Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Judith eiwitten toevoegen, waar moet ik dan aan denken? Ik zou alleen gekookt ei weten.



Grrr ik was een handdoek vergeten mee te nemen naar de sportschool. Dus uiteindelijk alleen les 15 van evy op de loopband gedaan. 326 calorieën verbrand



Haha zie dat mijn vorige bericht er uiteindelijk toch 2 zijn geworden, pfff forummen op mijn mobiel is niet iets voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Tonijn, kip, broccolli etc. Ook
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd het wel bij een gekookt ei!
Alle reacties Link kopieren
kwark zitten ook veel eiwitten in, rookvlees, in de kip cervelaat die ik heb zitten er ook heel veel.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames! Wat een heerlijk weer is het! Straks lekker een rondje skeeleren.



Mijn eetlijstje vandaag:

O: yoghurt met granola

T: rijstewafel hummus

L: bruine pistolet filet

T: sinaasappel

D: gebakken aardappel (oven) biefstuk en rauwe witlof

T:?
Judith hoe is het gegaan met die kopers? Balen dat je nog niks hebt vernomen van dat nieuwe huis meis.



Blondelady ja dat project gata zeker wel lukken en als ik het goed doe heb ik ook gelijk mijn meerwaarde bewezen. helpt toch weer hoop ik voor straks het krijgen van een vast contract. Deze loopt nu tot 1 oktober en daarna mogen ze nog 1 x tijdelijk geven volgens mij en dan moet het vast worden. Ben benieuwd. Alleen die collega die niet kan inwerken baal ik van.

Hoe gaat het met je spierpijn? Ik ga vandaag ook weer sporten, had afgelopen 2 dagen pijn in mijn bil dus kon ff niet.



Twilight toch netjes die 326 kcal in de sportschool! Hahahahaha ik had ooit badkleding thuis al aangetrokken en toen vergeten ondergoed mee te nemen naar het zwembad hahahaha, ook zo enorm suf.....



Nikki ja lekker weer he? Hier ook alles al open, vandaag even lekker opruimen en schoonmaken thuis en alle achterstallige meuk van de afgelopen week wegwerken. En verder vooral even NIKS haha.



Zag wel dat ik iets ben aangekomen dus hopelijk is dat weer weg maandag.



Fijn weekend allemaal girls!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weer inderdaad!



@hamaika: Dat is wel erg klote ja van die collega! Maar je kunt straks dan extra trots zijn op jezelf dat het is gelukt. Inderdaad super goede kans om je te bewijzen! Wie weet krijg je in oktober al een vast contract!

Spierpijn gaat wat beter gelukkig! Ik wil namelijk morgen ook weer sporten.



Gisteravond echt helemaal losgegaan oei oei oei. Ik geef de ongesteldheid de schuld, haha.



Lijstje vandaag:

O: havermout met banaan en noten

L: 2 boterhammen kipfilet, kopje skyr met noten

T: 2 bolletjes ijs (heerlijk in het zonnetje opgegeten)

D: hamburger (eet bij schoonouders)

T: nog een paar koekjes die van gister over zijn



Ik vond trouwens dit artikel wel interessant (wel in het Engels): http://blog.myfitnesspal. ... ign=international20170322
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag heerlijk in de tuin/ wei bezig geweest.

Heb zo'n 7500 stappen gezet zag ik op mijn telefoon. Dus goed bezig!

Iemand vroeg laatst waar we wonen. Ik woon niet in een dorp of stad. Maar woon dus midden op het platteland. Heerlijk!

Hier qua eten vandaag wel aardig goed.

Vanavond en morgen nog een verjaardag.....
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop berichtjes weer! Hier gaat het eigenlijk best redelijk. Heb me netjes aan mijn voornemens en lijstjes gehouden deze week. Ondanks een hoop etentjes enz woog ik gisterochtend 82 dus dat is niet eens zo gek! Gisteren ook echt netjes gegeten maar veeeel te veeeeel gedronken vandaag geen alcohol maar wel weer een etentje. Morgen kan ik mezelf niet wegen want ik slaap bij vriendlief. Dat wordt dus dinsdag.



Mijn vriend had gisteren filmpjes van mij gemaakt. Ik ben echt dik Was echt niet leuk om te zien net. Ben er mee bezig maar toch. Deze week weer 2 etentjes (die vanavond en 1 van werk) dus ik ga ook wat balansdagen inplannen. Ik reageer morgen ven uitgebreider op iedereen. Op mijn mobiel is dat wat moeilijker.
Alle reacties Link kopieren
@twilight: Goed bezig! Heb wel eens gelezen dat je met tuinieren heel veel calorieën verbrand. En dan heb je door het zonnetje ook nog eens lekker wat vitamine D aangemaakt!



@zwaantje: Niet verkeerd! Die uitzonderingen zullen toch altijd blijven, je wilt toch wel een beetje een sociaal leven hebben he.

Ik heb dat ook altijd met foto's en filmpjes, dan denk ik pff dit kan echt niet, moet harder mn best doen. Maar ik vind wel echt dat je op beeld vaak wat dikker lijkt dan je bent. Vriendin van mij die is heel dun en die lijkt op foto/video altijd gewoon 'normaal' ipv dun. Dat troost een beetje.



Ik word echt blij van dit weer ladies! Mijn lijstje vandaag:

O: havermout met banaan en noten

L: boterham kipfilet, boterham gekookt eitje, 200 g skyr met rood fruit

D: gevulde courgette (gehakt, ui, kaas) mrt zilvervliesrijst en een salade ernaast

T: nog wat noten en aardbeien



Straks nog even wandelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hamaika schreef op 24 maart 2017 @ 08:13:

Suikerbroodje . Hoe is het nu meis? En je weet dat je het mag delen he? Pas goed op jezelf. Ik snap je helemaal.

Dank je. Het gaat wel ongeveer. Het kind van een vriendin was ziek. We hebben met z'n allen zo geduimd en gehoopt en gebeden, maar ze heeft het niet gered. Een kind hoort niet dood te gaan. Wat een drama, wat een verdriet. Ik ben zelf een beetje ziek, maar wat stelt dat voor. Niks. Afgelopen week een hele slechte lijnweek gehad. Veel troostsnoep. Helaas. Het is even niet anders. Hierna weer beter opletten.
Alle reacties Link kopieren
Twilight heerlijk op het platteland. Bij Mn ouders ook altijd buitenaf gewoont. Toen ik op mezelf ging terug naar het dorp en moest daar erg aan wennen.



Zwaantje ja dat is rot op die foto's en filmpjes maar dat komt ook omdat je zelf anders naar jezelf kijkt dan dat een ander dat doet.

En ja die etentjes enzo maken het niet makkelijker maar het is wel leuk en lekker.



Ik moet zeggen dat ik echt heel goed in Mn vel zit de laatste weken. En ik krijg zoveel complimenten ineens en dat geeft wel een goed gevoel en motivatie om door te gaan!

Ik meet zelf regelmatig cm en dacht vanochtend eens even kijken en de weegschaal blijft nu even hetzelfde maar de er zijn wel cm af.



Morgen ben ik van plan lekker een stuk te wandelen maar of het lukt weet ik niet. Het is een drukke dag op Mn werk dus weet niet of ik nog tijd over heb. Anders savonds voor de tv op Mn fiets.



Eetlijstje voor morgen

O: yoghurt granola

T: cracker hummus

L: proteïne brood ham en serranoham

T: druiven

D: ?

T: rookvlees met augurk
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje wat enorm heftig!! Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Hamaika: Ja geen idee hoe het ging eigenlijk, het leek erop dat ze het huis niet wilden, en volgens verkoper waren zij de enige geïnteresseerden (hadden er speciaal naar gevraagd) - dus in principe *zou* ik er dus gewoon kunnen blijven zitten. Dat zou fijn zijn, want dan kan ik nog een jaartje door sparen en misschien dan wel kopen. Hoe gaat het nu op je werk?

Ben benieuwd hoeveel je weegt



Lady: Oh oh, weer los gegaan ja? Nu weer strak in het gareel hoor! (zonder dan te overcompenseren ;) )



Twilight: Goed zo. Je op de verjaardagen ook wel ingehouden?



Zwaantje; Hihi, jij bent jezelf al aan het indekken zie ik ;) Dat met foto's is confronterend hè? 2 jaar terug zat ik in Augustus in Bali. Ik woog toen denk ik 76. Als ik nu die foto's zie (bv. in het Olifanten zorgpark) denk ik echt pfffffffffffffff die wil ik echt niet met anderen delen.

Anderzijds moet ik wel echt zeggen dat ik nu nog op foto's van mezelf denk jeetje.... Bij je benen mag er echt nog wel wat af! - Tot ik het dus naast van die oude foto's leg. Ik ben dan nu 17kg kwijt, maar toch zie ik dat zelf niet, behalve als ik het dus echt vergelijk



Suikerbroodje: Nee, wat heftig zeg! Dat soort dingen zijn altijd heel naar, wat jij zegt ook, een kind hoort niet dood te gaan. Dat je dan even wat minder actief aan gezond eten en afvallen denkt is ook niet zo gek!

Heel veel sterkte!



Nikki: wat fijn! Complimenten zijn altijd leuk hè ;)



Hier ziet natuurlijk niemand wat. Ze zagen de +10kg niet, en nu de -1,5kg ook niet haha. Ik zie het wel, gelukkig, het geblubber wordt al weer wat minder.

Vanochtend woog ik 64kg, weer -0,3 er af, en ik denk eigenlijk wat meer want na een doorbraakbloeding (door het continu slikken van de pil) moest ik met de pil stoppen, en nu ben ik dus zeer heftig ongesteld (met ook het nodige vocht vast houden) - ik weeg over een paar dagen voor mezelf nog een keer, maar ik heb 'de weg' omlaag weer gevonden in ieder geval.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje wat heftig!! Sterkte!

Nikki: wat lekker die complimenten! En centimeters zijn denk ik net zo belangrijk, misschien nog wel belangrijker.

Judith wat fijn dat ze waarschijnlijk je huisje niet willen!



Uiteindelijk is 1 verjaardag niet doorgegaan. Bij de andere verjaardag hadden ze paaseitjes en lievelingschips....

Deze week maar weer proberen.



O: yoghurtontbijtje, glas chocomelk (pak is nu leeg gelukkig )

T: 1 boterham halvarine/halvajam

L: 3 boterham halvarine/ halvajam, kop bouillon

T: appel, mandarijn

T: kraamvisite....

D: nog geen idee, ik wil iets snel en makkelijks opzoeken.

T: worteltjes of niets?



Ik zal straks gewicht nog even doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
84,2 Dus helaas klopte het vorige week wel aardig goed.

Nou ja nieuwe ronde, nieuwe kansen.....
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind cm ook belangrijker dat zie je en dat getal op de weegschaal zie ik alleen zelf ;)



Nou hopelijk gaat het niet door Judith! Dat zou fijn zijn! En wat lekker dat je weer afvalt dan is alles toch niet voor niks dat vele sporten enz



Mijn gewicht was hetzelfde als vorige week. Ik zit in Mn 2 weken dat er niet veel afgaat zo gaat het altijd. Na Mn menstruatie val ik meestal weer 2 weken af. Maar we gaan weer gewoon door!
Hey meiden eerst even mijn gewicht:



78.0 dus -0,3. Niet heel veel er af maar toch wat.



Hopelijk volgende week eindelijk eens uit die verrotte 78 waar ik de hele maand maart heb gestaan... Ik denk trouwens dat wat jij zegt wel klopt Judith, ik varieer te weinig met verschillende soorten avondeten, dus daar ga ik komende week eens extra op letten. Want de hoeveelheden zijn wel goed en ik sport ook regelmatig dus het moet iets anders zijn. Eens kijken of dit verschil gaat maken.



Blondelady ja dat is zeker waar, als ik het me zelfstandig eigen maak kan ik ook trots op zijn. Het is meer dat ik het gewoon echt niet tof vind van haar. En ja ongesteldheid.. heb ik ook net gehad, maar voordeel is dat het er dan ook weer zo af is erna.



Nikki wat fijn dat je zo goed in je vel zit wijffie en die complimenten helpen ook wel denk ik ja hahaha. Leuk!



Suikerbroodje . Wat verschrikkelijk meis, een kind hoort de ouders te overleven ja. Dit voelt niet OK. Snap goed dat je motivatie even elders ligt. Sterkte meis.



Judith oh dat zou wel fijn zijn als je nog een jaar kan blijven en wat kan sparen ja. En jij dus ook - 0,3 ? Fin dat je de weg oml;aag weer te pakken hebt!



Twilight wat heerlijk dat je midden op het platteland woont!! Jaloers! Wel balen van je gewicht meis en zo is het, nieuwe week weer en nieuwe maand voor de deur. We gaan er weer voor.



Zwaantje . Wat balen dat je jezelf zo voelt in die filmpjes. Hopelijk lukt het met balansdagen inbouwen. Ik vind 82 nog wel knap hoor, hopelijk is dat vandaag nog zo.



Hier rustig weekend gehad. Geen verleidingen ook, ook geen afspraken. Thuis lekker opgeruimd, een aantal mensen van mijn facebook ook gegooid met wie ik toch nooit contact heb en verder lekker series en films gekeken. En nu weer hard aan het werk. Succes deze week ladies!
Alle reacties Link kopieren
Even mijn gewicht doorgeven, ik reageer later uitgebreider (zit in de wachtkamer van de huisarts). Mijn gewicht is precies hetzelfde gebleven. Dat valt me dik mee.
Alle reacties Link kopieren
OMG ik weet eindelijk mijn wachtwoord weer! Ik was op het werk uitgelogd en kon al weken er niet in (wel op de ipad thuis) vandaar ook dat ik zo weinig meeschreef. Zat al te denken aan een nieuwe nick, maar vanochtend maar wat geprobeerd en de juiste zat ertussen. Hehehe. Merkte ook wel dat ik wat minder actief was in het eten zelf als je toch niet veel meeschrijft, dus vanaf nu met goede moed weer starten.



Jeetje Suikerbroodje, heftig zeg. Begrijpelijk dat je een off week hebt gehad. Veel sterkte.



Ik zie al weer wat minnetje, mooi zo.



Zelf had ik een dikke plus, die zat er al vanaf woensdag aan en is blijven zitten. Gewicht 65,3 dat is plus 1.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



@Judith: Ja pff echt erg. Denk door de ongesteldheid maar ik denk nu ik had gewoon havermout moeten eten en dan 1 kleine cheat snack moeten nemen ipv volvreten met vanalles. Maar ik heb me zaterdag en gister netjes gehouden.



@Suikerbroodje: Wat vreselijk heftig! Krijg er kippenvel van… Sterkte meid!



@hamaika: Fijn dat je het herkent haha, voelt altijd zo klote. Pijn en extrme honger grr. Lekker weekendje gehad lees ik wel. En het is nu eindelijk lekker lenteweer zoals je graag wilde! Hopelijk helpt dat je wat minder blue te voelen.



Ik ben me weer helemaal vergeten te wegen! Sorry! Zal ik morgen doen. Maandag is voor mij altijd in de ochtend het meeste gehaast omdat ik vroeg op het werk moet zijn en ik zondag altijd moeite heb met op tijd naar bed gaan.



Lijstje vandaag:

O: 250g skyr met gemende noten, boterham rookvlees

T: appel

L: 2 boterhammen kipfilet, salade met wortel, paprika, komkommer

D: pasta met zelfgemaakte tomatensaus, kip en spinazie.

T: dadels



Vanmiddag half uurtje wandelen.
Alle reacties Link kopieren
He meiden, mijn gewicht was vanmorgen 59.5, dat is +0.2 en dat vind ik niet heel erg. Vorige week was ik 0.9 afgevallen in een week wat misschien ook wel wat veel was. Daarnaast had ik begin vorige week het gevoel alsof ik ongesteld moest worden en heb me daar helemaal aan toe gegeven (onder het mom van; ik voel me ruk en ach dat zal komen doordat ik ongesteld moet worden). Maar nee, dat was niet zo haha..



Dit weekend een feestje gehad waardoor ik rond 4 uur ’s ochtends thuis was. Hoewel ik de bob was had ik gisteren de hele dag nodig om er van bij te komen (tenminste, was gewoon niets waard en heb alleen maar wat tv gekeken en ben om 9u naar bed gegaan). Echt treurig, zou ik nu dus gaan merken dat ik ouder wordt :(



Judith, wat een kutopmerking is dat zeg. Zo’n vent is jou niet waard en die moet je lekker laten gaan. En groot gelijk dat je jezelf bent gaan verwennen met wimper extensions en mooie wenkie’s :)! En wat goed dat de kopers je huis waarschijnlijk niet willen kopen, scheelt veel geregel en stress. Wat lekker dat er ook weer wat af is!



Hoe gaat het met jou Hamaika? Helemaal hersteld van de buikgriep? Wat vervelend dat je niet eens normaal ingewerkt bent.. Maar zoals je zelf al zegt is het een mooie kans om te laten zien wat je in huis hebt, een vast contract zou lekker zijn Heerlijk zo’n rustig weekend, naar zulke weekenden kan ik echt uitkijken.



Twilight ik kan me voorstellen dat als je niet van kikkererwten en bonen enzo houdt, die curry dan niet geweldig was haha. Ik ben ook weer met Evi aan het lopen, maar heb vorig jaar een blessure aan mijn knie gehad en ben nu dus weer bij het begin begonnen. Het gaat me nu nog allemaal veel te langzaam, maar ik moet het langzaam opbouwen. Mijn vader was tuinder dus ik woonde vroeger ook lekker vrij en afgelegen, woon nu al een paar jaar met buren en moet er gewoon nog steeds aan wennen haha. Ik heb dit jaar nog geen paaseitje aangeraakt en wil dat dit jaar eigenlijk vol proberen te houden tot aan pasen, want ik kan niet maar 1 eitje eten..



Dat is ruk he zwaantje als je jezelf terugziet en je er niet tevreden mee bent. Maar je bent super goed bezig, houd dat in je hoofd!! En hou er rekening mee dat er weinig mensen zijn die zichzelf mooi vinden op foto’s…



Jeetje Suikerbroodje wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte met het verlies, logisch dat je even totaal niet met afvallen bezig bent!



Wat fijn dat je zo lekker in je velt zit en complimentjes krijgt Nikki, dat is meestal nog een extra motivatie om zo door te gaan Het gaat uiteindelijk om de cm’s die je verliest!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij Zijn er veel afgevallen! Reageren gaat niet zo handig op Mn telefoon.



Mijn eetlijstje vandaag:

O: ontbijt muffin

T: -

L: 3 boterhammen 1 serranoham 1 selderijsalade 1 pindakaas

T: meloen

D: courgetti met champignons kipfilet en groene pesto.

T: rookvlees met augurk



Een heel ander lijstje dan dat de planning was maar alles loopt wat anders vandaag



Reageer later uitgebreider
Suikerbroodje goed zo, in elk geval ook niks erbij. We;l grappig hoe wij vaak redelijk gelijk op gaan.



Karen oh erg van dat wachtwoord haha. Zou mij ook zo gebeuren hoor! Balen van die ene erbij, maar gewoon doorgaan! Ik sta al de hele maand op 78-78,5 stil maar weet uit ervaring dat het ook wel weer gaat zakken.



Blondelady ja voel me wel iets beter als de zon schijnt en alles lekker open kan.


Oh Nikki daar is die lekkere rookvlees met augurk weer! Lekker lijstje!



TailorMade oh herkenbaar ook weer. Ik weet ook nog dat ik in januari in 1 week een keer 1,7 kilo afviel, belachelijk veel dus, en de week erna zat er zowat weer een kilo bij. Nou ja zo lang de hele tendens maar naar beneden is ja toch? En ja we worden ouder he haha en dat uurtje uit die nacht zal ook niet gehlopen hebben. Nog korter slapen. Ik doe met je mee met van de paaseitjes afblijven.



Fijne avond girls!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:19
37.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
77.6 en ongesteld dus tevreden mee...



Als ik uit de tabel moet snap ik dat hoor.....heel druk aan de klus in nieuwe huis en daardoor sabonds nog werken aan mijn bedrijf....

Druk druk druk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven