VIVA's boekenclub: 'Verkikkerd'

12-06-2013 16:49 13 berichten
Voor de VIVA boekenclub zullen we in dit topic de recensies van het boek "Verkikkerd" verzamelen.



Wil jij ook kansmaken om dit boek te mogen lezen? Lees dan de bijbehorende blog.
Ik kreeg 'Het Twee Dagen Dieet.' Link is niet goed dus.
Excuus, is inmiddels aangepast.
*dubbel*
Dus ik moet het boek eerst kopen een lezen en dan kan ik met de beste recensie hetzelfde boek winnen?

Da's raar, een tikkeltje.
Alle reacties Link kopieren
Nee Cateautje, dat begrijp je verkeerd. Jje kunt meedoen met de actie en kans maken op één van vijftien exemplaren. Mocht je er eentje winnen, dan zou het leuk zijn als je een recensie van Verkikkerd in dit topic plaatst.
Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.





Ja joh, het is woensdag en dan heb ik dat, the midweek wakesleep.
Alle reacties Link kopieren
Super leuk! Ik heb mijzelf ingeschreven en ik hoop dat ik mee mag doen!
Nou ik heb me opgegeven, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net het andere boek van Lisette Jonkman, Glazuur uitgelezen.. Ik ben mede hierdoor erg benieuwd naar Verkikkerd! Hoop dat ik m mag lezen! :D
Alle reacties Link kopieren
Ben zo benieuwd naar dit boek! Heb er veel goede verhalen over gehoord!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal verrast dat ik dit boek had gewonnen om er een recensie over te schrijven. Als je 20 bent is dit een leuk boek om te lezen, ben je ouder dan is het vrij kinderachtig. Niettemin las het wel als een trein, maar dat komt omdat het heel eenvoudig is geschreven, echt chicklit taal. Toch geef ik de voorkeur aan Jill Mansell, haar boeken zijn wat volwassener en humoristischer. Kortom, niet echt een aanrader.....Jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat er wel wat druk op Jonkman rustte omdat haar debuut Glazuur zoveel lovende reacties heeft gekregen, maar mijn verwachtingen heeft ze zeker waargemaakt met dit geweldige boek. Binnen 24 uur had ik Verkikkerd uit omdat hij leest als een trein. De hoofdpersonen zijn jonger dan in Glazuur, hierdoor kreeg ik ook het idee tijdens het lezen dat dit boek ook wel gericht is op een jonger publiek, maar dat maakt hem er niet minder leuk om.



Af en toe had ik bij bepaalde situaties wel dat ik geïrriteerd raakte door Lucy, maar als ik dan na ging denken besefte ik me dat ik waarschijnlijk precies hetzelfde zou hebben gehandeld als ik zoiets zou meemaken. Dat is precies ook de kracht van dit boek, je kan je heel gemakkelijk verplaatsen in de personages. Iedereen heeft wel een nerd in zich, en daar is helemaal niks mis mee, dat bewijst dit boek wel.



Verkikkerd is een heerlijk boek vol hilarische momenten die je hardop laten lachen. Een aanrader voor alle dames, want dit boek hoort echt thuis in je strandtas deze zomer! 5 sterren
A book is like a friend, you can never have too many

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven