Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalgroep: Fit en slank in 2017

30-12-2016 13:49 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afvaltabel:



DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtSunflower35 Jaar1.72cm66.1kg65.6kg63kgSanfrancisco22 jaar170cm67kg66.3kg60kgBallys28 jaar173cm99,8kg98,9kg80kgAh3133 jaar166cm109kg107,8kg75kgWelles-nietes40 jaar173cm79kg79kg73kgMadameJean39 jaar182cm(74)kg(74)kg66kgDreamglasses41 jaar172cm78kg78kg69kgNicolientje241026 jaar176cm108kg108kg95kgRattatata29 jaar175cm96kg93kg85kg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zeker interesse!

Ik ben al langer bezig met gezond(er) eten en regelmatig sporten, maar ik merk dat er in mijn omgeving eigenlijk maar 2 kampen zijn: het "boeiuh"-kamp en "ja ik doe mee maar neem wel meteen een gbp"-kamp, en daar heb ik niet bijster veel aan qua support...
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wel leuk! Ik ben een klein weekje bezig nu met iets gezonder eten en kijken wat ik wil gaan doen qua sport. Kan ik meeschrijven?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meedoen. Ik wil minstens 30 kg afvallen. Ik wil graag kha eten en sporten.
Doe graag mee! Jojo al geruime tijd 10 kilo en wil t graag constant maken.
Ik doe graag mee, ik ben na de kerst begonnen.

Tijdens de kerst hebben mijn vriend en ik onze kinderwens besproken, ik wil graag eerst een gezond gewicht bereiken voordat we ervoor gaan. Dus dat is al een hele goede motivatie voor mij!



Doen we een tabel?
Doe ook graag mee hoewel gbp kandidaat volgens velen, wil nog graag poging zonder ingreep doen. Moet 40 kilo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel graag meeschrijven !



Ik wil in 2017 focussen op gezonde voeding (met name minder snoepen en geen zoetstoffen meer), genoeg bewegen (doe ik al, ik wandel veel maar zou ook graag weer willen gaan hardlopen (vanaf volgende week) en/of fietsen (vanaf voorjaar), dat is er de laatste maanden niet meer van gekomen...) en ik graag 3 - 5 kilo eraf.

Ook hier een kinderwens voor 2017, reden des te meer voor mij om nog gezonder te gaan leven en net even de laatste kilo's eraf te hebben voordat er hopelijk weer wat kilo's aankomen !
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat jullie allemaal mee willen doen!



We kunnen een tabel maken zodra we tien mensen hebben. Misschien kan iedereen zich voorstellen en doelen vertellen? Huidig gewicht, streefgewicht, hoe je dit wil bereiken etc?
Alle reacties Link kopieren
quote:sunflower81 schreef op 30 december 2016 @ 14:39:

Ik wil ook wel graag meeschrijven !



Ik wil in 2017 focussen op gezonde voeding (met name minder snoepen en geen zoetstoffen meer), genoeg bewegen (doe ik al, ik wandel veel maar zou ook graag weer willen gaan hardlopen (vanaf volgende week) en/of fietsen (vanaf voorjaar), dat is er de laatste maanden niet meer van gekomen...) en ik graag 3 - 5 kilo eraf.

Ook hier een kinderwens voor 2017, reden des te meer voor mij om nog gezonder te gaan leven en net even de laatste kilo's eraf te hebben voordat er hopelijk weer wat kilo's aankomen !Ik heb een omgekeerd doel. Twee kinderen in twee jaar gekregen en er zit nog een paar kilo aan. Die wil ik graag kwijt, en vooral wil ik me weer fitter voelen. Ik ga fietsen naar mn werk (uur per dag) en gezonder eten. Minder snoepen. Ik hoop zo 4 kg kwijt te raken.
Alle reacties Link kopieren
Tabel lijkt me leuk, handig voor het overzicht en dan kunnen we de vorderingen mooi bijhouden



Voor het voorstelrondje : ik ben 35 jaar, getrouwd en 1 kindje van bijna 1.

Mijn huidig gewicht zal rond de 66-67 kilo liggen (ik zal me 2 januari wegen, dan begin ik echt) en ik wil graag naar de 63 kilo toe. Ik ben 1.72 lang dus heb al een gezond gewicht, maar nog net een paar kilo meer dan ik eerder had.

Voorheen was ik een fanatiek hardloper, het afgelopen jaar (na mijn bevalling) heb ik nog af en aan hardgelopen met soms weken of maanden pauze ertussen. Inmiddels is de laatste keer geloof ik al weer in augustus ....

Ik wil in januari het hardlopen graag weer oppakken (1x per week) en vanaf het voorjaar ook weer gaan fietsen (buiten). Dat deed ik voor/tijdens de zwangerschap beide graag en veel. Ik beweeg op zich nog steeds genoeg doordat ik veel wandel (met de kleine in een draagdoek, dus ook met 10 kilo gewicht aan me, een work out op zich ).

Vanaf 2 januari wil ik (nog) gezonder eten, dat wil zeggen minder snoepen, minder snacken, en geen zoetstoffen (aspartaam) meer gebruiken omdat ik daar relatief veel van gebruik(te) en ik denk dat dat toch wel ongezond is. Sinds 2e kerstdag ben ik al gestopt met de zoetstoffen.

Wil je nog meer weten ??
Alle reacties Link kopieren
Haha madamejean, jij hebt inderdaad een omgekeerd doel !
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me voorstellen. Ik ben Angela, 33 jaar en mama van 2 jongens. Ben wel vaker afgevallen, maar na de bevalling van de jongste is dit niet meer gelukt. Ik weeg ongeveer 107, voor precies moet ik me weer eens gaan wegen. Mijn streefgewicht is 75. Is eigenlijk nog een paar kilo te zwaar maar ben ik wel tevreden mee. Ik wil kha gaan eten en naar de sportschool gaan!
Alle reacties Link kopieren
-
Ahh al vol. Dan zit er niks anders op dan een tweede groepje te starten.....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mogen topics helemaal niet vol zijn qua schrijvers. Even checken bij een mod. Beetje vreemd ( en nee ik wil niet mee schrijven )
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:rascalles schreef op 30 december 2016 @ 15:11:

Volgens mij mogen topics helemaal niet vol zijn qua schrijvers. Even checken bij een mod. Beetje vreemd ( en nee ik wil niet mee schrijven )Het is lastig bij te houden als heel veel mensen mee willen doen.. het is niet om iemand uit te sluiten, maar het lijkt me juist leuk om het een beetje persoonlijk te houden
Dat vind ik ook hoor. Want dan heb je er heel veel werk van om iedereen bij te houden en de tabel. Ik ben een tweede groepje gestart voor diegenen die hier niet meer konden aanhaken. Succes!
Voor in de tabel, ik ben 28 jaar en 173 cm, mijn startgewicht is 99,8 kilo, mijn streefgewicht is 80 kilo. Ik wil afvallen door mijn calorieën bij te houden in MyFitnessPal. 10 fanatieke meeschrijvens is leuk, maar ik kan we voorstellen dat er meer mensen mee willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens 1.66
Alle reacties Link kopieren
quote:woordzoekster schreef op 30 december 2016 @ 15:18:

Dat vind ik ook hoor. Want dan heb je er heel veel werk van om iedereen bij te houden en de tabel. Ik ben een tweede groepje gestart voor diegenen die hier niet meer konden aanhaken. Succes!Leuk dat je een tweede groepje aanmaakt, succes!
Ik ben 40 jaar, 173 cm en weeg nu 79 kg. Ik schommel tussen de 74 en 84 en wil graag 73 kg bereiken en vasthouden qua gewicht. Sporten doe ik niet, geen tijd-smoesje. ...
Alle reacties Link kopieren
Voor als ik nog bij de eerste 10 hoor: 39, 182 cm lang en gewicht nog onbekend. Ik schat 74 kilo en ik wil in principe terug naar prekindgewicht van 66. Mijn eerste doel is onder de 70 raken, dan beoordeel ik wel of er nog meer af kan.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik schrijf graag mee!

Ik ben al een beetje begonnen omdat de overtollige kilo's mij al een tijdje storen. 41 jaar, getrouwd, moeder van een puberella (13) en op mijn 38e weer moeder geworden (zoontje nu 2,5 jaar).

Ik ben 1.72 m. Voor mijn zwangerschap woog ik max 68 kg. Sinds mijn zwangerschap is mijn laagste gewicht 75 kg geweest. Nu zo'n 78 kg. Ik wil heel graag weer onder de 70 komen! Dus streef is 69 kg



Mijn zwakte is zoetigheid. Vooral dropjes en chocola. Ik ben nu al een tijdje bezig met fors minderen daarin. In het weekend mag ik wat lekkers, maar ik snoep tussendoor weleens een suikervrij snoepje (iemand daar goede ervaring mee? Enig idee of dat een goede vervanger is?)



Ik ben nu 2 weken bezig en 1 kg afgevallen. Ik sport 1 x per week, fitness. Door de feestdagen eet ik minder fruit dan anders maar normaal gesproken eet ik 2 stuks fruit per dag en probeer dan niks te snoepen. Vooral 's avonds vind ik dat best wel eens lastig, maar nu probeer ik water te drinken en haakwerk erbij te pakken. Hoe doen jullie dat?
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven