Lijf & Lijn alle pijlers

100+ en 100- We gaan weer verder!

28-09-2013 14:13 1458 berichten
Welkom,



Zoals iedereen weet gaat afvallen met vallen en opstaan. Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen en elkaar een hart onder de riem te steken, maar ook om hart te luchten of leuke en minder leuke dingen te delen uit ons dagelijks leven. Afvallen is namelijk meer dan alleen kilo's kwijtraken. Ons doel is om lekker in ons vel te zitten.



De dames uit dit topic willen afvallen door een gezonde leefstijl te creëren. Dat houdt in: sporten en gezond eten. Dieetrages worden hier niet gevolgd en aan uithongeren doen we ook niet. We willen een leefpatroon krijgen, dat we ons hele leven vol kunnen houden. En daar hoort ook af en toe wat lekkers bij.



Wil je meeschrijven, dat mag. Ook 100-ers zijn welkom. Het schrijftempo ligt redelijk hoog, maar ook langzame schrijvers zijn welkom.



Het nieuwe deel heeft weer een tabel. Wil je in de tabel, dan zijn er een aantal regels.



-De tabel wordt bijgewerkt op vrijdag. Wil iedereen op die dag zijn gegevens in vetgedrukte letters doorgeven. Natuurlijk mag je ook op een andere dag wegen, maar om het overzichtelijk te houden alles op dezelfde dag doorgeven. Dan kan het in het weekend bijgewerkt worden.

- Om in de tabel te mogen, moet je eerst drie weken meeschrijven. Dit om overzicht te houden.

- Mensen die langer dan drie weken niets van zich hebben laten horen, worden uit de tabel verwijderd Om dezelfde reden als hierboven.



Tot slot. Veel succes allemaal en veel plezier in het nieuwe topic.



Naam Lengte Start

gewicht Streef

gewicht Huidig

gewicht Totaal af Deze week Bijzonderh. Adios1.74116,590,695-21,5+1,4 22-12 streefBeertje1,8097,57882,2-15,3 -1,3-Vlinder1,78106,78586,7-20,0- 1-Pipa1,741008093,4-6,6- 0,4geeft borst-

voeding
Pipa: ik heb van mijn ouders voor de eerste (bijna) 10 kilo een armband gekregen. Per kilo die ik ben afgevallen krijg ik een bedel. Ik wilde graag iets wat mij herinnerde aan de prestatie die ik heb geleverd (gezien het allemaal erg langzaam gaat i.v.m. medicijnen etc,), maar niet iets wat te herkenbaar is voor anderen. Ik wilde al heel lang zo'n armband en toen ik het daar een keer met mijn ouders over had, zeiden ze dat ze hem graag aan mij wilden geven.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve berichtjes, had het echt even nodig.

Ik hoop dat het er snel weer af is!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Oké, dan hierbij mijn gegevens:



Lengte 1.87

Startgewicht 114kg

Huidig gewicht 108kg

Streefgewicht95 kg
voor maaique, ik snap heel goed dat je er van baalt, zou voot mij ook een omslag kunnen zijn om het verkeerde pad te kiezen, maar serieus, de aanhouder wint! je bent hartstikke goed bezig en elke dag wegen kan motiverend zijn maar dus ook mind fucking! dus hou vol!!



Jurks, begreep wel van Elke dat het niet helemaal lekker ging bij je maaar jeeee weer vrijgezel. .! We hebben een boel in te halen hier en ga gewoon lekker en gezond bezig dan komt het vanzelf goed!



Zo, verder ben ik afgedraaid na 2 dagen feest voor mn 4 jarig meisje, erg geslaagd maar ook vermoeiend (voor iedereen haha)

Ik wil er vanaf morgen weer echt voor gaan want heb me te veel laten gaan, inclusief vreetbuien



Wel leuk dat het hier weer wat drukker en levendiger is!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Nou ik kom met uit het pannenkoekenhuis en me redelijk kunnen inhouden. Ik heb een halve pannenkoek op met appel/kaneel en stroop. Daarna zat ik echt vol. En als toetje een kopje thee. Best acceptabel dus.



Enne Maaque, ik heb dat ook regelmatig hoor. Ik weeg ook eigenlijk elke ochtend en dan werkt inderdaad niet altijd even motiverend. In het weekend weeg ik vaak minder omdat ik dan pas rond 11 uur op de weegschaal sta. Doordeweek vaak al rond 6 uur. Tja... dat doet natuurlijk ook iets. Als de lijn in 1 week maar naar beneden gaat. Niet opgeven nu hoor.



Spannend die tabel... nu wil ik natuurlijk helemaal dat ik daar volgende week kan schrijven dat ik weer iets ben afgevallen. Ik ben al tevreden met een halve kilo hoor. Op vrijdag kan ik eigenlijk niet echt schrijven... even kijken hoe ik dat kan oplossen. Komt goed.



Morgen weer reacties op anderen. Fijne avond nog.



Liefs vlinder
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet stoppen meiden!

Het was een slechte dag, geen slecht leven.

Ik weeg me morgen wel even voor ik ga sporten voor de zekerheid om te kijken of het niet water was inderdaad

Vandaag wel braaf gegeten.



Vanmorgen had ik een reep van Atkins met brownie smaak, die zijn echt lekker haha jammer dat ze zo duur zijn.

Toen ben ik gaan sporten en heb ik alleen cardio gedaan ivm spierpijn van de bodypump gister

Na sport heb ik Griekse yoghurt met honing gegeten.

Tussen de middag een proteïne shake

Daarna nog 2 rijstwafels met sambal smeerkaas

Als avond eten een omelette van 3 eieren met heel veel prei, heel veel champignons, cherry tomaatjes, in stukjes gesneden plakjes kipfilet en een klein beetje geraspte kaas.



Net 2 kleine blokjes pure choco omdat ik er echt trek in had haha

Verder ongeveer 2,5 liter water en een klein blikjes cola light. Oh en een yakult.



Dit is wel weinig voor mijn doen maar wou even een 'balans' dag na de spare ribs, sausjes , stokbrood met kruidendokter en patat gister.



Morgen ga ik ontbijten met een weight care shake en een bakje wortels. Heb van die leuke balletjes gehaald haha die snoepen lekker weg.

Dan lekker Griekse yoghurt met honing en walnoten voor na het sporten

Neem ik een 12 uurtje (reep) als lunch

Een hardgekookt ei en een appel daarna tussendoor

En als avond eten heb ik een salade met gerookte kip en ga ik courgette pizzatjes maken voor erbij



Courgette in plakjes snijden, even met wat zout in de oven gaar laten worden

Daarna wat tomatenpuree en kruiden mengen en dat er op smeren, kleine stukjes mozzerella en cherrytomaatjes er op en dat nog even onder de grill in de oven! Neem er een stuk of 6 bij m'n salade. Lekker!!



Als ik zo eet zit ik trouwens ook wel echt vol, ik merk dat meerdere kleine eet momentjes voor mij beter werken dan 3x per dag groot
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
We hebben heel veel in te halen Els! :D Rn inderdaad, weer vrijgezel.



Mijn dag was qua eten redelijk. Vanmorgen een donkerbruine boterham met geitensmeerkaas, een appel en een kop koffie.

's middags ben ik een beetje vergeten te eten.. En vanavond heb ik een pizza gegeten. Met verse tomaatjes en rucola. En ik heb anderhalf uur gelopen met Rebound K. En gezoend. Stiekem. Niet doorvertellen hoor!

Hij zei dat ik er heel goed uitzag! :D ik ga morgen even een voor en na foto plaatsen pp fb ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan trouwens niet typen op mijn telefoon zoala jullie zien. :p excuus!
Alle reacties Link kopieren
Net weer gewogen, weeg nu weer ongeveer hetzelfde als afgelopen tijd. Gelukkig maar, voelt een stuk beter!

Ga me aankomende dagen maar even niet wegen, ben er teveel mee bezig!



Ander goed nieuws, totaal niet gerelateerd aan dit topic maar het maakt me wel blij;

Zoals sommige van jullie wel weten heb ik 5 ratjes.

Afgelopen 3 dagen was m'n lieveling mank, trok z'n pootje op en hopte

Hij zat in een klein hamsterkooitje in z'n eentje zodat hij niet kon klimmen en rust moest houden.. Zo zielig :(



Haal m er net uit en hij zit nu bij mij en vriend in bed, HIJ GEBRUIKT ZN POOTJE WEER EEN BEETJE!!

Hij loopt nog niet zoals normaal maar hij staat er wel op

Maakt me heel blij!



Was al van plan om naar de dierenarts te gaan maar gelukkig gaat het weer een beetje, maakte me zorgen joh..



Vandaag nog ff apart en dan vanavod maar weer bij z'n vrienden in de grote kooi
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique wat fijn van je gewicht!

En fijn dat je ratje weer wat beter gaat. Ik heb zelf 2 konijnen (had er 3, maar doordat we een dame erbij hadden werd het een vreselijke bende buiten, heb een ander adres voor haar gezocht en nu zijn de mannen vreselijk lief en goed opgevoed), dus ik weet hoe het is met huisdieren.



Jurks, leuk hoor, stiekem gezoend!

Jaaaaa, leuk foto's.



Vlinder, wow een halve pannekoek en een thee!



Elsie, nog gefeliciteerd met je meisje, leuk he, verjaardagen vieren...



Elke, joepie voor de verdwijnende buik!

Klinkt als een gezellig weekend.



Ik heb een rustig weekend gehad. Had geen zin om te fietsen, dus was alleen even inkopen (zaterdag) en lego bouwen (zaterdag en zondag). Ik heb 2 soort kasten gekocht met 60 laatjes per stuk. Heb alle lego uitgezocht op maat. Zo kan ik eindelijk weer eens iets vinden! Verder lekker 2 avonden pasta gegeten, hmmm.

Zo nu een koffie en aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Zie je wel Maaique dat het per dag heel erg kan wisselen. Zo ben je afgevallen, zo zit er weer een kilo aan. Id meer per week gaan bekijken :-) En fijn dat het met je ratje weer een beetje beter gaat!



Swissie, heerlijk dat soort weekenden, ik ben er dol op! Ik wilde gisterenmiddag nog naar het dorp hier voor een soort markt maar mijn dochter van 4 jaar was in bed in slaap gevallen. Tja... dan had ze het zeker nodig dus ik heb haar maar lekker laten slapen. En daarna lekker vroeg naar het pannenkoekenhuis gegaan zodat ze daar nog lekker konden ravotten.



Jurks, dat klinkt als een heel gezellig weekend :-) Leuk om liefde in je leven te hebben.



Elsie, leuk dat jij ook een meisje van 4 hebt. Heerlijke leeftijd he. Ik ben van de week zelf jarig, ik ben benieuwd of ik me dan een beetje kan inhouden... *zucht*.



Elke, leuk idee van die armband! Ik denk heel hard na over een tatoeage.. zodat ik ook blijvend herinnerd wordt aan de strijd die het kost om op dat gewicht te komen en blijven.



Pipa: en hoe lopen de nieuwe schoenen?



Merken jullie ook dat je maag zoveel kleiner is geworden. Ik ontbijt altijd met yoghurt, wat fruit en een beetje muesli maar dat valt de laatste tijd zo zwaar. Ik doe er al steeds minder fruit in en ook al een schep yoghurt minder maar het lijkt wel alsof ik dan een enorme pizza op heb ofzo.



Nou en dan nu weer verder met het huishouden, jippie (not)
Alle reacties Link kopieren
Meiden goed nieuws!!!

Ik ben klaar met school!! Heb m'n stage afgerond, laatste versie van m'n businesscase was voldoende en heb dus m'n diploma gehaald vandaag!!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
GEFELICITEERD!!!!
Goedemorgen dames,



De tabel is tot nu toe bijgewerkt, alleen Adios nog. Terwijl ik het zat in te vullen bedacht ik mij dat er al best goede resultaten zichtbaar zijn. In tegenstelling tot de vorige keer toen we besloten om de tabel er maar even uit te gooien. Dus Ga vooral zo door.



Als de grote meerderheid liever een andere weeg/doorgeefdag heeft vind ik het prima. Als het maar op een dag wordt doorgegeven zodat ik het op een moment kan bijhouden. Daar mogen jullie samen over vechten. Ik hoor het wel.



Els: ik vind het ook een stuk leuker nu het hier weer levendiger is. Motiveert mij ook om weer mee te schrijven. Heb je een leuke dag gehad gisteren?



Vlinder; laat je niet gek maken door die tabel he! In het vorig topic zijn we er dus juist even mee gestopt omdat er een aantal heel hard gingen en een aantal niet of wat minder. Degene die minder goed gingen voelden juist een prestatiedrang en hadden het gevoel dat ze niet alles konden schrijven. Afvallen doe je voor jezelf en voor niemand anders. En netjes toch, een halve pannekoek! Ik vind het stoer een tatoeage, enerzijds wil ik het wel, maar het past niet echt bij mij. Ik heb voor een blijvende herinnering gekozen omdat het een lange weg is die je aflegt, die niet altijd even makkelijk is, daar mag je best bij stil staan.





Jurks: ik wacht op de foto. En zet foto's naast elkaar, dan zie je pas verschil. Ik merk soms ook op hele stomme momenten dat ik ben afgevallen. Dan wil ik ergens langs en denk ik, dat past nooit. En dan past het! En ik moet zeggen, ik hoor het echt van zoveel mensen. Van de burgemeester tot de groenteboer eigenlijk. Dus ook vooral zakelijke contacten. En als ze dat zeggen, moet er wel wat te zien zijn.



Maaique: Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!



Swiss: zo'n relaxdag is ook af en toe leuk! Hoe gaat het eigenlijk met Finn op school? Is je werk al wel wat leuker inmiddels?



Relaxweekendje had een minder leuk eind helaas. Gisterenavond, toen we lekker op de bank zaten kreeg ik migraine. Helaas mag ik op dit moment helemaal niets aan pijnstillers, dus dat was flink balen. Vriend heeft de hele avond zachtjes over mijn hoofd gemasseerd en dat maakte het nog enigszins dragelijk. Vanochtend even gewogen en op onze weegschaal weeg ik ongeveer 73,5 kilo. Deze week misschien bij mijn ouders slapen i.v.m. werk, anders moet ik zoveel heen en weer rijden en vriend heeft toch avonddienst, dus die zie ik sowieso niet. Ga me dan meteen bij mijn ouders wegen.



Wat betreft mijn afnemende buik. Ik bedacht me net dat het ook het herstel van de operatie kan zijn. Ze zeggen dat het gemiddeld een jaar duurt. Maar dan zou het wel heel plotseling zijn.



Vanavond ga ik zwemmen en aquafit doen. Wilde i.v.m. migraine een rustige training doen en niet meteen het uiterste van mezelf vragen. Daarna ga ik daar lekker bubbelen en dan in de pyjama naar huis. Verder hopen dat ik morgen overdag nog wat aan sport kan doen. Heb morgenavond een netwerkbijeenkomst dus dan wordt het niets. Ik ga nu aan het werk. Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Elke, hele dikke knuffel voor jouw. Migraine sucks...

Ik hoop dat je het een beetje onder controle kan houden.

Zwemmen en bubbelen klinkt fijn. En in je pyama naar huis klinkt erg grappig!



Ik hoef trouwens idd niet in de tabel, dank je.

Met Finn gaat het heel goed op school. Volgende week heeft hij lekker (voor 2 weken) vakantie, dat is natuurlijk ook goed. Maar hij heeft het echt naar zijn zin. Heeft grote vrienden gemaakt en geniet van het leren. Zo schattig! Als ik voorlees herkent hij meer en meer letters.



Mijn werk was vrijdag vreselijk! Weer alleen administratieve zaken, echt vreselijk. Maar nu is het weer leuker. Ik ben nu wat laatste vragen aan het afhandelen en dan gaan we in 2 nieuwe fondsen investeren. Supercool!
Alle reacties Link kopieren
Hoi pffff, heeft me een dik half uur gekost om bij te lezen haha!



Eerst mijn tabel dingen (ik zie wel wanneer je ze erin zet elke):

sreefgewicht: 90.6 (22-12'13)

Gewicht nu (nouja voor het weekend ;)) 93.8

totaal afgevallen: 22.7 kg

Deze week: X (nog even kruisje)

Bedankt Elke!



Pff wat heb k een vermoeiend weekend gehad. En koud!!! Vooral 's avonds bij het vuur. Had de hond meegenomen en daar zit echt geen grammetje vet op en maar een dun vachtje. En ze zat echt te rillen dus ik heb mijn kleed maar opgeofferd voor haar. us k zat met dikke ski sokken tot mijn knieen, wandelschoenen, spijkerbroek, hemd, shirt met lange mouwen, pyama jasje, dikke truine en schaal om en had het nog koud voor het vuur. Tijdens de nacht viel het reuze mee. Omdat we geen stroom hadden heb ik het luchbed van mijn zus geleend omdat die op te pompen was met de autoaccu. maar dat was maar een smalletje (1-1.20m) dus vriend en ik hebben lekker tegen elkaar aangelegen.

Gisteren ben ik wel eens waar verbrand in mijn gezicht toen ik op het eind punt tegen een heuvel in de zon ben gaan liggen met mijn ereader. Maar we hadden dus kei mooi weer alleen een beetje frisjes in de wind ;)



@jurks: jeeeej voor je gezoen. Wij zullen niets verklappen hoor!

@maaique: inderdaad niet elek dag wegen, dat werkt alleen maar frsutrerend. Ik weeg altijd meer als ik uiteten ben geweest, ookal eet ik thuis ook wel redelijk zout. Ik weet niet waar het aan ligt maar het is zo. En gefeliciteerd met je diploma!!!!!

@elsie: Als je weekend maar gezellig was toch! Dan maakt het niet zoveel uit dat je een keer teveel eet.

@swiss: lekker weekend gehad!

@Bopeep: is het einde al in zicht in het huis?

@vlinder: ik twijfel soms over mijn maag. Soms zit ik echt gewoon sneller vol, maar als ik iets lekkers eet merk ik dat een volle maag mmij nog niet maat kan laten houden...

@elke: is je migraine nu wel over?



Had ik jullie trouwens al gezegt dat ik weer van plan ben te gaan zwemmen. Moet nog even tot november wachten tot ik mijn zwempaje kan gaan ophalen. Maar het blijkt dus dat ik via mijn werk een pas kan aanvragen voor 42 euro per jaar waarbij ik max 2 per week kan gaan zwemmen. Tss nou dat kan ik niet laten schieten natuurlijk

Deze week een drukke week, nog 3 dgn stage lopen en daarnaast mijn spullen voor de vakantie klaar maken en vrijdag natuurljk lekker uit eten.

k ga weer even verder, moet de trope van het weekend nog uitruimen!

doei doei
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh zwemmen is lekker adios!

Ik deed het ook wel eens na het sporten (mijn sportschool zit er boven) maar heb een slijmbeurs ontsteking m'n schouder dus nu kan het niet meer :(

En 2x per week voor42 euro per jaar is echt niet duur! Lekker hoor
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Hai dames!



Ik laat ook mijn hoofd voorzichtig weer zien. Topic-pauze is wel even goed geweest, heb flink aangerommeld afgelopen tijd om uit te zoeken wat voor mij werkt en gelukkig heb ik dat gevonden. Sinds juli (toen ik ongeveer stopte met schrijven en mijn studie had afgerond) geen eetbuien meer gehad (op één of twee keer na een kleine met goed gedrag dezelfde dag nog ). Ik ben daar héél blij mee.



Ik weeg momenteel 79.5 en ik ben helaas wel 4.5 kilo lichter geweest dan nu. Ik ben echter wel redelijk stabiel sinds ik gestopt ben met de eetbuien en daar ben ik al zo trots op. Ik weet inmiddels wanneer ik honger, trek of dorst heb. Daar heb ik de afgelopen tijd een beetje mee geëxperimenteerd omdat ik een angst voor honger had ontwikkeld door de eetbuien en de hulp die ik daarbij heb gehad van een hulpverlener. Beter een boterham extra dan honger en een eetbui als gevolg zei ze, en dat werkte. Maar nu moet ik ook leren dat af en toe honger of trek niet erg is, hoe ik mezelf kan afleiden op dat moment etc. etc. En dat gaat nu ook een poosje goed.



Kortom: ik kan oprecht zeggen dat het goed met me gaat en het weer tijd is voor de volgende stap. Het gewicht weer naar beneden krijgen. Ik ga vandaag een stappenteller kopen om te kijken hoeveel ik nou beweeg op een dag en als stok achter de deur. Ik heb vanochtend in navolging van Bo ook het BodieBoost boek gekocht (Maaique, jij weet nu vast wel wie ik ben op jouw Instagram ) en het spreekt me erg aan. Helemaal omdat je verplicht moet snoepen en wijntjes drinken haha. Een leuke en relaxte manier om het afvallen weer op te pakken na al die stomme eetbuien en gedachtes over "goed en slecht" eten. Ben benieuwd of dit voor me werkt, ik ben van plan me goed aan het boek te houden.



Ik wil dus wel graag meeschrijven, maar nog niet in de tabel. Als ik namelijk stabiel blijf de komende tijd vind ik dat ook nog heel prima, maar wil niet (door mezelf) de druk voelen om te moeten presteren. Want ik moet het ook niet zien als prestatie maar als een verandering die ik al heb doorgevoerd maar nu nog moet finetunen.



Ohja en voor de lezers die mij al goed kennen: dit is zeker niet de eerste keer dat ik vertel dat het goed gaat, vandaar dat ik het even een paar maanden zelf wilde uitvogelen en mezelf de ruimte heb gegeven om fouten te maken. En die fouten zal ik vast ook nog wel blijven maken maar ik ben blij om te kunnen melden dat ik - vind ik dan he - al enorme vooruitgangen heb gemaakt in mijn hoofd. Nu langzaam aan lichamelijk ook



Succes dames en zal vanaf nu weer vaker mijn gezicht laten zien hier
Zo wat een gezelligheid hier! Stiek terug, Jurks terug en er wordt lekker veel geschreven. Goede motivatie dus dit najaar!



Ik heb de tabel zover mogelijk aangepast. Was helaas een beetje aan het prutsen ergens, dus als het niet helemaal klopt. Meld het dan even.



Stiek: voor de niet-eetbuien! Sport je nog steeds bij de sportschool? En een goede conclusie: het is geen prestatie, maar een verandering. Dat wilde ik ook tegen Vlinder zeggen. Ik ben heel benieuwd hoe de bodyboost methode je bevalt. Ik twijfel er nog steeds over of ik het ook zou kunnen.



Adios: ondanks de kou klinkt het als een heerlijk weekend. En wat goedkoop dat zwemmen. Ik vind het heerlijk, doe het bij mij in de sportschool en wil het nu ook meer na het werk gaan doen. Zeker omdat vriend er dan toch niet is. Kan ik mijn hoofd leegmaken en ben ik meteen 'bedklaar'.



Swiss: migraine is nu redelijk afgezakt. Ben aan het werk en het is uit te houden. Vriend gaat zo koken dus dat helpt. Wat fijn dat Finn het zo leuk heeft op school. En heb jij ervaring met fondsen aanschrijven in NL? ik heb namelijk advies nodig.



Ik ga weer verder, vriend gaat zo koken en dan werken. En dan ben ik voor het eerst sinds een maand weer alleen. Morgen slaap ik bij mijn ouders, dus woensdag wegen. Mijn afspraken zijn zoals verwacht zo dicht op elkaar dat het amper zin heeft om heen en weer te rijden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi

@stiek: goed dat je weer terug bent/ gezellig! En wat goed dat je je eetbuien onder controle hebt en je je lichaam nu beter aanvoelt.



@elke: in de tabel staat mijn huidige gewicht nu als -22,7, maar dit moet een vakje opschuiven. huidige gewicht is 93,8. Mag je ook vrijdag veranderen, dan geef ik vrijdag weer het hele reeksje door. Ik zie het wel.

Nu moet k echt snel gaan, ben mijn vrije dag aan het verlummelen

doei doei
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:adios schreef op 30 september 2013 @ 14:28:

Hoi

@stiek: goed dat je weer terug bent/ gezellig! En wat goed dat je je eetbuien onder controle hebt en je je lichaam nu beter aanvoelt.



@elke: in de tabel staat mijn huidige gewicht nu als -22,7, maar dit moet een vakje opschuiven. huidige gewicht is 93,8. Mag je ook vrijdag veranderen, dan geef ik vrijdag weer het hele reeksje door. Ik zie het wel.

Nu moet k echt snel gaan, ben mijn vrije dag aan het verlummelen

doei doei



Dat is wel heel weinig:D Zal het aanpassen.



Er ontbrak een haakje, dat was alles:D
Alle reacties Link kopieren
Ahhhhh elastiekje ! Het kwartje valt ;)

Gezellig! Vind t leuk om je te volgen
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Stiek! Fijn om te lezen dat het goed gaat!



Adios, goed plan van dat zwemmen! Goede deal!



Maaique, gefeliciteerd! Woehoeee!!



Jurks, wanneer zie je leuke man weer?



Ik blijf hangen in gewicht en daar baal ik van. Moet deze week ongesteld worden, dus hoop dat het daar aan ligt.
I'm on a 30-day diet. So far I've lost 15 days.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid weer hier! Fijnheid. Ik vind het fijn dat ik weer terug ben.

Vandaag was etenswise niet de beste dag; Een restje Dorito's Taksi, een boterham met geitensmeerkaas, pasta.. En om het af te maken toch nog een stukje komkommer en een appel. Vanavond maar even geen snackmoment inlassen. Vandaag ook nog even geskyped met leuke man. Hij blijft me leuk vinden. :D Grote like! Geen idee wanneer ik hem weer zie, ik verwacht dat dat volgende week ergens wordt, hij heeft het druk met zijn paranimf. ;) En heel stom misschien, maar ik vind die aandacht echt heel erg fijn. Ik vind het leuk om leuk gevonden te worden. Het doet mij wel erg veel goeds. Ik moet nog even die mindset maken dat ik ook echt best wel leuk ben. Maar dat is vrij lastig soms. ;)

En dan ook nog al die leuke complimentjes op Feestboek, dat is wel erg goed voor mijn zelfvertrouwen! Vandaag wel een ontzettende huilbui gehad, nouja, meerdere, ik was mijn spullen een beetje aan het bekijken. Alles past opeens in 15 dozen.. Dat is wel erg weinig kan ik je vertellen. Maar het komt heus goed allemaal! Lekker op zoek naar een huis en ik kan er weer tegenaan! :D



Hedgehog: Ik weet bijna zeker dat het daaraan ligt. Of heb je stiekem toch iets meer gegeten dan de bedoeling was?



Maaique: Hoera! Fijn zeg! Al toekomstplannen gemaakt?



Stiek: LEUK! Ik vind het heel LEUK dat je terug bent! JIj ontzettende leukerd. Maar wat ik ook wil zeggen; Ook wij hebben stomme dagen, dagen dat we de hele dag alleen maar willen (vr)eten en bunkeren. Het is helemaal niet erg dat je niet altijd het goede voorbeeld geeft. Maar je moet je wel op je plek voelen hier en jezelf kunnen uiten.



Adios: Het was ook echt koud 's nachts! Fijn dat je een tof weekend hebt gehad.



Vlinder: Wat Elke ook al zegt; Laat je niet gek maken door die tabel! Zie het meer als leidraad. Soms gaat het goed, soms gaat het stom.



Elke: Hoe ging het zwemmen? Ik moet ook maar eens gaan zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wow het schrijftempo ligt hier nu ineens heel hoog hahaha. Ik had toch het gevoel dat ik ook nog even snel iets moest schrijven. Ik weet dat ik me niet teveel door het lijstje moet laten gek maken hoor. Ik weet gewoon dat er nu door mijn verjaardag een moeilijke week aan komt. Ik kan gewoon moeilijk maat houden. Ik vind het moeilijk om 1 plakje cake te pakken.. maar neem er dan gelijk 3 (en lik de beslagkom uit en de kruimels uit het blik). Dus dat is best een uitdaging deze week. We zullen het zien, ik ga mijn best doen en gewoon veel schrijven hier. Dan zal genoeg afleiding brengen hopelijk. En zaterdag ga ik een dagje weg met mijn man. Een beetje door de stad slenteren, een hapje eten en naar de bios. Dus ook dat wordt een weekendje wat een beetje losjes is qua eten. ARGHHHHH

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven