Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee? - deel 2

14-08-2014 23:18 3053 berichten
We gaan weer verder!



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG voor 19.00 uur. Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Blossom, Rosanna en MevrouwJack werken de tabel op maandag/dinsdagavond bij. Wil je dan de volgende info doorgeven:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze week HuidigeAfgevallenSchorpioen361.8299.682-0.796.3 -3.3Tweety291.72105.385097.4-7.9Kleinmeisje1.6379.175X278.2 -0.9Patsy_clein1.60116100-1.8103.2 -12.8Laurentien1.68124.3114122.8 -1.5Coosje821.7080.065X279.2-0.8Zusenzoo1.7711276110-2.0Jan10e20001.6096,556-0.593.0-3.5Cupcakegirl1.5885.762-0.980.4-5.3Speechless..1.77104.670101.8-2.8Blossom19801.7510880X2106.6-1.4Scamp1.66140Mooie jurk 103.0-37.0Lalalinda1.65115.6<100-1.3109.3-6.3IJsbloempje1.68102,185-1.094.1 -7.8Rosanna081.58123<80Vakantie80.6-42.4Gewooneenzus1.68 XXMooie jurk -1.8 XX-9.7Paulien011.5873.555X271.5 -2Marjolein8521.65 95 7492.5-2.5MevrouwJack1.84 116.6<110 -0.9111.2-5.4Liara1.72 9579 -0.5 91.0-12Pyh19891.58 8160 -0.676.0-5.0Ronkel1.69 10290+1.3 99.6-2.4S19811.65 90<80 -1.284.4 -5.6Broodjekaas 1.75 9775+0.595.5 -1.0Siril1.76 121.4115Vakantie119.8-1.6Spellengek1.65 9080X2 85-5Snoesje6661.638865085.5-2.5Lizzie891.7598.878.0+2.695.0-3.8Titin1.69111.385X2109.4-2.7Curly851.68XXmaat 44-1.8XX-8.1Teefjewentel1.7585.2<70X283.4-1.8Renate731.7095.6<70-0.790.8-4.8Mukkie19891.7210780X2107-0.0Mlsc1.669470-0.090.3-3.7Mustbesomething1.618164Start81Start
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 15 augustus 2014 @ 08:44:

[...]



Jaaaaaaja.. Sssssht, geheimpje!
Alle reacties Link kopieren
quote:speechlessone schreef op 15 augustus 2014 @ 08:51:

Goedemorgen dames!



Gisteren ging het alles behalve goed, tussen de middag een gigantische vreetbui gehad :\



O; 1 volkoren boterham met abrikozen jam

T; 1 appel

M; 1 croissantje, 1 volkorenboterham met kaas, 3 filetlapjes en een wrap :\\

T;\

A; 2 volkoren bolletjes met kaas.



Ik heb overigens geen moeite met commentaar, zolang ik niet het idee krijg dat ik word aangevallen oid.Zonde van je eetbui speech! Zie dat je daardoor? ook maar magertjes hebt gedineerd. Denk dat je veel voedingswaardes gemist heb. Dus vandaag de schouders er weer onder en de schade van gisteren inhalen! Je lichaam verdient het!
Alle reacties Link kopieren
'Leuk Parijs, wat heb je allemaal gedaan?'



Een vriendin van mij had een aantal werkgerelateerde afspraken in Parijs en ze vroeg of ik mee wilde, omdat ze ook veel vrije tijd heeft. Als zij weg ging heb ik heerlijk door de straten van Parijs geslenterd. Samen uit eten geweest. En natuurlijk geshopt, maar daar werd ik eerder chagrijnig van dan vrolijk, veel kleine maatjes of shirtjes wat niet echt afkleed als je wat zwaarder bent. Maar uiteindelijk toch nog kunnen slagen voor het een en ander.



Ik heb 1 jurk gekocht die ik niet paste, maar die kon ik niet laten hangen. Beetje tegen mijn principes in maar who gives a sh*t. Dus die heb ik nu pontificaal aan mijn linnenkast gehangen! Nu hopen dat ik 'm snel pas.
Alle reacties Link kopieren
Nu eerst die kcal van de franse wijn/kaas eraf krijgen..
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy_clein schreef op 15 augustus 2014 @ 09:09:

[...]



Zonde van je eetbui speech! Zie dat je daardoor? ook maar magertjes hebt gedineerd. Denk dat je veel voedingswaardes gemist heb. Dus vandaag de schouders er weer onder en de schade van gisteren inhalen! Je lichaam verdient het!

Dat is inderdaad wel de reden dat ik de rest van de dag vrij weinig heb gegeten, zat toch wel met een schuld gevoel.



Vandaag begonnen om 5 uur met het lopen van m'n wijkje en om 08.30 heerlijk ontbeten met waldkorn brood en citroen marmelade!
Alle reacties Link kopieren
quote:pyh1989 schreef op 15 augustus 2014 @ 07:42:

Ik wil ook wel graag commentaar, maar naar mijn mening zit er een verschil tussen ongezond en er is een gezondere keuze. Mij is opgevallen dat er heel veel reacties waren op mijn witbrood, maar over mijn patat met 2 snacks van zondag en mijn zak zwart witjes heb ik niks gehoord. Ongezond eten doe ik naar mijn idee niet, maar van de gezonde dingen die ik neem zijn er zeker nog veel meer voedingsmiddelen die een betere keuze zouden zijn!

Ik hoor je Kijk, ik kwam dit topic ook maar ff binnenvallen en ben blijven hangen. En geen idee van wie wat op prijs stelt etc Ik ben van andere fora gewend dat je op dergelijke topics juist dit soort commentaar geeft

Komt bij dat ik graag wil helpen. Ik zie soms lijstjes voorbij komen, argumenten (smoesjes ;) ) overtuigingen over eten en bewegen etc waar ik van schrik. Of waar ik van denk 'met een paar kleine aanpassingen leef je zoveel gezonder' etc.

Vandaar

Ik ga er rekening mee houden, zal wel aan t begin van n 'preek' aangeven dat er eentje aankomt, kan men zelf bepalen of ie het wil lezen ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ah hier waren we. Vorige week niks afgevallen. Vanmorgen gewogen... anderhalve kilo eraf. Moet veel plassen dus hoop dat ik straks van het vele vocht af ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:speechlessone schreef op 15 augustus 2014 @ 08:51:

Goedemorgen dames!



Gisteren ging het alles behalve goed, tussen de middag een gigantische vreetbui gehad :\



O; 1 volkoren boterham met abrikozen jam

T; 1 appel

M; 1 croissantje, 1 volkorenboterham met kaas, 3 filetlapjes en een wrap :\\

T;\

A; 2 volkoren bolletjes met kaas.



Ik heb overigens geen moeite met commentaar, zolang ik niet het idee krijg dat ik word aangevallen oid.

Weet je ook waarom je die vreetbui kreeg? Dat is ook altijd wel goed om te weten natuurlijk ;) Is het emo, verveling, had je echt honger?

Ik krijg twee, drie dagen voor mijn menstruatie altijd zo'n bodemloze put gevoel, man wat kan ik dan vreten

Wat zo lastig is, is om na een eetbui weer direct 'gewoon gezond' te doen. De meeste mensen gaan of de hele dag vreten (dag is toch al verpest) of gaan op rantsoen (zoals jij met je broodje kaas). Van beide wordt je niet gelukkig. Schuldgevoelens vanwege teveel, jezelf straffen...

Zou het lukken om te denken 'oke dat was niet handig, ik ga vanaf nú weer in op de gezonde manier verder'? Dus niet vreten maar ook niet op rantsoen. Maar een glas water en wat rauwkost om het gezonde gevoel weer terug te krijgen. Liefst kijken of jewat extra beweging kunt pakken. En dan gewoon je tussendoortje en je avondeten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
morge maisjes, top dat het gelukt is met een nieuw topic. Is Blos op de hoogte dat haar 2e topic nu weer dicht kan?



Hatse, de muffins staan in de oven, heb er wel een extra ei en nog wat kwark bij gedaan, het werd anders heel erg droog. Heb er ook nog stukjes appel doorheen gedaan en kaneel. Ben heel benieuwd

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hats, die muffins van jou klinken goed. Heb je daar voedingswaarden van?
Alle reacties Link kopieren
ik heb alles wat er in is gegaan bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal muffins die ik er uit haal en dan kom ik op 101 kcal per stuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy_clein schreef op 15 augustus 2014 @ 09:58:

Hats, die muffins van jou klinken goed. Heb je daar voedingswaarden van?Ergens tussen de 90 en 120 dat ligt er een beetje aan wat je erdoor doet,
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Oh dat valt me nog reuze mee. Dank! Ga ze denk ik ook een keer maken!



Ik ben vandaag echt lam, niet lichamelijk maar mentaal. Slaat dat ergens op? Ik heb helemaal nergens zin in namelijk

Overigens dacht ik gisteren lekker te slapen. Ik was om kwart voor 7 's ochtends al opgestaan (na een lange dag ervoor), gesport, en toch kon ik 's avonds niet goed in slaap vallen en veel wakker geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer !

Vandaag de hele dag werken, voor vele ban jullie is dat misschien makkelijker omdat je "weg" bent, ik werk als gastouder en ben dus gewoon thuis. Pubers hebben nog vakantie dus er komt regelmatig iets langs waar ze me mee in verleiding brengen, maar tot nu toe gaat t best goed. Ik ga t volhouden deze keer!
quote:pyh1989 schreef op 15 augustus 2014 @ 07:39:





7.30 Glas fruitthee met 2 zoetjes



20.30 Fruittthee met 1 zoetje



7 Glazen water



!Even een interesse vraagje maar waarom doe je in het ene glas 2 zoetjes en in het andere 1? Niet als kritiek hoor ik zit nu een bak koffie te drinken met 4 zoetjes haha. Viel me gewoon op en kan geen reden bedenken. Glas kleiner misschien?
Alle reacties Link kopieren
Shit hatse, enig idee op welke pagina jouw recept ook alweer stond?
Pyh: super die 79!! Kan me helemaal voorstellen dat je blij bent
Deze dagen zo voor de verhuizing proberen we wel redelijk gezond te eten (heb woensdag een ovenschotel van sonja bakker gemaakt) maar in de avond zijn we beide gespannen en gaat er met gemak een zak chips doorheen.

Nou ja maar voor houden dat de ergste stress straks weg is en dat we dan ook minder gaan stress eten.



Is dit topic idd gemaakt met een nick waar meerdere op kunnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy_clein schreef op 15 augustus 2014 @ 10:25:

Shit hatse, enig idee op welke pagina jouw recept ook alweer stond? laatste of eennalaatste pagina van het vorige topic
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 15 augustus 2014 @ 10:28:

[...]



laatste of eennalaatste pagina van het vorige topic Haha dankje, gevonden!
Goedemorgen dames, zitten we opeens in een nieuw topic?



Gisteren een slechte dag: een hele reep chocola opgegeten a 1000 kcal Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat afvallen. Ik weet het niet: het gaat de hele dag goed, maar 's avonds moet ik gewoon nog wat eten en dan wordt het elke keer snaaien. Ik denk dat ik overdag te weinig eet, dus daar ga ik s wat aan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2014 @ 10:26:

Deze dagen zo voor de verhuizing proberen we wel redelijk gezond te eten (heb woensdag een ovenschotel van sonja bakker gemaakt) maar in de avond zijn we beide gespannen en gaat er met gemak een zak chips doorheen.

Nou ja maar voor houden dat de ergste stress straks weg is en dat we dan ook minder gaan stress eten.



Is dit topic idd gemaakt met een nick waar meerdere op kunnen?



Oh dat kan ik me echt heel goed voorstellen, dat je gaat stress eten bij een verhuizing! Als je 's avonds uitgeteld op de bank zit ook nog kcal gaan tellen.. moet er zelf ook niet aan denken. Ik weet niet of je er tijd voor hebt, maar anders gezonde snacks voorbereiden voor die momenten alvast? Beter dan een zak chips naar binnen werken!

desnoods maak je zelf chips met aardappelschil of groenterestjes! lekker hoor!



Waar gaan jullie naartoe verhuizen?
Alle reacties Link kopieren
quote:pyh1989 schreef op 15 augustus 2014 @ 08:37:

Net stiekem even gewogen en zit onder 79 kilo!



Goed bezig!!! (Ligt dus echt niet aan een witte boterham…of superlekkere zwart-witjes of een keertje patatjes)>

Als ik onder de 79kg kom spring ik ook zo. Dan kan ik weer springen.



Wat is er trouwens veel gebeurd! Even sinds gistermiddag niet meer gelezen, waren jullie 6 pagina's verder, een nieuw topic verder…KikkerAnna weg, al snap ik dat niet helemaal zo ineens. MevrouwJack undercover…



Nou, nieuw topic!! Geen negativiteit meer. Dus….Jippie, ik ben sinds vanmorgen na 5 dagen toch eindelijk een half kilootje lichter!

Mijn eetlijstjes zijn kort. En afgelopen dagen praktisch hetzelfde:

O: 3 cracottes met huttekase (min een hapje van elke cracotte voor de bedelende hond)

L: 2 Volkoren boterhammen met kaas (tussen de grill>Tosti!)

A: Salade van rucola met ei, tomaat, komkommer, mayolijn (en of 2 plakken Jamon Iberico of pijnboompitten)



1,5 L water + nog een glass of 2. Dat drinken gaat mij steeds makkelijker af! Heb steeds vaker 's avonds nog dorst.



Eergisteren 's avonds nog magnetron-popcorn gegeten (daar zit stiekem veel in zeg! Ik had juist gehoord dat popcorn best een verantwoorde keuze was. Niet echt dus! 430 cal per zak! Ok, wel beter dan zak M&M's van 1250cal)

Gisteren nog een mini waterijsje van 30 cal. Had het warm.

En 2 dagen gewandeld op het strand. Met superveel tegenwind!



Dit weekend zal het wat minder worden. Zaterdag afgesproken met een vriendin die ik maar eens per jaar zie. We zullen vast niet veel eten, want zij eet altijd heel weinig. Maar een tapa zal er wel in zitten. Mocht het mooi weer zijn, dan komt ga ik 's avonds met vriend naar het strand voor het vuurwerkfestival oid in Scheveningen. Ook vast eten daar. En dan zondag een fancy diner voor 2 in de Euromast voor mijn vriends verjaardag. Maar dat kunnen nog wel eens kleine porties zijn. Haha. Normaal eet ik bij uiteten nooit een dessert, maar nu ga ik dat helaas wel doen. Zag zulk lekkers op de kaart!!! En dit doen we vast niet nog een keertje namelijk.
Klinkt goed miss-janedoe. Parijs is zo'n heerlijke stad en dat jurkje is een mooie stok achter de deur om verder af te vallen.



Lekker dat je zoveel bent afgevallen cupcakegirl.
quote:pyh1989 schreef op 15 augustus 2014 @ 08:37:

Net stiekem even gewogen en zit onder 79 kilo! Goed bezig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven