Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Ik ben er ook klaar voor morgen!

Maag en darmen zijn helemaal van slag van die troep.

Vandaag nog niet allemaal gezonde keuzes gehad, maar wel een workout gedaan



150 jumping Jacks, 50 Squats, 40 armoefeningen en nog 15 min dansen
Heb ook dat mijn maag van slag is. Dacht dat het aan mij lag. Gelukkig niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Evda, Ik begin morgen :D

... en... wat zijn 40 armoede Ingen ?

Ook; wat wil je bereiken met de squats? (vraag ik omdat ik dacht dat dit 'moest' voor een mooie kont, maar je traint er vooral je bovenbenen mee - vandaar dat ik nu ook hipthrusts doe)
It's not always easy, but it's worth it.
Ja dat dacht ik kont dus.

Mijn benen zijn dun die hoef ik niet te trainen .

Ik bedoelde armoefeningen.

Het is een sessie uit 30 dat Shred met gewichten... Ik wissel de jumping Jacks af ...Steeds sessie van 30 a 40 jumping Jacks en dan weer Squats tussendoor..Want 150 jumping Jacks achter elkaar red ik niet haha
Er heerst ook heel erg buikgriep hoor woeffie
Hoe gaan hiptrusts Judith?
Alle reacties Link kopieren
Hipthrusts: https://www.youtube.com/watch?v=SEdqd1n0cvg - ik doe ze met een kettlebell op m'n kruis (haha)



Glute bridge: (leuker, maar iets minder effectief) https://www.youtube.com/watch?v=8bbE64NuDTU



Squats helpen wel een beetje, en mooie sterke/strakke bovenbenen is ook top
It's not always easy, but it's worth it.
quote:Evda2016 schreef op 01 januari 2017 @ 18:58:

Er heerst ook heel erg buikgriep hoor woeffieKlopt maar gok dat het het eten is geweest. Heb ook geen tijd ik ziek te worden. Eerste week word meteen druk.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik heb jullie gevonden



Hier nog een schandalig slechte dag. Zal ook niet typen wat ik gegeten en gedronken heb!

Morgen weer flink in het gareel!

Moet nog wel even weer een beetje de motivatie vinden/krijgen.



Maar dat gaat vast goed komen door jullie positieve berichten :D
quote:judith1107 schreef op 01 januari 2017 @ 19:07:

Hipthrusts: https://www.youtube.com/watch?v=SEdqd1n0cvg - ik doe ze met een kettlebell op m'n kruis (haha)



Glute bridge: (leuker, maar iets minder effectief) https://www.youtube.com/watch?v=8bbE64NuDTU



Squats helpen wel een beetje, en mooie sterke/strakke bovenbenen is ook top



Thanks Judith! Maar zo'n bank heb ik niet staan helaas.

Doe wel vaak op de grond liggen met knieën gebogen en dan billen optillen van de grond



Is dat btw je personal coach?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik m'n salontafel hihi
It's not always easy, but it's worth it.
Haha Twilight, ik ga ook echt niet vertellen wat ik gisteren en vandaag allemaal gegeten heb hoor. Schandalig slecht was het
Oh ja dat kan natuurlijk!!



Twilight hier moet ik denk ik ook echt mijn best doen hoor om de motivatie vast te houden en het zal morgen ook echt afkicken worden
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen zich schaamt voor het vreetwerk hoor Twilight - althans, als ik kijk naar hoeveel ik gisteren heb gegeten (ook al zaten daar bv. ook tonijnsalade (zelfgemaakt), groentenwolkjes e.d. bij) en ook hoe vet/suikerrijk... Man... Pffff waarom?!

Maar 2017 is er nu en we gaan gewoon knallen!

Ik ben nu bezig met m'n boodschappenlijstje, man man even afkicken van de suikers, stomme oliebollen ook :p

Haha ik ga 'm straks posten, zit in een soort health-overdosis modus.



Ik ben ook bang voor het motivatie wat betreft sporten, eten gaat bij mij nu redelijk 'vanzelf' goed, maar bewegen zit niet echt in mijn systeem haha. Ik hoop dat de variatie daarbij helpt om het vol te houden.

Ik mis move that body hahaha, was ook altijd even een momentje bewegen.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ja gevonden!

Ik voel me erg brak vandaag.. niet heel veel gegeten, maar gister dus wel veel te veel gedronken. Nu weer even klaar mee zeg..Morgen hopelijk meer energie
Zie nu pas dat tweede filmpje van die glute bridge ..

Die doe ik vaker, die bedoelde ik!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn boodschappen lijstje:selderij, 2 komkommer, 2 paprika, tomaten, champignons, 2x augurk, krop sla, radijs (als het er is?)1kg appels, 5 grapefruits, pompoenblokjesrosbief, rookvlees, filet americain light, hummus1kg kip, 2 kip saucijzen, gamba's, 2 blikken tonijn2 ongezoete amandelmelk, 2 slimpie limonadepaprika knabbels (babyvoedingsschap), soepstengels



Dit heb ik nog in huis:

2 flessen eiwit, halve kilo zak bloemkool, halve kilo zak broccoli, halve kilo zak gegrilde groenten



---- Dit is een hoop alleen voor avondeten/snacks en een paar x lunch, maar hierbij maak ik gerechten waar ik 4x van kan eten (gaat de vriezer in) dus een hoop, maar volgende week veel minder, omdat ik dan de helft nog heb
It's not always easy, but it's worth it.
Kan je daar meer dan een week van eten Judith? Ik vind het niet veel, juist vreselijk weinig
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best wel een hoop - zeker met de diepvriesgroenten daar nog bij haha - ik ben maar alleen hè ;)

Eet jij zoveel meer aan snacks en avondeten dan?
It's not always easy, but it's worth it.
Het is al laat geloof ik, ik had automatisch een vierpersoons boodschappenlijstje in mijn hoofd Voor alleen klinkt het wel logisch ja.



Voor mij komt er sowieso nog brood en een heleboel zuivel bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 01 januari 2017 @ 18:37:

Ik ben er ook klaar voor morgen!

Maag en darmen zijn helemaal van slag van die troep.

Vandaag nog niet allemaal gezonde keuzes gehad, maar wel een workout gedaan



150 jumping Jacks, 50 Squats, 40 armoefeningen en nog 15 min dansen



Je bent fanatiekkkkk!

Goed hoor!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je boodschappenlijstje Judith!

Zet gelijk selderij en soepstengels in mijn online mandje! (Bezorgdienst)



Ik ben al begonnen met minder snacken en gezonder eten.

Heb nog een heleboel "slechte" dingen in huis maar dat geef ik beetje bij beetje

weg aan vrienden en collega's





Succes dames en een fijne dag!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 02 januari 2017 @ 06:20:

[...]





Je bent fanatiekkkkk!

Goed hoor!!Sporadisch
Vandaag boodschappen yes!

Hamsteren bij Albert Heijn!

Had ook al een lijstje gemaakt, slimpie gaat erbij tnx Judith.

Nu even de schade op de weegschaal gaan bekijken
77.3 (krijg m niet dikgedrukt)

Genoeg reden om gemotiveerd te zijn weer af te vallen!

Succes allemaal en een fijne dag !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven