Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
@zwaantje ik die dat thuis ik heb zo een elastiek gekocht en dan op you tube staan de workouts die duren 15 min maar ik doe er meestal 2.

Sporten doe ik bij basic fit voor 20 euro in de maand dus dat is nog te doen vind ik.



@judith hahaha dat bedoel ik ik ben niet zo best in Engels maar ik vind het dus ook heerlijk om te doen hoe meer spierpijn hoe meer ik het idee heb dat ik goed bezig ben geweest!



Mijn eetlijstje

O: yoghurt met granola

T: appel

L: proteïne brood met mager beleg

T:cracker zuivelspread en ham

D: kip met boontjes en honing mosterd saus

T: ?
Alle reacties Link kopieren
Hey Judith!

Ik ben helaas zwaarder sinds ik niet meer meeschrijf met jullie.

Ik ga aankomende tijd weer even op een houtje bijten.

Hoe gaat het met jou?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Balen Jane hopelijk is het er snel weer af! Succes!

Ik heb Mn beweging weer gehad voor vandaag half uur op de hometrainer en een lesje met Mn elastiek ;)
Alle reacties Link kopieren
@ Nikki: ja maar ik wil dan ook groepslessen en liever nergens aan vast zitten... beetje veeleisend he haha. heb nu wat gevonden in de buurt dus daar binnenkort maar ff langs. Thanks voor de tip.



@judith: tja heeft zo zijn voor en nadelen zon klein dorp! Ik woon in een grote stad wn dat vind ik fijn maar soms ook wel wat druk en een grote ramp als je een auto hebt (die heb ik dus ook maar niet). Ik zit op klassiek ballet
Alle reacties Link kopieren
@ Nikki: ja maar ik wil dan ook groepslessen en liever nergens aan vast zitten... beetje veeleisend he haha. heb nu wat gevonden in de buurt dus daar binnenkort maar ff langs. Thanks voor de tip.



@judith: tja heeft zo zijn voor en nadelen zon klein dorp! Ik woon in een grote stad wn dat vind ik fijn maar soms ook wel wat druk en een grote ramp als je een auto hebt (die heb ik dus ook maar niet). Ik zit op klassiek ballet
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het woeffie ik ga naar basic fit omdat die niet zo duur is. Hier in het dorp zit er ook 1 daar betaal je 42,- en het is nog eens heel klein ook!



Wonen jullie eigenlijk allemaal in een stad? (Zomaar nieuwsgierig)
Alle reacties Link kopieren
@nikki: Dat klinkt goed van dat mediteren, ik zou ook graag meer rust willen. Ik heb ook gemerkt dat eetlijstjes plannen het beste werkt, of tenminste een aantal opties als ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes. Doe hip n thigh workout, is dat iets van YouTube?



@judith: Dat is mooi dat je je extra gedwongen voelt haha! Snap het wel, het voelt dan zo stom om te zeggen 'ik heb helemaal niks gedaan'.



@jane: Welkom terug! Hopelijk helpt het meeschrijven je weer de goede richting op te gaan met je gewicht!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via internet die hip n tigh besteld en als je dat op you tube intypt komen er allemaal workouts. Het advies is elke dag een work out en gewoon bij 1 beginnen. Het is echt zwaar maar gaat steeds makkelijker! Ik doe het graag en merk dat het echt werkt. Als je het wat langer doet kan je over op een strakker elastiek. Je begint met roze en daarna blauw. Ik heb ze allebei maar pak nog steeds roze dat vind ik al behoorlijk zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een rare dag, ik heb vrij en ik heb tot 11.00 uitgeslapen. Heb me gewogen en het was 68,3 kg!! Bizar, dat is 1,4 kg minder dan gister. Ik heb wel gister vroeg avond gegeten en daarna niks meer gehad en dus uitgeslapen. Misschien dat het ook daardoor komt, dat mn lichaam lange tijd geen eten heeft gehad. Maar ik ben er blij mee Haha!



Mijn lijstje voor vandaag:

O+L: 2 boterhammen rookvlees en 250 g skyr met noten (brunch vanwege laat opstaan)

T: boterham rookvlees + appel

D: woknoedels, kip, roerbakgroenten en sojasaus

T: druiven



Vanavond wil ik drie kwartier wandelen.
Alle reacties Link kopieren
@nikki: Ziet er goed uit! Ik wil het ook wel eens gaan proberen want 1 van mijn probleemgebieden is mijn benen (en alles daar omheen).
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Blondelady bij mij ook! Ben benieuwd wat jij ervan vind als je het gaat proberen
Alle reacties Link kopieren
Nikki, bedankt. Jij ook succes met afvallen!



Blondelady, ook bedankt.

Ik ben niet terug want ik kan dit topic niet bijhouden,

ik lees wel regelmatig mee...gezellig hier.

En jij ook succes met afvallen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ohjee Jane, was je de motivatie even kwijt? Gek he dat het meeschrijven helpt..



Ik woon in een dorp Nikki. Zit wel zo in de stad, maar ik vind het heerlijk om in een dorp te wonen. In het dorp zelf is ook maar 1 sportschool waar je jezelf scheel betaalt (€24 voor 1 x in de week). Sport nu bij fit for free, 5-10 minuutjes met de auto. € 17 voor onbeperkt sporten en voor iets meer kan je ook groepslessen volgen..



Wie weet is het wel wat om inderdaad op zoek te gaan Judith.. als deze mensen het niet willen kopen komen er een keer wel weer nieuwe kandidaten en heb je nog altijd het gevoel op een 'schopstoel' te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tailor, ik was mijn motivatie inderdaad kwijt.

Vreselijk nu de kilo's weer eraan zitten, ik baal ontzettend.

Ik zie dat het best goed met je gaat?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Tailormade ja hier dus ook in de sportschool erg duur ik moet 15 min rijden voor de sportschool maar scheelt zoveel dat heb ik er wel voor over. En die in de stad is veel meer open hier in het dorp 3 ochtenden en verder alleen in de avond. Dus belachelijk veel geld voor weinig mogelijkheden
Alle reacties Link kopieren
@Jane: Oh haha, dan hoop ik dat het meelezen en af en toe reageren helpt!



@nikki: Waar heb je die elastieken besteld? Ik wil eerst wat consequenter mijn fitness regime weer oppakken. Ben begin dit jaar lange tijd ziek/herstellende geweest waardoor ik niet mocht sporten. Hiervoor trainde ik mijn benen 2x per week. Misschien dat ik dit er dan een aantal keer per week bij kan doen.
Alle reacties Link kopieren
http://billenbenentrainen.com/#shop hier heb ik die besteld.

Ja dan is het beter om weer langzaam op te bouwen.



Ik doe het met het elastiek met die zwarte banden eraan de toner geloof ik dat dat is
Alle reacties Link kopieren
Lady kan me voorstellen dat je dat fijn vind!

Jane ooooh nee :( Wat jammer! En nu? Weer actiever hier?

Tailor: Het probleem is vooral dat er niets is :( - heb allerlei makelaars gebeld, gekeken bij verhuursites, maar ja, het probleem is... Ik moet hier eind juni dus uit. Maar zit dan met het probleem; kan ik een week vtv dan m'n nieuwe huis in? Moet ik al een maand daar huren en dus dubbele huur betalen? Kan ik hier wat mee bij m'n huidige verhuurder?

Daarnaast dus als de dood dat er rond die tijd niets vrijkomt (wat er nu vrij is, is er dan niet meer wrs.)

Nikki: Ik woon in een dorp, eigenlijk altijd in dorpen gewoond. En een jaar in Zoetermeer, maar... dat is een stad, maar voelde niet zo haha.



Die elastiekbanden heb ik ook van ebay haha!



Eetlijstje:

O: proteïnewafel, 2 eieren, kop thee, glas amino drank <- zou hier de appel ook bij eten, maar zit echt vol

T: appel

L: komkommer, tomaat, augurk + kaascrackers + flesje smart protein shake cappuccino

T: handje crunchy protein balls

D: courghetti bolognese



Gisteren niet meer gesport, was vergeten dat ik vergadering had en pas om 1830 thuis, toen nog koken, eten.... En toen gewoon geen zin meer haha.



Vandaag:

2 1/2 minuten springtouw (bahhhhh ook niet gedaan, maar ik switch dan wel de rustdag haha)

2 minuten wallsit

2 minuten planken

30 minuten hoepelen

100 squats

100 hipthrusts
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ook op eBay gekeken Judith scheelt idd!

Ik woon al heel Mn leven in hetzelfde dorpje in zeeland lekker rustig hier en iedereen kent elkaar ik vind het wel wat hebben.



Vanochtend even gewogen en weeg gewoon een kilo meer dan maandag!!! Zal wel vocht zijn maar ziet er niet leuk uit op de weegschaal! Vrijdag nog maar eens kijken.



Mijn eetlijstje

O: volkoren cracker zuivelspread en ham

T: appel

L: groente omelet

T: rijstewafel humus

D: taco gehakt en groente

T:yoghurt
Alle reacties Link kopieren
Judith, ik denk dat ik af en toe gewoon meeschrijf.

Ik hoef niet in de tabel.



Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Die elastiekbanden klinken wel goed! Ik ga ook eens kijken met daarnaast hardlopen en ballet zou je toch geen sportschool nodig moeten hebben toch ;)



Vanmorgen weer gewogen na mijn weekendje weg. 83,1 Pff ik hoop toch dat het snel weer weg gaat. Morgen nog maar es wegen denk ik! Gisteren en vandaag heb/ga ik me keurig gedragen maar morgenavond weer een etentje... en zaterdag een high wine... ik heb een te leuk leven om af te vallen denk ik haha. Naja vanavond ook een vergadering met borrel dus dan houd ik het in elk geval maar bij een cola light want anders wordt het te gek. Vrijdag maar weer es een rondje hardlopen. Moet daar echt wat meer routine in brengen. 1 keer in de twee weken gaat niet echt werken he.



@judith: 30 min hoepelen! Dat lijkt me erg moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
@nikki: Dank voor de link! Ik vond zelf een andere 2 elastieken voor €40, vond ik toch wat prijzig voor iets waarvan ik niet weet of het bevalt.



@judith: Lastige situatie ja! Zou je niet liever vast eerder dit huisje uit gaan als je dan weet dat je zeker een woonplek hebt?

En een dagje overslaan moet kunnen toch. Vandaag weer aan de bak dan, haha! Kan me voorstellen dat je na zo’n lange werkdag geen zin meer had.



@zwaantje: Herkenbaar! Veel dingen zijn zonder lekker eten gewoon veel minder leuk en kom je niet echt onderuit. Met de familie gaan we een keer in de zoveel tijd naar van die all you can eat restaurants (wok of tapas). Tsja, om je daar nou heel netjes te gaan houden.. En ook op stap, dan drink ik gewoon. Punt uit (al ga ik maar een paar keer per jaar op stap). Maar ik denk dat het wel verschil maakt dat je alleen ‘cheat’ bij zulke gelegenheden dan dat je elke dag losgaat haha.



Gister een uur gelopen door de kou en daarna een lekkere snack met appel, kaneel, havermout en cashewnoten gehad.



Lijstje vandaag:

O: 250 g Skyr met gemengde noten, 1 boterham rookvlees

T: appel

L: 3 boterhammen rookvlees, ½ komkommer

D: zalm, zoete aardappel ‘friet’ en broccoli

T: halve mango



Vanmiddag half uurtje wandelen en vanavond 2 workouts van 15 minuten doen van Youtube.
Alle reacties Link kopieren
Nikki: valt best mee, zal wel inderdaad vocht zijn Lekker lijstje.

Jane: Is goed

Zwaantje: Ja balen dat soort dingen hè Oh oh veel gesnoep op de planning dus haha. Die 30 minuten heb ik ook wel echt moeten opbouwen hoor, maar het valt nu echt mee.

Ik merk wel echt dat m'n taille smaller wordt erdoor.

Lady.... ik heb een contract dat loopt tot 31-6 - betaal daarvoor rond de 900 euro, dus nee kan niet zomaar veroorloven om dubbele huur te betalen haha en er dus echt veel eerder uit te gaan.

Maar da's ook gelijk het probleem, meestal gaat dat wel vanaf een 'bepaalde' datum. Ik kies bij all you can eat dingen gewoon veel magere en gezonde dingen (groenten, salades, kip, kalkoen, rund etc.)
It's not always easy, but it's worth it.
Hey meiden ben ik ook weer even. Ik ben sinds zondag enorm aan de buikloop geweest, kon echt helemaal niks binnenhouden, nog geen kopje thee... Pas sinds gisteravond weer een beetje normaal kunnen eten. Was zo slap als een vaatdoek, dus helaas ook geen energie gehad om te forummen. of uitgebreid te reageren



Hopelijk vanaf nu weer beter. Fijne woensdag allemaal en ik haak weer aan
Alle reacties Link kopieren
Zwaantje: het blijft moeilijk zeker met een druk sociaal leven Haha

Ik vind het heerlijk de work outs voel me net zo voldaan als dat ik naar de sportschool ga



Blondelady: heb je er nu al besteld? Zie staan 2 workouts van 15 min. Of ga je iets anders doen?



Judith: ja denk ook vocht want heb niet verkeerd gegeten en heb me aan Mn lijstjes gehouden.

Ik sta iets te vaak op de weegschaal denk ik



Hamaika: vervelend het heerst nog steeds volgens mij. Hopelijk ben je snel weer helemaal fit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven