Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Ik ben 200 gram aangekomen en weeg nu 79 kilo.

Stop maar weer met brood te eten. En ga maar weer wasa crackers eten.
Judith hebben Hamaika en jij nog gewogen vanmorgen?

ik was 300gram afgevallen tegenover maandag.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Twilight, en wat goed!!!! Ik zie net een groupon voorbijkomen voor onbeperkt sporten voor 3 maanden voor €50.... Twijfel twijfel twijfel



Nikki ook lekker bezig zeg! Ik woog 65,2 haha <65 was me niet gegund vandaag. Althans, wellicht wel, maar niet voor het weegmoment helaas.



Ehmmmmm Cynthia, kom je met ons meeschrijven? Overigens is het vaak niet alleen brood waar je van aan komt, al kan dat wel helpen. Wat eet je verder op een dag??



Ik heb net mijn fotoshoot jurk gevonden, voor als ik weer 62-63 weeg.... stille extra motivatie
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Slechte week hier....te veel brood ( wel koolhydraat arm) maar ook een paar koekjes en snoepjes.....waarom is dat in huis!! ( ml gedaan dus)



grrrrr.....ik moet t weer oppakken....



@Hamaika succes! Je leest het vast niet meer maar duim voor je



Zie goede eetlijstjes...ik ben t van mij ff kwijt...zucht

Ben gevallen met de fiets en nu een gekneusde knie. Fiets ook kapot dus al heel de week met de auto wat ook natuurlijk niet bevordelijk is.....



en stress.....en ik ben echt een emo eter.....
Alle reacties Link kopieren
mmmm dat was best een ego berichtje...sorry
Alle reacties Link kopieren
Jua geeft niets soms is dat even nodig!

Wat naar, lijkt me ook pijnlijk een gekneusde knie, en dan ook nog een kapotte fiets.



Misschien anders emo-eten? Dus als je emo-eet je tegoed doen aan rauwkost a la komkommer, sla, wortel, augurk, tomaat, selderij etc etc

Dat scheelde bij mij (zeker in het begin) een hoop.



Ik ontdekte net dat ik te weinig eten heb meegenomen voor vandaag (grrrr) - de helft vergeten mee te nemen.

Vanavond naar de schooldisco - moet alleen even kijken of ik nog geschikte (platte) schoenen vind, ben van plan echt continue (nou ja, het duurt maar 2 uur) te dansen, maar na een dag op hakken op het werk is dat in de avond echt een hel hihi.

Een uur dansen is wel 286kcal, dan mag ik dus extra pasta ;) had vanochtend ook al voor 92kcal gehoepeld, bam bam goed bezig.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Ik geef even mijn eetlijstje voor vandaag door:

O - yoghurt met eiwitpoeder en wat quaker oats

T - appel met kaneel

L - 2 boterhammen met geitenkaas

T - 2 kiwi's

D - vivera kipschnitzel, 100 gr. groentefrietjes en 400 gram wokgroenten

S - yoghurt



Ben benieuwd of ik die 400 gr. wokgroenten uberhaupt op ga krijgen, of dat ik toch maar beter gewoon de helft kan bakken Oh, en heeft iemand van jullie ook wel eens de producten van vivera? Ik probeer zo langzaam aan te wennen aan minder vlees eten, en ik vind ze echt heerlijk! Terwijl ik vroeger de persoon was die zei dat ik never nooit een vleesvervanger zou aanraken ..
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Balen jua ik ben ook een emo eter maar zoek dan ook gezonde vervanging.

Lijkt me pijnlijk een gekneusde knie!



Ja Judith ben lekker bezig alleen de weegschaal denkt er anders over! Vanmorgen zelfs zwaarder dan maandag! Grrrrrrr

Moet niet teveel op dat ding staan eigenlijk!



Mijn eetlijstje:

O:yoghurt met granola

T: manderijn

L: 2 koolhydraat arme boterhammen 1 rookvlees 1 gerookte kipfilet

T: rijstewafel hummus

D: kipfilet uit de oven met mosterd en wat honing en boontjes

T: rookvlees met augurk (super tip Judith)
Alle reacties Link kopieren
Desje mooi lijstje! Ik schrok zelf heel erg van de voedingswaarde van de vivera producten (at het ervoor ook veel, ook bv. de kipnuggets - waar dus geen kip in zit, of de cordon bleu) Maar je proeft het er in principe ook niet echt van af, het is gewoon lekker en doet niet onder voor een stukje vlees verder

Lekker eetlijstje hoor!



Nikki: Ja, ik had hetzelfde, en had juist nog meer m'n best gedaan haha. Beetje jammer dus.

Ik zit nu in een 'ik wil snacken' modus... Heb maar wat zakjes weightcare chips en kaasknabbels gehaald.

Wat eet je dan bij de kipfilet?? En jaaaa, ik hou van rookvlees met augurk haha. 1 van mijn favoriete snacks



Ik blijf kwakkelen, er zit duidelijk een griepje in m'n lichaam - keelpijn, moe, koortsig, opgezette klieren, verkouden - maar het komt er niet uit (dagje wel, dagje niet, dagje wel etc.) - Nog 1 week en dan een week vakantie. Ik zie de bui al hangen :(



Ik heb voor zo een nog kleinere salami pizza (dr. oetker, 212 per pizzaatje) met een grote komkommer/tomaat/augurk/tonijn/sla salade - ben benieuwd.

Morgen sporten, gisteren 2 uur lang staan dansen - ik vond het verdiend (hihi)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie!!!! Heerlijk!!!



Ehhh Woeffie ik heb motivatie jouw kant opgestuurd. Mag ik die terug!!?????
quote:twilight84 schreef op 17 februari 2017 @ 16:42:

Vakantie!!!! Heerlijk!!!



Ehhh Woeffie ik heb motivatie jouw kant opgestuurd. Mag ik die terug!!?????



Komt het aan hoor......







Thanks voor het lenen





Alle reacties Link kopieren
Ahhhh Super! Jij was wel heulllll snel met terug geven



Hier nu vakantie, vanavond 2 feestjes. Maar voor de rest weinig in de planning. Dus dat moet afval technisch helemaal goed komen aankomende week.

Voor aanstaande maandag kan er nooit een goed getal op komen...... Maar ik zal zaterdag en zondag nog even opletten.
Ja toevallig even niets te doen op het werk dus denk ga hier even kijken of ze allemaal al weet wakker zijn. Zo rustig ja vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Judith ik heb er boontjes bij gegeten even een dag geen aardappelen. Maar wel een flinke portie groente.

Hoop zo maandag weer iets er af al heb ik dit wel vaker hoor een paar weken stil en dan ineens weer 2 kilo eraf ofzo. Dus kijk altijd maar over heel de maand.



Hier ook nog een weekje werken en dan een weekje vakantie!
Judith vanavond had je schoolfeest toch? Veel plezier dan!!



Heb je al bericht van hamaika gehad. Beetje nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het even een beetje kwijt. Slaap slecht, ben moe, voel me opgeblazen en pak net even te makkelijk een snoepje. Moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven. Dit gaat niet leuk zijn maandag.
Alle reacties Link kopieren
Nikki: Nice, klinkt lekker Ik heb net nog even voor 5 dagen eten staan maken (tjsa.... verveelde me, had honger.... effectief tijd besteden zullen we maar zeggen.

Ik moet ook nog een weekje werken, en dan vakantie. Zo aan toe!



Woeffie: Nee was gisteren Haha teachers gone wild :p Helaas was ik de enige jonge docent die ook daadwerkelijk danste... dus ben maar met leerlingen gaan dansen - je moet wat.



Hamaika zou in eerste instantie gisteren in gesprek gegaan zijn, maar dat ging helaas niet door, nu vandaag, maar nog geen update gehad. Zodra ik wat hoor, horen jullie het ook ;)



Morgen ben ik van plan een half uur hier het trappenhuis (5 verdiepingen met 2 trappen per verdieping) op en af te rennen, gevolgd door 10 minuten hoelahoepen en nog 30 minuten dansen - en dan ook nog 50 hip thrusts en 50 squats ----- dat laatste hangt een beetje af van hoeveel pijn m'n beentjes doen hoor hihi.

Geen sportschool nodig haha.

Ik kwam er net achter dat ik m'n zoetstof vergeten ben bij de boodschappen vandaag, misschien dat ik heel enthousiast hardloop naar de winkel (maar terwijl ik het typ denk ik echt ja hoor, no way :p )
It's not always easy, but it's worth it.
Ow was dat al op donderdag. Oeps heb ik dat even gemist.

Heb eigenlijk ook nooit gezien dat de leraren ook aan het dansen waren. Wel stoer van jou.



Ben benieuwd hoe het met hamaika is in Spanje.



Het afvallen is waardeloos. Denk goed om m'n eten en groei 600 gram op een dag. Terwijl het tot woensdag 300gram minder was. Heb besloten maandag even niet te wegen en mag even een week niet op de weegschaal. Stoelgang werkt ook niet echt mee. Maar we gaan er gewoon weer voor. Heb dit vorig jaar ook gehad en daarna vielen we ineens weer af.
Alle reacties Link kopieren
Haha Woeffie is ook vaak zo, ligt vaak ook aan hoe jong het team docenten is hoor en wat voor muziek er gedraaid wordt. Ik kan er echt niet tegen daar een beetje 2 uur lang zielloos te gaan staan toekijken... maar goed, kan me voorstellen dat als je niet echt heel geliefd bent bij de leerlingen het wat moeilijker is om je daar over heen te zetten ofzo.



Met Hamaika is het goed gegaan, ze hebben alles uit kunnen praten en het gezellig gehad. Die vrouw was toch niet bij het gesprek.



Je groeit 600 op een dag? Dus sinds donderdag ben je elke dag 600gram aangekomen?? Of gewoon in vergelijking woensdag/donderdag? Indien het laatste; daarom moet je niet elke dag wegen, een keer minder naar het toilet, iets eten met zout, te weinig drinken, minder goede stoelgang e.d. kan daar allemaal voor zorgen en zegt dus weinig....



Maar als je nu dus 1800gram meer weegt dan woensdag.... (want ik snap niet echt of je nou het één bedoelt of het ander) dan zou ik even h/a bellen



---



Ik ben gewoon net pas wakker. Blijkbaar had ik het nodig :( Nu maar weer aan de havermoutpap haha.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jij dan ook meedanst! Ik kan me niet herinneren dat de leraren van mijn school dat vroeger deden.



Heerlijk toch zo lang uitslapen! Ik was ook pas 11 uur uit bed, fijn!



Ahh fijn dat Hamaika een goed gesprek heeft gehad. Ze was echt zenuwachtig he!



Hier komt niets van mijn planning. Ik had gisteravond vette kramp in mijn buik, en zere rug en heupen. Nu alleen nog zere rug. Dus ben niet naar de sportschool gegaan. Ik ga straks nog wel schoonmaakmarathon in huis houden.

Net wel even stiekem op de weegschaal gestaan: 84,6. Viel me nog mee na deze schandalig slechte week. Scheelt nog dat het maandag en dinsdag wel lekker ging.

Nu maar weer even proberen te herpakken!
Judith. In 2 dagen 600 gram. Vind ik best veel. Dankje voor de tips van de stoelgang ga er iets mee doen.



Wat fijn dat hamaika haar gesprek goed ging.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het gesprek van Hamaika goed ging! Mijn eetdag gaat vandaag wel weer goed en ik heb ook 8km gelopen. Maar vanavond tapas eten, dus dat wordt nog wat... Maar wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het gesprek goed ging!

Woeffie dat zal toch wel vocht zijn?



Hier een beetje een ander weekend dan dat ik in gedachten had 2 zieke kindjes! De jongste huilt heel de tijd slaapt een uurtje en begint weer te huilen! En dan ben ik zelf ook niet lekker. M'n man morgen weer weg dus hoop dat het bij mij niet door gaat zetten. Nu lekker m'n bed induiken in de hoop nog wat uurtjes te pakken
Alle reacties Link kopieren
Woeffie dat valt best mee hoor, anders/later hebben gegeten kan al 300gr schelen, vocht kan ook makkelijk een halve kilo verschil maken, soms nog meer. Maar, daarom raad ik dus aan niet te vaak te wegen. Je kan beter een vast moment hebben om het mee te vergelijken, want per dag schommelt het *altijd*.



Suikerbroodje: Nice! Hoop dat je er van genoten hebt.



Nikki: Ugh wat naar! Hoop dat je je snel beter voelt (en je kindjes ook)



64,9 - is maar een ons verschil, maar voor mij op dit moment weer een hele overwinning. Ik hoop voor volgende week op echt een 'goede' <65

Nog 1 week naar de vakantie toe - ugh. Vanochtend opgestaan met 38,9, keelpijn en algemene moeheid.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Even snel gewicht 78.4

Verder fikse keelpijn, hoofdpijn ed....maar probeer straks op alles te reageren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven