Lijf & Lijn alle pijlers

Afslankpillen?

03-05-2007 21:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor de zomer graag 5 kilo kwijt zijn en ben al een tijdje bezig. Minder eten, weinig snoepen en 2x per week sporten. Helaas gaat het niet vooruit. Nu zat ik op internet te zoeken en kwam wat sites tegen met afslankpillen. Niet de échte ephedra pillen maar zogenaamde "gezonde" fat burners zoals slimming drops. Zijn er dames die ervaring hebben en zoja, werkte het? Had je ook bijwerkingen met deze zg. natuurlijke pillen? Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen. O ja, ik wéét dat het beste is om af te vallen dmv gezond eten en sporten, maar aangezien dit niet lukt zoek ik een andere manier. Uiteraard blijf ik gezond eten en sporten.
Alle reacties Link kopieren
wees alsjeblieft voorzichtig met dat soort dingen, wat ik wel een aanrader vind zijn vezelpillen, deze kun je nemen om het hongergevoel tegen te gaan en hier zit niets fouts in, zijn gewoon vezels en vezels zijn goed voor je.



er is wel een zuiveldrankje op de markt dat zorgt dat je minder gaat eten, heb t een keer geprobeerd en het werkt inderdaad maar ik vind het te duur om elke dag te gebruiken + ik kan niet zo goed tegen zuivel maar misschien is het iets voor jou? het is zo'n klein flesje, lijkt op yakult maar dan anders....
Alle reacties Link kopieren


Nu zat ik op internet te zoeken en kwam wat sites tegen met afslankpillen. Niet de échte ephedra pillen maar zogenaamde "gezonde" fat burners zoals slimming drops. Zijn er dames die ervaring hebben en zoja, werkte het? Had je ook bijwerkingen met deze zg. natuurlijke pillen? 



Begin er alsjeblieft niet aan, want ze zeggen dat het natuurlijke afslankers zijn, maar ze werken wel degelijk als een vorm van speed. Ik werd er erg trillerig, emotioneel en opgejaagd van. Ik ben ermee gestopt omdat ik me er helemaal naar door voelde.



Mijn zus had dezelfde verschijnselen, plus het gegeven dat ze er erg hongerig van werd. En dat is niet iets wat je wilt als je lijnt!



Onze conclusie: die pillen zijn troep. Hou het maar beter bij gewoon gezond eten en bewegen. En ga ook vooral niet te weinig eten, want dan krijgt je stofwisseling een opdonder.

Alle reacties Link kopieren
bij Gezondheid en Lijf staan volgens mij al aardig wat topics en tips over alle soorten pillen maar de algemene strekking is wel, begin er niet aan. Tenzij je gewoon wat vezelpillen ofzo neemt. Die kunnen weinig kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Ook een idee is: Elke ochtend en middag een grote bak magere yoghurt met All Bran (de donkere soort) cornflakes. Daar zitten heel veel vezels in. Een appeltje erbij en alleen gezonde tussendoortjes en 's avonds een gewone gezonde maaltijd en na 8 uur niets meer eten. Wel minstens 2 liter water/kruidenthee drinken per dag. (en sporten natuurlijk).



Of een tijdje aan de Herbalife - werkt ook gegarandeerd (Je kunt het een maand proberen en als het niet gewerkt heeft, krijg je je geld terug).

Zie aparte topic.
Alle reacties Link kopieren
hoi,



In het verleden heb ik meerdere malen afslank pillen geslikt namelijk diverse soorten stackers, hoodia, en mdyou. Wat ik je kan vertellen is; Begin er niet aan, ik liep de hele dag opgejaagd rond, was bleek, kreeg kringen onder mijn ogen en had veel hoofdpijn. Veel mensen denken dat je hier echt van kan afvallen, maar vergeet niet dat het afvallen juist moeizaam gaat. Binnen no time zijn de kilo's er weer aan! Als je het wil doen dan zou ik als ik jou was Stack 2 nemen zonder ephedra. (want ephedra wordt nog gewoon verkocht hoor, onder de toonbank) Stack 2 is was rustiger en vooral voor de mensen die niet tegen het opgejaagde gevoel kunnen.



Suc6 en doe wel rustig aan met die troep
Alle reacties Link kopieren
Meiden, bedankt voor jullie advies! Als ik zo over die bijwerkingen lees hou ik het nog maar even vol met gezond eten en zonder snoepen. Geen pillen dus, hoewel ik er enorm van baal dat het niet vooruit (of eigenlijk qua kilo's: achteruit) gaat. Heb ook de neiging om tijdens het avondeten meer te eten omdat ik me de hele dag heb zitten inhouden. Ik heb nog niet vaak gelijnd in mijn leven. Een paar jaar geleden was ik ook iets te zwaar maar toen kwam ik op mijn werk in een rotsituatie terecht en viel van de stress gelijk kilo's af. Het heeft een hele tijd geduurd voor die er terug aan zaten. Lang heb ik gezegd dat ik liever iets dikker ben en gelukkig dan mager en gestressed en dat geldt nog steeds. Maar toch... als ik me zelf in bikini zie word ik momenteel niet vrolijk. De tip van de vezels als ontbijt ga ik zeker opvolgen!
Alle reacties Link kopieren
Meissie alstjeblieft geen pillen...maar afijn dat hebben de medeforummers je ook al vertelt gelukkig;)

Vergeet niet dat afvallen tijd kost en je de eerste periode ook alleen vocht en geen vet verliest, maar dat is nopmaal.

Begin met een goed stevig vezelrijk ontbijt, dat zet je stofwisseling in werking.

Een veelgehoord misverstand is om zo min mogelijk te eten. Je lichaam heeft op die manier niets te verbranden en zal de stofwisseling daarop aanpassen. (zeer traag worden dus) En als dat lichaam dan eindelijk een hapje krijgt zal het angstvallig de vetten etc..daaruit opslaan als reserve.......

Je sport nu 2 keer per week en dat is prima, daarnaast kun je proberen m,eer te lopen,fietsen etc.......en als je goed op je voeding let (zonder uithongeren) dan komt het heus helemaal goed.

Heel veel succes meid en op naar de bikini!



En de gouden tip...probeer jezelf niet al te kritisch te bekijken!

 Een tevreden mens ziet er al snel mooier uit omdat hij/zij straalt!*;
Alle reacties Link kopieren


Of een tijdje aan de Herbalife - werkt ook gegarandeerd.



Bij mij werkte die troep dus niet, dus 'gegarandeerd' is niet waar.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven