Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Wat goed twilight!, ik woog vandaag 2 ons minder. 97.8 ondanks mijn rare week.

Deze week gaat de broekriem weer aan. Ik wil deze maand nog 8 ons kwijt.



Eetlijstje van vandaag

O: Griekse yoghurt met jam en een appel

L: salade met kip en kikkererwten

T: appel en cup a soup

D: boerenkoolstampot met worst.



De worst is nogal calorierijk dus mijn vriend mag daar wat meer van opeten dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Twilight, Suikerbroodje ik ben echt benieuwd!!!

Twilight wat goed!

Jane haha dank je, dat hoor ik wel vaker ja. Ook de leukste, vind ik altijd fijn om te horen. Het leukste vind ik altijd dat mijn leerlingen heel veel leren zonder er bewust van te zijn, omdat ik veel buiten het boek om werk.

Ballys; Als het tegenzit gewoon jezelf herpakken Je weet dan in ieder geval waar het in zit en daar kun je dan weer aan werken Nou valt mee toch!

Tailor: Oeioei! Probeer niet onder de 1200 te komen, als absoluut laagste punt.

Femme: Wat goed weer van je, echt hoor, groot respect!

Evien: Jammer, maar als je maar genoten hebt, wie weet valt het wel mee!

Morgana: Grappig dat jij in Evda een soort van hetzelfde pad lopen, dat is altijd wel fijn, kun je je nog beter aan iemand optrekken - Jouw behoefte is dan wrs. ook groter dan die van de rest.

Evda *knuf* Beterschap!!



Eetlijstje:

O: havermoutpap (met ongezoete amandelmelk), haverzemelen, kaneel en bosbessen + yakult light

T: appel

L: cappuccino nut bar + pakje maiswafels + kipfilet

T: flesje smart protein

D: 2 proteïne pannenkoeken met zoetstof, 2 kipsaucijs, glas wijn (morgen een enge afspraak in het ziekenhuis, nu al stress)

T: pompoenpit/lijnzaadcracker

Waarde hiervan: 1404kcal- bam precies mijn doel, geen 1kcal te veel of te weinig
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
OMG ik ben dom! Heb ik alle gewichten al weggehaald, maar ja, dan weet ik natuurlijk ook niet wat er al af is -_-'

Volgens mij nu weer goed.
It's not always easy, but it's worth it.
@judith t valt ook wel mee, maar ik wil dan eigenlijk sneller resultaat zien. Terwijl er al resultaat is daarbij heb ik geen eetbuien meer gehad sinds ik ben begonnen. Dat alleen is al een feestje waard
Alle reacties Link kopieren
Iedereen tot hier al geupdate.
It's not always easy, but it's worth it.
Zo ik wist het al wel dat er deze week veel af is, maar zoveel... Was dus echt vocht vasthouden vorige week. Zal dus wel een vertekend beeld zijn daardoor, maar ik ben mega happy!



78.5



BMI: 29.1

Deze week af: 2,2

Totaal af: 7,5



De laatste keer dat ik dit woog was in april 2015.



@ Morgana: Zo doe ik dat ook ja: ik snack bijvoorbeeld mandarijnen of augurk voor de tv. Dan snaai je toch wat maar wel gezond.



@ Femme goed bezig!! En oh lekker nog een wijntje mogen!!!!



@ Evien ja de bassist van mijn ex zijn band zei dat ook al van die sneeuw, het is daar bij hun overdag ook -5 ! Dat is in Spanje echt uitzonderlijk he? Hopelijk is de weegschaal lief voor je morgen. En ja jammer dat het nog geen zomer is, nou wil ik die jurkjes aan ook hahahaha.



@ Twilight!!!! Super meis, wat een lekker resultaat! Goed bezig!! Als ik weer een keer een kutweek heb ga ik aan het bier hahahaha.



@ Jane: Bij mij qua afvallen is het dat ik sinds oud en nieuw ben gestopt met melk in mijn koffie, ik heb nu alleen 2 zoetjes. Ik ben gaan ontbijten sinds vorig jaar, dat deed ik echt nooit en heb ik echt moeten leren. Mijn tussendoortjes bestaan uit 3 fruitmomenten (octend/middag/avond). Verder drink ik rond de 1.5 liter water. Qua avondeten 6 avonden vers, wij hebben een keurslager tegenover het werk met een uitgebreid assortiment en dan haal ik daar de ingredienten. 1 dag per week zondig ik en eet ik waar ik zin in heb. Meestal roti, broodjes hete kip of patat, alhoewel ik wel merk dat ik vet eten als pizza ofzo op de 1 of andere manier niet meer zo goed kan verteren. Verder: qua drinken doe ik nooit meer verse jus nu ik weet hoeveel suiker daar in zit. Meestal neem ik als drinken karvan cevitam aangelegd met water of verse appel-wortelsap.

Qua beweging: half uur lunchwandelen, met de trap naar de 4e op het werk en in de avond half uur hometrainer. En ook hele belangrijk: regelmatig slaapritme. Elke avond in principe rond elf uur / half twaalf naar bed en elke dag ook in het weekend rond 8 uur op.



@ Evda hoe gaat het nu met je? En balen dat je iets bent aangekomen maar kan goed dat zout / vocht zijn ja.



@ Tailormade ik duim mee vandaag voor jou. Laten we hopen dat het meevalt. In jouw lijstje zie ik vooral veel vochtrijk voedsel en weinig vast op die crackers en biefstukpuntjes na. Zelf zou ik wat meer vast voedsel missen dat je spijsvertering goed op gang houdt. En oh ik doe dezelfde pillen als jij ja, ook die visolie omdat ik ook echt niet van vis hou en voor mijn chronische lage rugklachten



@ Judith gelijk gebleven dus. Balen meis. Maar als je wel centimeters kwijt bent is dat ook goed toch? Knuf. Ik pm je vandaag als mijn baas met pauze is.



Wel, ik begin met 7,5 kilo eraf sinds oktober wel wat verschil te zien aan mijn benen en ik begin ook meer vorm te zien in mijn taille. Waar ik het nog niet echt zie is de deegroller op mijn buik, ik kan nog veel pakken daar. Dat wil ik echt graag weg hebben want dat vind ik lelijk. Ik voel wel al dat broeken beter passen maar daar zie ik het nog niet echt. En mijn tieten hangen, maar dat is al jaren zo en die kan ik alleen redden met een push up bh hahaha. Ben benieuwd hoe deze week weet gaat. Laatst ging ik ook als een speer en toen weer zowat een kilo eraan. Dus dit zegt mij niet zoveel. Al ben ik happy.



Isa hoe is het met jou?



En mijn ex ja is heftig. Ik had het gistermiddag even enorm moeilijk. Ze hadden een radio interview in Spanje en toen ik hem hoorde begon ik gelijk te janken en kon ik niet meer ophouden met janken, Deden ze ook nog ons liedje (kan die presentator niks aan doen maar toch) en mijn ex maakte druk reclame voor de website die ik heb gebouwd voor zijn band en hoe blij en trots hij daar op is.... Pfoe, nu ik dit zit te typen begin ik alweer..... Nou ja..... is ook niet gek denk ik....



Hopelijk voor de rest ook mooie resultaten vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Zat de hele week rond de 78,5 vandaag opeens 79,4

Nou ja, zal wel vocht zijn, dat lees ik ook bij jullie. Heb geen 7000 kcal te veel gegeten gister.

79,4

+0,6

BMI 24,8

Totaal -4,1



Heel erg bedankt weer voor het updaten Judith. Daar gaat best wel wat tijd inzitten. Vind het heel fijn dat je dit zo goed voor ons bijhoudt!
Alle reacties Link kopieren
Woehoe, Hamaika -2,2!!! Wat fijn voor je.

Zie toch veel goede resultaten, gefeliciteerd allemaal.



Sterkte Evda, gelukkig heb je je schoonmoeder. Inderdaad bizar dat je dan aankomt. Maar zoals je al zei: Vocht....
Alle reacties Link kopieren
En sterkte Hamaika. Laat de tranen rollen. Hoe meer je het er nu uit laat, hoe sneller je door de fases heen komt. Mits de omstandigheden dit toelaten uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
82.6 kilo, bmi 25.2



Hetzelfde als bij mijn aanmelding een paar dagen geleden.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Oh balen Femme..... Maar bij mij was er vorige week ook een halve kilo bij en nu opeens 2.2 er af. Ik was toen ongesteld, bij mij was het vocht. Komt weer goed, echt! En nee, voor 7000 kcal moet je 7 pizzas eten hahahaha. Dat is echt niet zo. Knuf voor jou.



En lief wat jez zegt meis,. Dank je wel. En zo is het ook. alle emoties die er nu alvast uit rollen maken dat ik straks als ik hem zie 16 februari rustiger kan blijven. Nog 3,5 week.....



En ja pluim voor ons Judith inzake de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen weer geupdate.



Wat fijn Hamaika! Mooi hoor! Niet te snel meer afvallen nu hè, anders heb je kans op los vel :(

Femme: Kan vocht zijn, maar jij beweegt zo veel dat het ook zo maar spieren kunnen zijn (en die wegen meer als vet) - misschien ook gaan meten voor de zekerheid?



Morgana: Logisch
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik doen Judith, heb op 7 januari gemeten en genoteerd, ga dit de 28e weer doen (elke 3 weken)



Enne, heb me verrekend, het was +0,6 ipv +0,5.

Totaal -4,1 ipv -4,2

Sorry, ik bezorg je extra werk.
Alle reacties Link kopieren
Wauw zo hey! ging "even" youtubben en jullie hebben ondertussen

zoooveeeeeel geschreven! Kan mijn brein even niet aan hoor.



Ik lees later in de middag/avond even goed door.



Wil wel even mijn gewicht doorgeven:

59,6 kilo dus 100 gram (pakje beleg) minder dan vorig week.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Geupdate

Jane, niet minder gaan eten nu hè ;) Ik denk zelfs dat als je wat meer eet, je weer wat meer afvalt :D



Femme No problem, kan gebeuren :D
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ow meiden...ik lees wel maar momenteel zo druk met laatste dingen regelen nieuwe huis dat reageren niet goed lukt....



Gewicht net als zaterdag 79.8

Blij!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal. Hoe is het met de zieken? Weer wat opgeknapt? Ik heb me net gewogen en het was 79 kilo Net wat zwaarder dan gisteren, maar toch netjes afgevallen. Ik ben er blij mee! Ik ga aan de slag. Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Geupdate

Mooi Jua en Suikerbroodje!



ETA: De update posts plaats ik zodat ik weet waar ik ben gebleven haha, scheelt zoekwerk
It's not always easy, but it's worth it.
Judith ik weeg me even een weekje niet. Maandelijkse periode en door alles zou het niet eerder worden als woensdag dat het me s ochtends lukt.

Wil je die berekening van behoefte ook mij eens maken. Of me de link sturen.



Ik heb echt een super weekend gehad. Erg gezellig en efteling was zeker erg leuk.

Nu helaas alweer aan het werk.



Moest een hoop bij lezen zeg.
Wat ik me nou afvraag Judith, wat betekent ETA.

Hoezeeeeee voor de goede resultaten
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook nog mee kunnen doen?
Ik zie dat mijn gewicht nog niet in de tabel staat, 97.8. Overigens hoop ik mijn doel per 1-7 te halen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop mijn doel ook op 1-7 te halen. Volgens mij staat er een foutje in mijn bmi. Er staat 27,6, maar volgens mij moet het 26,7 zijn. Volgens mij heb ik een gezond bmi bij 74 kilo. Dat wil ik heel graag!
Alle reacties Link kopieren
Woeffie als je naar pagina 1 gaat in dit topic staat in het 2e bericht die link.

Evda: ETA betekent edit to add (dus aangepast om toe te voegen)



Ballys + Suikerbroodje, geupdate
It's not always easy, but it's worth it.
Toch een halve kilo afgevallen. Ik snap er niets van maar ben er blij mee.



Mijn Gewicht is nu 68,5 kg



@ Judith Sterkte morgen in het ziekenhuis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven