieren
Het boek Musashi van Josjikawa! Gaat over een samoerai in de 16/17e eeuw. Je moet er van houden, maar ik vind de boeken over het oude China en Japan erg boeiend.
Alle reacties Link kopieren
De gifhouten bijbel van Barbara Kingsolver



Elk hoofdstuk is geschreven door 1 van 4 zusjes die met hun ouders mee moeten emigreren naar Africa. Prachtig verhaal, ontroerend, grappig, ik heb het al meerdere malen gelezen en krijg er nooit genoeg van.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig al die tips!

Heb zeker wat te lezen de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
'Schijnbeweging' van Jeffery Deaver. Lekker spannend.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de wat, van Dave Eggers. Het waargebeurde verhaal van een Soedanese vluchteling die als kind verschrikkelijke dingen mee heeft gemaakt. Het is even inkomen, maar daarna heel boeiend, ook omdat ik me eigenlijk nooit echt bewust ben geweest van wat vluchtelingen nu eigenlijk kunnen meemaken. Sinds ik dit boek gelezen heb volg ik Soedan in de internationale pers meer meer belangstelling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven