Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")



Één plek vrij



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Gevonden
Alle reacties Link kopieren
Mag ik meedoen? Ik ben 64 kg. Streefgewicht is 55 kg.
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mezelf straks even wegen in de sportschool, dan weet ik het precies.
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
En je lengte?
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, leuk! Zin in meiden En natuurlijk mag je erbij Spinnetje, gezellig!
Judith, ik ben 1.72
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meedoen! Is er nog plaats?
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!





Leuk!



Net eindelijk thuis gekomen van m'n oma en ik moet om 7 uur sporten dus nu rap koken!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met m'n boodschappenlijstje... maar jeetje, totaal inspiratieloos :(

Iemand nog lekkere (maar gezonde en magere) ideetjes?

Gaat om lunch, snacks en avondeten haha.



Ik heb het zoooooooooooo koud! Weet niet of het komt door m'n gebrek aan vet (haha nooit last van gehad zover ik me herinner namelijk) maar jeetje!

Ook niet echt honger, komt denk ik door m'n verkoudheid.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook meedoen! Is er nog plaats?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie dat de 10 is bereikt
Alle reacties Link kopieren
mag ik er nog bij? En anders op reserve?

het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Misschien was 10 wat weinig. We hebben het uigebreid naar 15 max.

Het mooie van het groepje dat hier meeschrijft (met 7) kent elkaar al best goed, we willen het topic graag 'klein', actief maar overzichtelijk houden, vandaar die keus



Karen, Apestaartje en Dropsleutel

Graag even de volgende dingen posten:



Lengte

Startgewicht

Gewicht vandaag

Streefgewicht
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu dit kleinschalige topic. Ik schrijf al mee op het kerstafvaltopic maar dat is zo groots dat ik niet goed weet wie er meeschrijven en het gaat me daardoor wat te snel. Ik vind het wel fijn als er met een wat kleiner groepje wordt geschreven. Mag ik hier meedoen?



Lengte 170 cm

Startgewicht 71,8 kg

Gewicht vandaag 71 kg

Streefgewicht 60 kg
Alle reacties Link kopieren
Lanzaroos
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Lengte 175cm

Startgewicht 83.3kg

Gewicht vandaag 83kg

Streefgewicht 72kg



Wat fijn dat ik er nog bij kan.
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Ga nu ff lopen, probeer op de dagen dat ik werk 5km te lopen en op de dagen dat ik niet werk 10km. En ik probeer 1500kcal te eten op een dag. Meestal wordt dat meer, maar volgens mijn fitnesspall mag dat ook, want ik heb ingevuld dat ik een halve kg per week wil afvallen. Zijn er nog meer die met deze app afvallen?
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, je staat er in.

Ik ben benieuwd naar hoe jullie het afvallen aanpakken

Tel je calorieën? Eet je geen suikers? Verban je het vet? Koolhydraatarm? GoodFood-swap?



In mijn geval ben ik van juli tot juli 20 kilo afgevallen door koolhyraatarm te eten.

Ik at wat fruit bij het ontbijt en de rest van de dag vooral groente, eieren en mager vlees, veel rauwkost ook. Dat ging de eerste 15 kilo heel goed (en snel), toen ben ik bij de tussendoortjes wat meer fruit gaan eten.



Nu wil ik nog 2 á 3 kilo kwijt maar hang al een paar maanden rond de 60/61.

Ik sport overigens niet (momenteel niet door een auto ongeluk, maar ben eigenlijk sowieso niet echt sportief haha) - maar heb vandaag de goedkeuring gehad om te proberen te sporten.

Voorkeur ging uit naar zwemmen, maar ik ga voor pink boxing (boksen zonder tegenstander, vooral de work-outs) - heb een verzoek gedaan voor een proefles, wacht nu op antwoord.

Ben benieuwd!



Ik denk dat ik de laatste paar kilo toch echt met beweging kwijt moet raken, voeding lijkt niet of nauwlijks invloed te hebben (al moet ik eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd wat makkelijker heb gesnoept, gedronken en meer koolhydraten eet (stampot, pasta, brood etc.) - daar kan ik toch wat winst op behalen.

Ik hoop voor de kerst (dus binnen 2 maanden) die 2 a 3 kilo toch kwijt te zijn :D



ETA: Dropsleutel: Jaaaaaaaaaaaa van de week toevallig MFP geïnstalleerd, maar die gaf aan dat ik maar 1220 caloriën mocht (met geen beweging) - nu mag ik er van MFP 1380 (met lichte beweging) --- maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje obsessief van wordt en dat helpt bij mij nooit.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren




Mijn gegevens:

Lengte 1.67

Startgewicht 71,5

Gewicht vandaag 64,4

Streefgewicht 60
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik probeerde het vet te maken maar dat is dus niet gelukt. Zal het de volgende keer op de normale computer invullen, dan lukt het wel.



Ben echt een jojo'er qua afvallen. Mijn laatste afvalpoging was ongeveer vijf jaar geleden en daarna ben ik toch wel een paar jaar op gewicht gebleven, sporten ging goed en kon redelijk normaal eten. Toch weer een stressvolle periode met verhuizing en operatie en toen is het geleidelijk eraan gekomen. Vanaf begin dit jaar veel pogingen gedaan maar het niet vol kunnen houden. Uiteindelijk toch de knop om en twee maanden later zat ik op 63 kilo (zelfs de 62 gezien). Daarna beetje blijven hangen en merk dat ik weer losser wordt en meer eet, vooral in het weekend. Kan deels mijn kleding weer aan en merk dat ik het soms wel goed vind zo, maar heb zeker nog een halve kledingkast die ik nog niet pas. Wil dus toch nog even doorzetten en net even wat kilo's eraf. Hopelijk helpt het meeschrijven als stok achter de deur!



Ik doe nog een oude methode van ww, feitelijk kc tellen. Ik eet alles, maak nergens onderscheid in maar gewoon waar ik zin in heb zolang het maar binnen mijn punten past. Dus gewoon brood, aardappelen, groente en fruit maar ook mueslirepen en chocola en eens een keer patat. Dit is namelijk wat ik normaal ook zou eten en kan ik straks meer mate houden. Sporten deed ik heel veel, maar door blessure slechts 1 keer per week half uurtje hardlopen met wandelen. Overigens zit ik wel hoog qua kc, wil toch wel rond de 1700 tot 1800 zitten. Met minder gaat het bij mij zeker sneller, maar moet ik zo overschakelen. Pas als ik een platau bereik pas ik iets aan.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Oh, mijn lengte is 1.69 en volgens de weegschaal in de gym ben ik 64.2. Mijn startgewicht was eigenlijk 65 trouwens, want ik ben nu anderhalve week bezig .
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Mijn gegevens:

Lengte: 172 cm

Gewicht vandaag en tevens startgewicht: 91.6

Streef: 80.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook leuk om eetlijstjes te doen ivm inspiratie? En eventueel tips natuurlijk

Ik trap af



O Brinta met halfvolle melk

T appel, mandarijn, 2 rijstwafels met slankie sambal

L 2 volkoren brood met 1 plak 30+ kaas en een gekookt ei

T appel, mandarijn, 2 rijstwafels met slankie sambal

D zelfgemaakte bolognesaus met volkoren spaghetti en yoghurt met scheutje slimpie

T ik heb nog wat over, dus ik denk 3 speculaasjes



Eigenlijk best veel tussendoortjes zie ik nu. Maar brinta kreeg ik niet echt weg, dus helft weggegooid. Vandaar een flink tussendoortje in de ochtend. Vanaf de lunch moet ik in 1 ruk door tot ongeveer 18 uur, en dat red ik anders niet.



Ik zit iig nog mooi binnen de kcal die ik mag. Bijna 9km gelopen dus dan mag ik wat extra. Tenminste als ik de app goed begrijp. En dan zou ik toch een halve kilo per week moeten afvallen
het is zoals het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven