Lijf & Lijn alle pijlers

100+ en 100- We gaan weer verder!

28-09-2013 14:13 1458 berichten
Welkom,



Zoals iedereen weet gaat afvallen met vallen en opstaan. Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen en elkaar een hart onder de riem te steken, maar ook om hart te luchten of leuke en minder leuke dingen te delen uit ons dagelijks leven. Afvallen is namelijk meer dan alleen kilo's kwijtraken. Ons doel is om lekker in ons vel te zitten.



De dames uit dit topic willen afvallen door een gezonde leefstijl te creëren. Dat houdt in: sporten en gezond eten. Dieetrages worden hier niet gevolgd en aan uithongeren doen we ook niet. We willen een leefpatroon krijgen, dat we ons hele leven vol kunnen houden. En daar hoort ook af en toe wat lekkers bij.



Wil je meeschrijven, dat mag. Ook 100-ers zijn welkom. Het schrijftempo ligt redelijk hoog, maar ook langzame schrijvers zijn welkom.



Het nieuwe deel heeft weer een tabel. Wil je in de tabel, dan zijn er een aantal regels.



-De tabel wordt bijgewerkt op vrijdag. Wil iedereen op die dag zijn gegevens in vetgedrukte letters doorgeven. Natuurlijk mag je ook op een andere dag wegen, maar om het overzichtelijk te houden alles op dezelfde dag doorgeven. Dan kan het in het weekend bijgewerkt worden.

- Om in de tabel te mogen, moet je eerst drie weken meeschrijven. Dit om overzicht te houden.

- Mensen die langer dan drie weken niets van zich hebben laten horen, worden uit de tabel verwijderd Om dezelfde reden als hierboven.



Tot slot. Veel succes allemaal en veel plezier in het nieuwe topic.



Naam Lengte Start

gewicht Streef

gewicht Huidig

gewicht Totaal af Deze week Bijzonderh. Adios1.74116,590,695-21,5+1,4 22-12 streefBeertje1,8097,57882,2-15,3 -1,3-Vlinder1,78106,78586,7-20,0- 1-Pipa1,741008093,4-6,6- 0,4geeft borst-

voeding
Elke: Wauw! dat is veel! Paste je andere jurkje ook nog?

mbt het eten van de bbq, ja ik snap het ook niet. Maar als je met hen chinees eet, gaat er ook p.p. 1 bak bami of nasi op. Terwijl vriend en ik van 1 zo'n bak 2 dagen kunnen eten. Je moet ook altijd snel zijn om wat te hebben, want ze kijken ook niet of iedereen al wat heeft. Heel asociaal vind ik dat! Gelukkig eten we niet vaak samen.

Lactose heb ik nog niet uitgesloten, misschien dat ik dat wel ga doen. Mijn natuurvoedingsdeskundige heeft het me wel aangeraden, maar ik wil het een beetje in stapjes doen.

De weegschaal blijft nog even staan, want vriend wil ook graag 1 x per week wegen. (die kan hem wel een week laten staan). Dus ik heb vanochtend gewogen voor mijn weektotaal en kan er dit weekend sowieso niet op staan, omdat we niet thuis zijn .

Als je een nieuw topic wil openen prima, maar van mij hoeft het niet perse.



Hier gaat het goed. Heb gisteren pas mijn nieuwe reep chocolade opengemaakt, dus dat betekent dat ik vanaf zondag niet meer gesnoept had. Ik had er niet eens behoefte aan. Dit weekend weer een BBQ.

Verder niet zoveel te melden.

Fijn weekend allemaal!

x
Post-it ga je wat leuks doen dit weekend. Ik zit nu bij mijn moeder, die maakt mijn broeken weer op maat. Zakten allemaal zo van mijn kont af, niet charmant.. Als je wat wilt weten over lactose kan ik je wel wat tips geven, uiteindelijk is het prima te doen en zijn er prima vervangers te krijgen waardoor je vriend bijvoorbeeld gemakkelijk mee kan eten.. vriendin van mij kookt voor het hele gezin lactosevrij als ik kom, en ondanks dat het moeilijke eters zijn klagen ze niet. Ook toen ik nog samenwoonde, en toen ik weer bij mijn ouders woonde aten we met z'n allen lactosevrij. Alleen heeft de rest andere boter op het brood en eten zij soms andere yoghurt ofzo (de lactosevrije is nogal aan de prijs).
Elke: fijn zo'n handige moeder! Ik stuur je wel ff een pb over voedingsmiddelen uitsluiten. (Na het weekend, want moet nog spullen pakken) Gaan 2 nachtjes weg.



Fijn weekend!
Elke: fijn zo'n handige moeder! Ik stuur je wel ff een pb over voedingsmiddelen uitsluiten. (Na het weekend, want moet nog spullen pakken) Gaan 2 nachtjes weg.



Fijn weekend!
Is goed Post-it! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo!



Loopt dit topic nog of is het een beetje aan het sterven?

Jammer, want 2 jaar geleden ben ik 14 kg afgevallen met de dames uit deze groep en daar zijn er nu weer 7 van bij.

Ik baal enorm dat ik mezelf weer heb laten gaan.

Nu ik een kinderwens heb en niet meer menstrueer weet ik zeker waar ik het voor doe. De gyno denkt dat wanneer ik 95 weeg ik wel weer ongesteld wordt en dus zwanger kan worden. Dat wordt m'n streven dus. Ongesteld worden!

En natuurlijk een hoop kilo's verliezen.

Ik weeg nu 108 kg en hoop met gezonde voeding en meer bewegen m'n doel te behalen.

Ik hoop op 1 dec 10 kg kwijt te zijn. Dat wordt m'n eerste target.



Mag ik weer meeschrijven?

Succes allemaal!
Liebling: welkom (terug)! Ik ken je niet, zo lang lees en schrijf ik nog niet mee. Jammer dat het weer nodig is, maar je hebt een goede motivatie zo te lezen.



Elke: passen je broeken weer goed? Heb je nog met hem gesproken dit weekend of hebben jullie geen contact meer nu jullie allebei nog niet open staan voor een relatie? Ik stuur je zo een pb.



Aardbeitje: nog gezwommen dit weekend? Ik vond het nog iets te fris om buiten in het water te springen haha.



Anne: hoe gaat het met je? Al wat voorbereidingen getroffen voor de bruiloft of nog druk aan het afstuderen?



Hier een lekker weekend gehad. Verbazend lang volgehouden, maar daar betaal ik nu de tol voor :(. Met de BBQ 4 stukjes vlees op (voornamelijk kip), veel verse salades, weinig sausjes, maar wel veel bier. Zondag bij thuiskomst maar snel frietjes gebakken ivm vermoeidheid en daarna samen met vriend een hele zak chips op :(.

Heb nu vanavond na het avondeten al heel de tijd honger... grrr. Heb nog een nectarine op, halve paprika met houmous om te dippen, handje ongebrande noten, stukje salami met hazelnoten erin en daarna nog 2 rijstwafels. En nu heb ik nog niet het gevoel dat ik vol zit. Zo maar naar bed gaan, kan ik niets meer pakken.
Alle reacties Link kopieren
Post it.

Wat vervelend dat je hongergevoel niet weggaat. Heb je daar vaker last van?

Vaak helpt het om meer te drinken.

En die reden om maar vroeg naar bed te gaan zodat je niets meer kunt eten noemde ik altijd m'n skinny sleep ipv beauty sleep, haha.

Denk dat ik die binnenkort wel weer vaak ga hebben.



Oh,

Vandaag ging het heerlijk.

Niets gesnackt en wel heerlijk gegeten en veel gefietst.

O: meergranen bol met 1 el farmersalade (vet ja)

Thee met magere melk

L: 2 Vk cracottes met 10 Gr. Farmersalade in totaal

Thee met magere melk

Tussendoor : veel thee

Appel

D* : 1 biefstuk + 2 el pepersaus , +- 150 Gr. Wedges en gegrilde groenten

1 tap biertje

T: 2 thee met melk



* ging uit eten.
Liebling: hoe was je bruiloft? gezellig dat je weer komt meeschrijven! En je hebt zeker een goed doel! Hier toch ook een grote kinderwens, maar geen man in mijn leven (meer). Ik doe mijn best voor de toekomst..



Post-it: Wat Liebling zegt, helpt het niet om wat meer te drinken. Wil bij mij wel helpen. Broek stond prachtig! Kreeg veel complimenten gelukkig. We hebben nog contact, maar het is wat minder. En dat vind ik eigenlijk wel prima op dit moment.. Ik zit niet zo lekker in mijn vel geloof ik.



Hier een goed weekend gehad. Vrijdag twee recepties en helaas iets te veel wijn, wel gezellig gelukkig. Zaterdag met een vriendin gekookt. als je alleen bent kook je vaak niet zo uitgebreid dus dat doen we nu samen. Daarna een serie gekeken en uiteindelijk ben ik op de bank in slaap gevallen en werd ik om 6.00 uur wakker. Gisteren met vrienden op het terras gezeten , helaas een beetje veel te veel bier op , dus had vandaag een kater. Verder gaat het allemaal leuk door.



Ik ben de laatste tijd helaas veel met mijn ex bezig. Droom over hem, denk er veel aan en soms wil ik eigenlijk naar hem terug. Het maakt mij ook verdrietig en ineens ben ik bang dat hij een ander heeft.. Ik vind het erg lastig allemaal, kan het ook niet goed een plaats geven en ik merk dat ik daardoor boos wordt. Het lijtk wel dat nu ik eindelijk wat rust heb qua werk ik ineens de klap krijg. En dat is niet leuk..
Post-it: ik heb je een bericht teruggestuurd
Liebling: Hoe bevalt het om weer mee te doen? Ik had niet zo veel gedronken als anders overdag. Maar heb in mijn snackbui ook een aantal glazen water tussendoor op.



Elke: Vervelend dat je ex zo aanwezig is in je hoofd. Probeer gewoon toe te geven aan het verdriet als dat mogelijk is. Nu heb je er misschien in je hoofd meer tijd voor om er mee bezig te zijn. Kun je wel goed slapen, of blijf je dan ook malen? Ik heb je gisteren snel een berichtje gestuurd, typ van de week nog wat meer. Maar nu niet genoeg energie om veel te typen.



Ik vermoed dat mijn hongergevoel misschien ook wel te maken heeft met dat ik ook niet zo lekker in mijn vel zit. Alle ziekenhuis bezoeken enzo ben ik niet gewend (dat ik de patiënt ben igg). En dan ook nog eens dat ik nog steeds in onzekerheid zit met wat er nu allemaal speelt.

Gelukkig gaat het tussen vriend en mij wel steeds beter. Ik ben minder snel geïrriteerd, ondanks mijn vermoeidheid, en dat heeft een hele positieve invloed. Ook praten we nu beter heb ik het gevoel en geef ik beter aan als hij zijn mond moet houden omdat ik rust nodig heb.

Hier ook een kinderwens, maar gezien de lichamelijke problemen voorlopig nog maar ff niet. Moet er niet aan denken om nu ook nog voor een kind te moeten zorgen. Heb al werk genoeg met mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Hai lieve meiden!



Hier gaat het eigenlijk nog steeds heel erg goed! Heb deze week al 3 keer gezwommen en ga morgen en vrijdag ochtend ook. Ik heb vandaag op m'n studiedag een half donker pistoletje gegeten met kaas en een halve met jam in plaats van lekkere broodjes kroket die ernaast stonden! Dus ik ben eigenlijk wel heel trots op mezelf.

Zit nu heerlijk op de bank met een banaantje "the devil wears prada" te kijken!



Elke: voor de broeken. En je hebt een heel gezellig weekend gehad zo te horen. Wel vervelend dat je niet lekker in je vel zit... Ik snap dat de situatie met je ex heel erg moeilijk is, en heb daar zelf ook een aardige klap van gehad (relatie van 6,5 jr.)

Het is helaas iets waar je doorheen moet, en snap dat je dan het liefst weer bij hem bent. Maar het is vast niet voor niks uitgegaan... Doe rustig aan en denk aan jezelf .



Post-it: heb dit weekend niet gezwommen, zou ik eigenlijk wel doen maar ik was vorige week niet fit dus heb toen niet veel gezwommen.

Irritant is dat hè, dat je soms zooooveel al gegeten hebt en nog steeds geen gevuld gevoel hebt. Soms kan je dan maar beter naar bed gaan dan.

Ik herken wel wat je zegt, ik heb ook meer last van eet buien als ik niet lekker in m'n vel zit. Maar je zit ook in een moeilijke tijd, dus zou niet al te streng voor mezelf zijn. Probeer gewoon gezonde dingen te snacken als je zin hebt in iets. Of eet een banaan, dat vult enorm

Wel fijn dat het tussen jou en vriend weer beter gaat!



Liebling: hallo! Welcome back! Wat balen dat je weer aangekomen bent! Het is wel een prachtig doel en een mooie motivatie. We helpen je graag naar dat doel toe
aardbeitje: had je mijn pb gezien? Super dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan, echt knap! Ben je nu weer helemaal fit? En dat zwemmen gaat ook goed zeg! mbt de eetbuien ben ik wel blij dat ik toch wel ongeveer gelijk blijf in gewicht. Ik kom igg niet aan. Het blijft gewoon schommelen in de 93.



Elke: ik had nu wel tijd om mijn pb af te maken.



Ik was gisteren zo uitgeput weer en het lijkt wel of mijn maag dan geen signaal aan mijn hersenen doorgeeft dat ik vol zit. Van de ene kant zat ik propvol, voelde ik aan mijn buik, maar ik kan nog wel een keer opscheppen. Volgende keer in de keuken maar opscheppen, voordat ik aan tafel ga zitten.



Heeft iedereen morgen ook lekker vrij en een lekker lang weekend? Hier was het gisteren al bijna de hele dag droog. Hoop dat het vandaag ook droog blijft.

Fijne dag allemaal! x
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!!



Elke,

Bruiloft was super. Gezellig en een prachtige dag. Goed verwend.

Lief dat je dat nog weet!

Wat balen dat je relatie uit is. Waarachijnlijk is het niet voor niets uit gegaan en hou je je nu vast aan de mooie tijden. Soms moet je ergens weg gaan omdat het beter voor je is. Je weet het zelf ook.

Daarna kom je in een andere fase terecht en denk je eigenlijk alleen nog maar terug aan de leuke tijden. Eigenlijk lieg je jezelf dan alleen maar voor.

Kom op. Denk aan jezelf. Zat mooie en leuke mannen!

Hoera voor de goedzittende broek!



@zwemmen

Heerlijk!

Ik kan nu niet zwemmen, omdat ik mijn haar roze heb geverfd. Het is een semi permanente verf dus dat zou voor een groot roze spoor in het water zorgen :D.

Ik had zo'n zin in een duidelijk zichtbare verandering om voor mezelf aan te geven dat ik begin voor mezelf dus dat was een enkeltje naar de kapper ;)

Zit er wel over na te denken om een badmuts te kopen. Of hoe heet zo'n ding?

Die heb je vast wel in een leuk patroontje.

Hoe granny-like het ook staat.



Hier gaat het nog steeds goed. Heb al aardig eat verleidingen kunnen weerstaan.

Gisteren wel een hamkaas croissant op, maar dat was dan heel mijn lunch en koffiepauze in 1.

Verder lekker veel aan het fietsen en wandelen.

Ik krijg alleen zulke zere schenen tijdens het lopen. Misschien toch maar voor andere schoenen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Post it:

Wel heel goed dat je zelf doorhebt dat je geen "ik zit vol signaal" hebt op zo'n moment.

Hoe ga je er dan mee om? Wat heb je gedaan?



Ik schep ook altijd op in de keuken en schep nooit een tweede keer op.



En ja; lang weekend!!
Alle reacties Link kopieren




Hier even een speciale knuffel voor Elke en Post-it, omdat jullie het volgens mij beide wel goed kunnen gebruiken..



Post-it: Ik heb je pb-tje net gezien en beantwoord. Ik heb de functie nog niet zo lang aanstaan en kijk dus eigenlijk nooit haha. Ja ik ben d'r wel bovenop, ik was een paar dagen pilletjes tegen hooikoorts vergeten en kreeg er toen ineens echt enorm last van! Nu alleen nog een beetje hoofdpijn. En heb vanochtend zelfs de wekker gezet om te gaan zwemmen, en het plan is om morgen weer te gaan (vijfde keer deze week ).

Wel heel fijn dat je op gewicht blijft, dat geeft misschien een beetje rust.



Liebling: wat leuk, roze haar! En ja een roze zwembad is misschien niet helemaal de bedoeling haha. Hoewel ik het nu helemaal voor me zie! Je hebt inderdaad van die strakke mutsjes, geen idee hoe die heten... Is wel beter voor je haar. Ik heb best mooi lang krullend haar maar vanochtend na een paar dagen chloor was het echt niks meer dus heb er maar een maskertje in gedaan. Wel heel goed dat het met je eten zo goed gaat en dat je de verleidingen kan weerstaan. Goed bezig!
Liebling: mooie tekst voor Elke. haha knalroze haar, stoer! Ik voel me daar nu te oud voor, vroeger heb ik wel knalpaars haar gehad. mbt de pijn in je schenen; dat kan idd komen door verkeerd schoeisel, maar ook door een verkeerd tempo of een te hoge belasting ineens. Ik weet niet of je hiervoor ook al vaak liep en hoelang en hoever, misschien moet je daar ook eens naar kijken en als je echt intensief loopt ook jezelf rustdagen gunnen.

mbt mijn vol-zit-signaal. Ik heb het genegeerd en heb nog frietjes van mijn zusje gepikt . Maar gisteren heb ik netjes nog een nectarine gegeten in de avond en verder niets.



Aardbeitje: Thanks voor de knuffel

Vervelend dat je zo last van hooikoorts hebt. Ik hoop dat je hoofdpijn ook snel wegtrekt! Knap dat je gewoon in de ochtend gaat zwemmen! Je hebt een berichtje terug



Hier gisteren een leuke dag gehad. Met vriend een paar terrasjes af geweest en op 2 plekken ook iets gegeten. Vandaag thuis weer wat rommelen en boodschappen doen.

Verder een rustig weekend voor de boeg. Alleen verjaardag van de buurvrouw morgen, dus dat is ff kopje koffie drinken met een gebakje en dan weer naar huis.

We hebben al een paar keer sla gegeten uit eigen tuin, Gisteren ook wat rucola gegeten en van het weekend de andere sla weer eens bijknippen. En van de week de eerste aardbei uit eigen tuin van dit jaar. Vorig jaar plantjes gekocht en amper een aardbei op. Nu hangen er weer 3 aan die bijna helemaal rood zijn en nog heel veel groene
Alle reacties Link kopieren
Post it

Ik ben 28, maar had even een start nodig voor mezelf. Iets visueels dat echt een verandering liet zien. Op mijn werk mocht het en vinden ze het erg leuk staan. Zo fijn.

Maar ik snap wat je bedoeld hoor. Tot een jaar geleden had ik ook een kinpiercing en neuspierxing. Maar opeens kon het niet meer.

Ik hoorde te veel bij een bepaalde groep ofzo. Snap dus goed wat je bedoelt!

Je zou Zo maar eens gelijk kunnen hebben over dat lopen. Ik heb het inderdaad vaak wanneer ik sneller loop dan normaal. Zit zelf te denken om eens zo'n sportwinkel in te lopen waar ze je loopje bekijken.

Ben alleen bang dat ik dan hele dure schoenen (uiteraard afgrijselijk fel gekleurd) en dat ik dan niet durf af te zien van de koop. Snap je wat io bedoel?

En wat leuk dat je een eigen tuintje hebt! Het is zo leuk om iets te eten wat je zelf verbouwd hebt.

Smakelijk eten en een goede oogst!



Hier gaat het redelijk.

Vandaag kwam ik weer achter een paar valkuilen van mezelf en dat vond ik heel prettig. Nu kan ik daar tenminste iets aan doen!

Ik ben met een vriendin gaan wandelen en daarna kwam ze even bij me thuis. Ik had ZO'n trek. Niet normaal. Werd er ook super sago van.

Ik wilde dat m'n vriendin naar huis ging maar ja. We zouden uit eten gaan dus dat deed ze niet natuurlijk.

En toen realiseerde ik me dus dat ik graag controle heb over wanneer ik eet en dat ik dat graag stiekem doe. Dus even snel iets pakken zonder iemand erbij en dat ging dus niet.

Nu ga ik daar echt beter opletten.



Qua eten ging het niet zo goed. Tapas gegeten met een vriendin en Daarna een dik stuk chocolade taart toe. Maar lekker dat het was!!

Mmm.

Ik wist echt niet wat ik moest kiezen. Alles was doordrenkt met olie en nog meer olie. Ben uiteindelijk gezwicht voor 1 runderballetje in tomatensaus, 1 gamba en van alles 1 opscheplepel: champignons in knoflook, pikante aardappel en een stukje geitenkaas.

Morgen weer even goed streng zijn voor mezelf.
Even een snelle zwaai van deze kant Wij hebben feesten hier nu, super gezellig, maar weinig tijd met werk erbij. Stem klinkt alsof ik schuurpapier heb gegeten dus zal vanavond rustig worden, vrees dat niemand mij kan verstaan
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,



Hier even aan absolute dip-dag... Niet qua eten opzich want ik heb voor ontbijt en lunch 2 boterhammen gegeten met Philadelphia Light. Heb tussendoor aardbeien gegeten en een paar cashewnoten. Maar ondanks dat m'n jas wel weer past en echt mooi zit, heb ik verder echt het idee dat het super langzaam gaat! Ik eet af en toe iets ongezonds maar verder altijd gezond, en ik zwem 4 à 5 keer per week. Dan zou het er toch af moeten vliegen zou je zeggen.... Misschien heb ik te hoge verwachtingen ofzo. Ik weet dat het er ook over een langere tijd aan gevroten is maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Aarbeitje,

Een collega van mij is 30 kg afgevallen en ziet zelf amper verandering. Wij wel! Maar zij dus niet.

Misschien heb jij daar ook wel een beetje last van? Kom op meid. Natuurlijk wensen wij allemaal dat we het eraf niezen, maar dat wondermiddel bestaat echt niet. Blijven vechten!



Ik zit ook in een dip. Een dip voor m'n zelfvertrouwen dan.

Ben met een vriendin mee uit gegaan. Haar stamkroeg. Helemaal gevuld met slanke oranje supporters. Verschrikkelijke muziek, maar iedereen was beschonken en in een luide bui.

Na 30 min kwam er een man naar me toe, kuste m'n hand en zei "je hebt prachtige ogen, maar verder?" En liep weer weg.

Ik stond echt met mijn bek vol tanden. Waar haalt hij het lef vandaan? Stiekem was ik gebroken, maar wilde me niet laten kennen dus gewoon vrolijk gedaan.

En aan het einde van de avond maakte er iemand een foto van m'n decolleté. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Ik ben naar huis gegaan en heb even lekker gejankt.

Sukkels. Omdat je dik bent moet alles maar kunnen. Moet alles maar even grappig zijn.

Ik ben het zo zat. Heb echt moeite om niet in m'n oude gewoonte te vervallen ; eten om niets meer te voelen. Blugh.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Liebling! Wat een verschrikkelijke lul!! Waar haalt ie in vredesnaam het lef vandaan?! Kan daar echt heel kwaad om worden! Dikke voor jou! En heel knap dat je niet in je oude gewoonte valt. Is je man er niet om je even stevig te knuffelen?
Hello lieve dames!

Hier is het echt mega druk!

Afstudeerstress is gearriveerd. Dus ik moet even heel hardknallen deze maand. En hopelijk alles tot een goed einde brengen!



Het lijnen is dan ook even op niet aan de orde. Ik probeer wel om mijn hoofd leeg te maken en een paar keer in de week te gaan wandelen. Eerst was ik van plan gaan hardlopen, maar dat is een beetje een drama! Als ik wel ga hardlopen en een uur weg ben voel ik mij schuldig dat ik niet aan mijn bureau zit. En als ik dan aan mijn bureau zit en niet ga hardlopen baal ik dat ik niet doe wat ik beloofd had te doen. Het hardlopen! Soort van cirkel waar ik niet uitkom.

Dus dat even allemaal op het gemak! Studie gaat nu voor...

Heb even de innerlijke rust nodig!



Daarom is bruiloftplanning ook even stil! Maar dat is dan wel iets om heerlijk naar uit te kijken.... Deze zomer lekker sporten en aan weddingplanning doen!

Zwaai aan iedereen! Jullie zijn goed bezig!!!



Alle reacties Link kopieren
annepannetjuh

heel veel succes met het afstuderen. Het gaat je vast lukken anders had je niet zo ver gekomen.



aardbeitje

Ja, ik was ook furieus.

Van binnen dan.

Mijn man was ook in de kroeg, maar die hoorde het niet natuurlijk. Zo gaat dat met die dingen. Ik had ook pas thuis de guts om het te vertellen hoor.



Maaaaar!!

Mijn eerste kilo is er weer vanaf!

En om dat te vieren ga ik vandaag niet met de auto naar het werk, maar met de fiets. Alles waar meer mee bewogen kan worden wordt aangepakt. Jammer dat alles ook gelijk 3 keer zo lang duurt ;)
Liebling: Goed bezig!

Loop je hard dan? Ik had begrepen dat je deed wandelen. Maar van die afgrijselijke felgekleurde schoenen horen bij hardlopen. Ik heb zelf een goed paar wandelschoenen gekocht vorig jaar. Wel duur, maar ik kan er jaren mee doen. Mijn vorige had ik ook al zeker 10 jaar. Alleen waren die van de verkeerde categorie (rotsen), waardoor ik pijn kreeg als ik hier in het bos ging wandelen.

Wat een eikel zeg, die man in de kroeg! Begrijpelijk dat je daardoor van streek was. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt, want die eikels verdienen je verdriet niet.

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt toen ik nog vrijgezel was. Lelijke oude man vroeg waarom ik dacht dat ik nog vrijgezel was om vervolgens zelf te concluderen dat ik ook niet te kieskeurig mocht zijn met mijn lijf. En dat terwijl ik toen echt laag in de 80 woog!





Aardbeitje: geduld is een schone zaak :P. Je valt toch wel af? Beter langzaam en duurzaam dan snel weg en ook snel weer terug toch? Geef je je lijf ook genoeg rust tussen het vele zwemmen door? Je bent zo actief bezig, maar je lichaam heeft ook herstel tijd nodig.



Anne: Heel veel succes deze maand. Is het dan helemaal klaar? Probeer je niet schuldig te voelen. Als je af en toe ontspanning tussendoor pakt, ben je uiteindelijk productiever. (maar ik snap wel hoe moeilijk dat is. Zit waarschijnlijk niet in je aard)



Elke: Zijn de feesten nog aan de gang of ben je er van bij aan het komen? Hopelijk heb je ervan genoten!



Hier weinig te melden. Dit weekend was niet echt goed qua eten, maar moest alleen eten en had weinig zin om voor mezelf te koken. Vrijdag hadden we samen nog frietjes op. Zaterdag ook maar friet gehaald en zondag zelf aardappelsalade gemaakt van de aardappels die ik eigenlijk vrijdag al aan het kokon was. Voordeel was wel, dat ik verder 's avonds ook niet gesnoept heb, om vriend te sparen (ziek). Vandaag maar een stukje vlees gekocht bij de slager voor mezelf en sla erbij gegeten. Kon niet ongezond bezig blijven.



Fijne avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven