Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
huidige gewicht: 90

afgevallen gewicht: 0,5

totaal afgevallen: 0,5



Beter dan niks, ondanks al die ongezonde overwerk maaltijden afgelopen week.. Hopen dat die deze week niet meer nodig zijn :( .



Nog 2,5 dag werken en dan lekker anderhalve week vrij!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Ik dus weer 0 voor de tabel, nog steeds ongesteld.

Baal er wel van want hang al een week of 4 op dit gewicht, was nu wel klaar voor weer wat minder, maar helaas nog even een paar dagen wachten.



Ik ben ook blij dat ik niet aangekomen ben in ieder geval.
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen deze week: 0.9

Huidig gewicht: 68.9

Totaal afgevallen: 14.1





Eetlijstje:

O: Magere yoghurt met blauwe bessen

L: 2 Speltboterhammen met light zuivelspread

T: Halve banaan, voor na het sporten (drie kwartier krachttraining, 50 minuten spinnen)

D: Soep met brood
Alle reacties Link kopieren
@Liara, Mevr Jack en Rosanna, zal ik de tabel bijwerken vanavond?
Don't know, don't care
Afgevallen deze week: 0.2

Huidige gewicht: 94.3

Totaal afgevallen: 10.2



Ik ben vorige weken hard gevlogen, dus dat het deze week niet zo hard ging, daar maal ik niet om.



Ik droom van 92.5 tegen 1/1 maar dat zal wel bij dromen blijven met al die feestdagen.
Alle reacties Link kopieren
Graag Linda!
Tjezus, wat vals
Zolang we maar niet teveel aankomen



Ben benieuwd de maandag na kerst weging😄



Vanaf januari gaan we gewoon knallen.
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen deze week: -0,4

Huidige gewicht 68,0

Totaal afgevallen: -6,2



Door de feestdagen (Eerste en Tweede Kerstdag) en door een aantal verjaardagen achter elkaar loopt het afvallen vertraging op. Voor het feest van zaterdag was ik veel meer afgevallen, 1,2 kg, maar ik kwam weer 0,8 kg weer aan. Er is ook een relatie tussen gewicht en stoelgang. Na de grote boodschap ben ik vaak al weer een kilo lichter.
World of Warcraft: Legion
Graag Linda!



Ik heb een baaldag vandaag, ik heb het koud, ben chagrijnig en ontzettend zin om wat te vreten. Gelukkig is er niks in huis



Oh ja, voor de tabel: 0 Ik denk dat dat zo blijft t/m oud en nieuw. Ach, het is allang mooi dat er niks aangekomen is.
Alle reacties Link kopieren
graag Linda! Ik sla nog even een weekje over
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 15 december 2014 @ 16:23:

Afgevallen deze week: -0,4

Huidige gewicht 68,0

Totaal afgevallen: -6,2



Door de feestdagen (Eerste en Tweede Kerstdag) en door een aantal verjaardagen achter elkaar loopt het afvallen vertraging op. Voor het feest van zaterdag was ik veel meer afgevallen, 1,2 kg, maar ik kwam weer 0,8 kg weer aan. Er is ook een relatie tussen gewicht en stoelgang. Na de grote boodschap ben ik vaak al weer een kilo lichter.Dat is logisch want je 'dumpt' dan best wat gewicht
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalalalinda schreef op 15 december 2014 @ 17:44:

Dat is logisch want je 'dumpt' dan best wat gewichtDan moet ik vaker wat dumpen, hahaha!!
World of Warcraft: Legion
Bijgewerkt, als iets niet klopt hoor ik het graag!
Ik wou dat ik wat vaker kon dumpen en dan ook kilo tegelijk. Helaas gebeurd dat nooit😝
Alle reacties Link kopieren
ik heb het idee dat die aardappelzetmeel daar ook een beetje aan bijdraagt, maar dat moet ik nog even wat langer uitproberen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Druk druk, zie nu pas dat mijn resultaten niet in de lijst staan van vorige week. Had ik wel doorgegeven maar zoals ik nu zie niet vetgedrukt. Sorry! Nu zal het wel goed gaan.

Gewicht 104.6

Aangekomen 0.2

Totaal afgevallen 1 kilo.

Allemaal succes in december, ik vind het ook heel moeilijk!
Carpe diem
Is aangepast @Debjo
Begrijp ik nu goed dat je met dat zetmeel het met water moet opdrinken om geen honger gevoel te hebben?
Alle reacties Link kopieren
wat ik uit het hele verhaal begrijp, zorgt het azm ervoor dat je darmflora verbetert en daardoor dus ook je stoelgang en dat een van de bijkomende voordelen zijn dat je minder hongergevoel hebt. Maar ik kan wel aan MvrStanleyWalker vragen hoe het precies zit, die is er nogal in thuis geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het even kort proberen uit te leggen wat AZM doet. Aardappelzetmeel bestaat voor een groot deel uit resistant starch, je goede darmbacteriën zijn gek op dat spul en zetten het om in boterzuur. Resistant starch wordt dus niet door je lichaam omgezet, maar in je darmen door de goede darmbacteriën. Het is dus heel belangrijk voor je gezondheid en ook voor je gewicht om een goede darmflora te hebben. Het is bekend dat mensen met een 'gezond' gewicht een betere darmflora hebben dan mensen met zwaar overgewicht, vandaar dat er ook geëxperimenteert wordt met poeptransplantaties.



Een andere manier om de goede bacteriën tevreden te houden is dus AZM. Je zou om je darmflora nog verder in evenwicht te krijgen ook nog eens regelmatig een probioticakuur van de apotheek kunnen nemen, zeker na het gebruik van antibiotica.



Hier is een linkje naar de blog van Melchior Meijer over aardappelzetmeel:



https://melchiormeijer.wo ... l-de-paleo-hack-van-2013/
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
ah thx MrsS



Ik gebruik het nu ongeveer een week denk ik en ik merk heel duidelijk minder snaaizin en een borrelende buik

Ik neem 2 x per dag een theelepel. Wat is de meest ideale hoeveelheid?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nu drie keer per dag een eetlepel. Ik zou het rustig opbouwen vanwege flatulentie.



Gaat trouwens weer over hoor. Dat dromen wordt ook weer minder. Bij een kennis van mijn moeder heeft het geresulteerd in betere bloedwaardes wat betreft suiker en cholesterol en hij had al jaren niet zo'n goede bloeddruk gehad, dus baat het niet, dan schaadt het zeker niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
ik ben benieuwd, ik heb medicatie voor de bloeddruk, cholesterol en diabetes. Maar ben al blij met het effect tot op heden op het snaaien.

Dank je wel voor je tijd!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is het proberen waard al vind ik het wel wat vreemd. Wist niet eens dat het bestond . Wat we allemaal niet doen om af te vallen 😝



Vandaag wel ok dag gehad. Wel klein gebakje genomen op werk . Heb overdag alleen 4 boterhammen en appel op. Avondeten , aardappel puree, witte bonen in tomatensaus en schouderkarbonade ( vet ertussen uit gesneden) . Eet nu minder dan vorige week met meer fruit en brood. Morgen weer boodschappen doen en fruit halen. Wil et wel op 4 boterhammen houden eigenlijk.



Nog ff doorzetten tot maandag. Maandagavond uiteten want manlief is jarig . Dan 2 dagen rustig aan. Dan 2 dagen kerst. Waar pas tegen eind van de middag begint dus overdag wat reserves opbouwen . En dan tot 31 december weer rustig aan. En ja dan is het oliebollen tijd. Die ga ik zelf maken dus 1 januari blijf ik uit de buurt van de Weegschaal. 😝



Kan volgende week ook maar 1 keer sporten helaas. Misschien lukt nog een ochtend te gaan. Voor oud en nieuw misschien wel 2 keer.



Heb er echt zin in de feestdagen . Lekker 2 weken vrij
Alle reacties Link kopieren
Gisteren:



O: Boterham met kruidkaas;

T: 2 koppen koffie, krentenbol, krentenwegge;

L: Tomatensoep, kop koffie;

T: Krentenbol, 2 koppen koffie, 2 fruitbiscuitjes, glas magere melk, pindakoekje;

A: Chili con carne;

T: 2 bananen, kop koffie.



Beweging:

- 1 uur 5 min. fietsen;

- 20 min. wandelen.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven