Lijf & Lijn alle pijlers

1 dag ongesteld

20-02-2017 16:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik zit hier samen met een vriendin. Zij heeft mij gevraagd dit voor haar te posten.



Mijn vriendin is op zaterdag ochtend ongesteld geworden. Helemaal optijd en had daarbij ook een heel klein beetje buikpijn. Bloed verlies was er toch wel redelijk maar zeker in mindere mate dan normaal. Gister avond is ze naar een verjaardag geweest waarbij ze de avond een tampon heeft gedragen. Bij het verwijderen van de tampon zag ze dat hij vrijwel 'schoon' was. Ze had erna nog maar enkel wat rode druppels wat over de nacht is veranderd in bruin dus oud bloed. Haar menstruatie was dus maar 1 dag.

Normaal is haar menstruatie 3 tot 5 dagen. Ze gebruikt geen pil of dergelijke en heeft een vaste partner. Zwanger zijn kan maar in hun geval is dat niet iets wat makkelijk gaat.



Wie heeft zoiets dergelijks wel eens meegemaakt? 1 dag ongesteld? Ze gaat sowieso morgen even contact opnemen met haar dokter maar ze vond het toch wel al even prettig te weten of mensen dit al eens eerder meegemaakt hebben
Alle reacties Link kopieren
Test doen? Zou evt innestelingsbloeding kunnen zijn? Anders HA contacten
Alle reacties Link kopieren
ik ben altijd maar 1 dag ongesteld, dus niks raars aan
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Naderende overgang?
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 20 februari 2017 @ 17:24:

Naderende overgang?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 20 februari 2017 @ 17:35:

[...]







Dit is grappig? Waarom?

Soms heeft mijn menstruatie ook even pauze. Dag ongesteld, 2 dagen niet en dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
1 dag heel normaal
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 20 februari 2017 @ 17:50:

[...]





Dit is grappig? Waarom?

Soms heeft mijn menstruatie ook even pauze. Dag ongesteld, 2 dagen niet en dan weer wel.Ik vond het wel een leuk grapje ja (dacht ook dat Minke het zo bedoelde, lachte haar niet uit in elk geval ). Ik denk dat TO van '94 (gezien nick en past ook wel bij haar post) en denk ook dat haar vriendin rond die leeftijd is, dus dan is naderende overgang niet het meest voor de handliggende.
Alle reacties Link kopieren
Vervroegde overgang komt voor hè...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 20 februari 2017 @ 18:44:

Vervroegde overgang komt voor hè...Inderdaad, precies wat je zegt: het komt voor. Maar als je een keer maar 1 dag ongesteld ben is dat nou niet bepaald het meest voor de hand liggende (zoals ik al zei).
Maar ze menstrueert nu toch? Alleen dan 'oud' bloed?

Dus waarom meteen een doktersbezoek?
Nee, het was geen grapje. Niet alle cijfers zijn geboortejaren.

Maar voor een keer afwijkende menstruatie zou ik niet naar de huisarts gaan. Zwangerschapstestje en volgende maand afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Voor een keer een korte menstruatie zou ik ook niet naar de dokter gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat ze niet zo makkelijk zwanger kan raken. Ik weet niet door wat voor oorzaken. Misschien is de hormoonhuishouding toch al verstoord. Bruin bloed en een korte menstruatie kunnen wijzen op een tekort aan progesteron. Die situatie wordt ook wel oestrogeendominantie genoemd, omdat het oestrogeen te hoog is ten opzichte van het progesteron. Op internet genoeg over te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven