Lijf & Lijn alle pijlers

30 Day Squat Challenge

31-08-2015 10:10 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil morgen gaan beginnen met de 30 day Squat Challenge.



Wie doet er mee?



1 sept Dag 1 50 squats

2-sep Dag 2 55 squats

3-sep Dag 3 60 squats

4-sep Dag 4 Rust

5-sep Dag 5 70 squats

6-sep Dag 6 75 squats

7-sep Dag 7 80 squats

8-sep Dag 8 Rust

9-sep Dag 9 100 squats

10-sep Dag 10 105 squats

11-sep Dag 11 110 squats

12-sep Dag 12 Rust

13-sep Dag 13 130 squats

14-sep Dag 14 135 squats

15-sep Dag 15 140 squats

16-sep Dag 16 Rust

17-sep Dag 17 150 squats

18-sep Dag 18 155 squats

19-sep Dag 19 160 squats

20-sep Dag 20 Rust

21-sep Dag 21 180 squats

22-sep Dag 22 185 squats

23-sep Dag 23 190 squats

24-sep Dag 24 Rust

25-sep Dag 25 220 squats

26-sep Dag 26 225 squats

27-sep Dag 27 230 squats

28-sep Dag 28 Rust

29-sep Dag 29 240 squats

30-sep Dag 30 250 squats



Wij doen mee!!

legallyblonde

ikeaverslaafde

Blablabla27

JDLover

Ba-na-na

Pucker

huugjj

beetjegek

Cocomo

beeertje

evien

banaaaana

quinta1976

tzippa2

Monatala

daisy1977

Roxy21

greenmoustache

XkusX

theinvasion

Monchhichi

Bruja78

Monochra

KirstenQY

mei-dag

ayraa

Tamudo

nessemeisje

cosima

Polkadot28

Merle9988

Margriet
250 squats? Dat boezemt angst in!

Ik doe mee.
Ja ik wil wel meedoen! In februari ook gedaan en erg tevreden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blablabla27 schreef op 31 augustus 2015 @ 10:15:

Ja ik wil wel meedoen! In februari ook gedaan en erg tevreden.



Wat waren je resultaten?



Leuk dat jullie meedoen!!
Billen waren echt gelift. Taille werden smaller, conditie beter. Ik ben helaas erna weer aangekomen. Deze keer wil ik het erna ook bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee!! Maarre, heb motivatie nodig hihi...
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee!
Perfect is boring.
Alle reacties Link kopieren
Oh goede, ik ga proberen mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het ook proberen! Vorige keer tot dag 10 gekomen en toen bij gebrek aan motivatie gestopt. Dat kan beter! I'm in!
Alle reacties Link kopieren
ik was begonnen, maar ik gaf op bij 70 geloof ik haha. Ik doe mee!
Om het goed vol te kunnen houden deed ik het s ochtends. Anders loop je na een drukke dag nog tegen dat squaten aan te hikken zegmaar. Als je het s ochtends doet ben je er meteen maar vanaf:p. Je gaat spierpijn krijgen! Alleen werkt het om toch te gaan squaten!
Die squats moeten in één keer of mag dat ook verspreid over de dag? (Ja sorry, ik zit nog steeds met die 250! )
Alle reacties Link kopieren
Ik zit zelf wel met het lijstje goede voornemens vanaf september, en daar staat ook zeker bij: (weer) beginnen met hardlopen, gezond eten (en hopelijk 3-4 kilo afvallen), dus deze zou er ook prima bij passen.



Maar 250 stuks.. pfff dat vind ik wel beangstigend. Ten eerste omdat ik de eerste 50 al eng vind klinken, eerst een youtube filmpje zou moeten bekijken van hoe ik een squad moet doen (en hoe ik moet zorgen dat ik m niet verkeerd doe).



En daarbij ook de tijdsinvestering.. ik heb voor de zomer ook meegedaan aan een buik-challenge met sit-ups, crunches en planken. maar daarbij begon het gewoon met 10 sit ups, 20 crunches en 30 seconden planken. (en bouwde op naar 150 sit-ups, 200 crunches en 5 minuten planken oid)

Na 2 weken ben ik gestopt omdat ik 's ochtends inmiddels een kwartier/ 20 minuten voor nodig had om mn oefeningen te doen.

Ik kan me niet voorstellen hoeveel tijd ik zou moeten vrijmaken om 50-250 squads te doen.. dat is geen kwestie van Fit in 10 minuten per dag meer.

Nee, ik geloof dat ik op zoek ga naar iets laagdrempeligers.



(rotsmoes hé? )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een uitdaging, leuk! Ik doe mee!
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee.

Ik begin met 50 en ga door tot zoveel squats er in een kwartier passen. Ik ben bereid om een kwartier eerder op te staan, maar veel gekker wordt het niet. (Wie weet ben ik tegen die tijd wel zoooooo enthousiast dat ik ze op een gegeven moment 's avonds i.p.v. 's ochtends ga doen )
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Ik squat nu ook wel maar 3x pw 50 ofzo. De challenge ging me vervelen zeg maar. Maar ik ga het samen met jullie doen dat is leuker. Lunges en hipthrusts doe ik ook, met mijn zoontje zittend op mijn buik voor extra gewicht
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn!!

Ik vind het ook nogal wat die 50 om mee te beginnen!!

Je hebt ook schema's waarbij je met 30 begint maar ik denk dat dat eigenlijk te weinig is, ik wil wel die spierpijn voelen eigenlijk.



Gaan jullie je ook opmeten?

Ik ga de oefeningen s'avonds doen denk ik. In de ochtend is het hier altijd zo druk.

Ik denk dat ik ze rond een uur of half negen ga doen en daarna kom ik gelijk op het forum
Mijn motivatie (behalve dit topic, waarvoor dank!) is dat straks mijn bovenbenen niet meer tegen elkaar schuren als ik loop. Dat is iets nieuws deze zomer en ik vind het maar niks. O ja, en ik wil geen 80 kilo gaan wegen en die komt steeds dichterbij. Maar ik ga me niet opmeten verder.
Ik doe ook mee, hopelijk hou ik het met jullie steun wel vol. Heb het al eerder geprobeerd maar ben toen na 2 weken afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik doe mee, ik wil het dan in combinatie met de push up challenge doen. Dan bouw je in 30 dagen uit naar 40 push ups. Ben benieuwd hoeveel tijd het allemaal gaat kosten en of het mij überhaupt gaat lukken
Alle reacties Link kopieren
Laat ik eens gek doen.... ik doe mee!
Alle reacties Link kopieren
@banaaaana, Hoe gaat de push-up challenge? Dat zou ik ook graag willen leren. Kan er niet eens eentje...
Ja! Ik ga meedoen!
Alle reacties Link kopieren
spannend, maar ik ga meedoen!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Leukleuk!! Ik heb er steeds meer zin in!

Na die 30 dagen wil ik trouwens wel verder en dan met gewichten ofzo. Ik heb ook een springtouw liggen die ik ook graag wil gebruiken..

Maar eerst die 30 day volhouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven